XXL Nutrition

1e Kuurlog: Test e, diana

Bezoekers in dit topic

jopie85

Novice
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
80kg
Beste Lezers,

Allereerst een kleine introductie daar ik nieuw ben op dit forum.
Ik lees al sinds de begintijden van Roelly Winklaar mee, dat is dus al een aardige poos ;) maar besloot nu om me ook aan te melden en een log te starten.

Ik train niet lang! en weet daarom ook dat er een hoop tegenstanders zijn die niet zullen adviseren zo snel met AAS te starten. Ik kom hier dan ook loggen voor plezier en vermaak. liever geen adviezen over mijn weinige ervaring :)

ik wordt begeleid door iemand die dicht bij mij staat, 10 jaar training en 8 jaar AAS ervaring heeft. Deze heeft me ook afgeraden om zo snel te starten met AAS. Tevens afgeraden om direct deca in de kuur te gebruiken. dit heb ik dan ook van de eerste kuur geschrapt.

Een dikke 9 maanden geleden ben ik gestart met trainen met als eerste doel: afvallen! In de loop der jaren redelijk wat 'biervet' en kwabjes opgebouwd.
Mijn stats waren toen:
30 jaar
1.81 m
88kg
bf: geen idee

In een 3 tal maanden ben ik 12 kilo afgevallen en vond ik het tijd om spiermassa op te gaan bouwen. Dit is nu zo een 6 maanden het geval. Ik ben enorm gaan eten (cleanbulk) en wist in 5/6 maanden een goede 6 kilo weer aan te zetten.

Stats alvorens start kuur:
30 jaar
1.81m
80 kilo
bf geen idee

Onderstaand is mijn allereerste kuur.

Ma 26-9-2016 gestart
Wk 1 t/m 4 diana 30mg ( wellicht nog verhogen nu? )
Wk 1 t/m 10 Test e 500mg
Wk 10 t/m 12 niets
Wk 12 Nolvadex

ik zit nu aan het einde van mijn 2e week en om eerlijk te zijn merk ik op wat kleine dingen na niet heel veel.
Mijn voeding zit tussen de 3500 en 4500 kcal en is richting dirty. ( schema opgesteld door ervaren iemand, eet regelmatig nog meer )
Sinds eind deze week ervaar ik wat meer dorst, droge lippen , honger en een vette huid in het gezicht. Slapen is letterlijk: licht uit slapen, licht aan wakker. Daar waar ik altijd extreem moeilijk uit bed te slaan ben is het nu echt meteen aktie!
Tijdens het trainen moet ik eerlijk bekennen nog niet extreem veel verschil te merken. Training is minimaal 4x in de week en soms meer.
In kilogrammen is ook nog niets merkbaar. De motivatie is uiteraard wel hoog, maar dit heeft meer te maken met het psychologische effect van de AAS.

Klopt het dat ik weinig voel/merk? ik krijg tegenstrijdige berichten. de 1 zegt na een week, de ander pas in week 2/3?

Ik weet dat er graag foto's worden gezien, maar gezien mijn zeer herkenbare tattoo sleeves en goede baan wordt dit een lastig verhaal.

Hoop jullie de komende weken te vermaken, her en der wat tips zou ik op prijs stellen!

Have fun!
 
Laatst bewerkt:
Moet toch bekennen nu meer te gaan merken. Buiten het feit om dat ik bijna onstilbare honger heb was ik vanmorgen extreem onrustig, moest iets doen, redelijk hoge hartslag en tegelijkertijd ook wat down in gemoed. Jammer is wel dat ik week 3 en injectie 3 inga met nog geen gram meer of minder, dat vind ik vreemd. Voeding is on point en absoluut te hoog ( bewust omdat ik echt veel kg uit deze bulk wil halen ), tegelijkertijd wordt mijn buik en huid strakker, dit moet betekenen dat mn VP daalt... erg raar.
Iemand een verklaring voor eea?
 
Nog meer eten
 
Nog meer eten
Dit doe ik inderdaad vanaf afgelopen donderdag. vanaf dat moment begon de honger. Ook savonds na alle maaltijden e.d druk ik makkelijk nog extra kwark met fruit en pap weg. Mijn vrouw vraagt zich af waar ik het laat :rolleyes:
 
Hoeveel kcal eet je nu per dag?
 
Voorbeeld van gister: ruim 3780
Verdeeld over afgewogen / porties:
bruinbrood met kipfilet/kaas
shake na trainen
appel en een banaan.
2 extra krentenbollen
500gr kwark
2x 180 ml havermoutpap
avondeten bestaande uit andijviestamppot met 2 gehaktballen.
Weightgainer 250ml
Verder drink ik er gemiddeld 2,5 liter spa rood bij verdeeld over de gehele dag met een 3 of 4 tal koppen koffie.
 
Laatst bewerkt:
Op bijna 4k kcal zou je toch wel bij moeten komen, tenzij er sprake is van een absurd hoge activiteit in je leven... Kijk het nog een weekje aan en verhogen naar 4+ kcal kan altijd nog.
 
Op bijna 4k kcal zou je toch wel bij moeten komen, tenzij er sprake is van een absurd hoge activiteit in je leven... Kijk het nog een weekje aan en verhogen naar 4+ kcal kan altijd nog.
Thnx voor je tip. ik heb inderdaad zelf ook niet het idee dat er meer nodig zou moeten zijn. Oke ik heb honger maar dat stil ik met wat extra kwark of pap.
Ik ga hier blijven updaten
 
Zojuist shot 3 week 3 geplaatst. ging weer pijnloos. de 2e prik wel erg last gehad van enorme spierpijn. Mijn vrouw is verpleegkundig opgeleid, dat scheelt.
Voeding is nog steeds on point. vandaag rustdag na 5 dagen straight te wezen trainen!
 
Inmiddels een aantal dagen en 2,5 kg verder. Eindelijk begin ik iets te merken! In de gym het gevoel dat mn spieren buiten mijn huid willen treden en gewoon nog door kunnen gaan heerlijk!
Voeding is nog steeds lastig. zijn dagen bij dat ik honger houd, dit vind ik nog lastig. Krijg op mn werk opmerkingen dat ik een bolle kop heb gekregen, ben hiervoor natuurlijk vrij snel 10kg afgevallen en kennelijk houd ik toch wat vocht vast. Merk het zelf wel aan mijn overhemden die ineens wel heel erg strak om mijn nek zitten.

Ik hoop dat de kilo's door blijven gaan omdat het nogal aan de lage kant is mijn inziens. Zou het helpen om de laatste de komenden (tevens laatste) 2 weken de Dianabol te verhogen met 10 mg naar 40?
Of is het wijzer om de laatste 4 weken van de injecties nog deca toe te voegen?

keep you posted!
 
2 krentebollen 1 banaan en een shaky......:roflol:
 
Misschien derest ook even lezen? Beter voeg je wat nuttige informatie toe?

Avondmaaltijden zijn gezinsmaaltijden, wat de pot schaft dus. Dit is gemiddeld 3x per week rijst/kip of hollands met vlees/vis
 
Misschien derest ook even lezen? Beter voeg je wat nuttige informatie toe?

Avondmaaltijden zijn gezinsmaaltijden, wat de pot schaft dus. Dit is gemiddeld 3x per week rijst/kip of hollands met vlees/vis

haha nee sorry mag je niet kwalijk nemen ik haat gewoon meatballs :P
 
Inmiddels een aantal dagen en 2,5 kg verder. Eindelijk begin ik iets te merken! In de gym het gevoel dat mn spieren buiten mijn huid willen treden en gewoon nog door kunnen gaan heerlijk!
Voeding is nog steeds lastig. zijn dagen bij dat ik honger houd, dit vind ik nog lastig. Krijg op mn werk opmerkingen dat ik een bolle kop heb gekregen, ben hiervoor natuurlijk vrij snel 10kg afgevallen en kennelijk houd ik toch wat vocht vast. Merk het zelf wel aan mijn overhemden die ineens wel heel erg strak om mijn nek zitten.

Ik hoop dat de kilo's door blijven gaan omdat het nogal aan de lage kant is mijn inziens. Zou het helpen om de laatste de komenden (tevens laatste) 2 weken de Dianabol te verhogen met 10 mg naar 40?
Of is het wijzer om de laatste 4 weken van de injecties nog deca toe te voegen?

keep you posted!
wat denk je nou zelf wat die 4 weken deca nog gaan doen..
 
Misschien derest ook even lezen?

Beter voeg je wat nuttige informatie toe?


3 x per dag rijst/kip of hollands met vlees/vis :eatmeat::eating:



(je voeding, training is gewoon kut jongen, je weet echt niet waar je mee bezig bent,
Joep Meloen)
 
3 x per dag rijst/kip of hollands met vlees/vis :eatmeat::eating:



(je voeding, training is gewoon kut jongen, je weet echt niet waar je mee bezig bent,
Joep Meloen)
Waar baseer je dat op? Nergens in detail verteld wat de training inhoud, Voeding is mijn inziens niet heel veel mis mee, had verwacht dat de cleanbulk in het verleden nu weer zou werken.

Als ik wat van je kan leren graag.

Als je niks toe te voegen hebt, zeg dan niks
 
wat denk je nou zelf wat die 4 weken deca nog gaan doen..
Dat was de vraag die ik hier stelde, je had de zelfde moeite kunnen nemen door het uit te leggen?
 
nou bijkomen zal je wel met die voeding, maar wat kwaliteitsvoller eten zou niet slecht zijn
 
Dat was de vraag die ik hier stelde, je had de zelfde moeite kunnen nemen door het uit te leggen?
je kan ook zelf de moeite nemen om een beetje basis kennis op te doen voor dat je zo'n domme vraag stelt.
 
Back
Naar boven