Fitness Seller

1e Kuurlog: Test e, diana

Bezoekers in dit topic

Schommelingen .. in je lichaam zou denk.ik het meest logische zijn

Je gaat diep met je lichaam en op een gegeven moment ben je voorbij je reserves
 
Kleine update:
Zit inmiddels einde week 5 en ben 6 kilo aangekomen. houd geen vocht vast en heb verbazingwekkend weinig bijwerkingen. Voeding is goed bij te houden en trainen is echt heerlijk. Het lijkt alsof ik met de week het lichaam zie groeien. aders spatten er ineens vanaf. Merk wel vaak aan het einde van de dag een opgeblazen buik te hebben. Dit is s'morgens gelukkig vaak weer weg!
 
Kleine update:
Zit inmiddels einde week 5 en ben 6 kilo aangekomen. houd geen vocht vast en heb verbazingwekkend weinig bijwerkingen. Voeding is goed bij te houden en trainen is echt heerlijk. Het lijkt alsof ik met de week het lichaam zie groeien. aders spatten er ineens vanaf. Merk wel vaak aan het einde van de dag een opgeblazen buik te hebben. Dit is s'morgens gelukkig vaak weer weg!
is normaal.. neem aan dat je bulkt toch
 
De adviezen die in deze log en in het algemeen over zoutinname gegeven worden zijn echt belachelijk. Doe zelf maar onderzoek.
Min 6 gr per dag voor iemand die veel traint 3-4liter water erbij
 
Even een update vanaf deze kant, mogelijk ook een goed advies gezocht.
Omdat de start van mijn kuur nu niet goed te noemen was op voedingsgebied heb ik niet de kilo's gepakt die je normaal in deze kuur zou kunnen pakken. Ik ben wel enorm tevreden. ik zit in week 8, nog 2 injects 500mg test te gaan en heb 6 kilo gepakt. Vetpercentage is gezakt en de centimeters en veins vliegen eraf. Niet ontevreden dus.
Nu ik mijn voeding beter op de rit heb vind ik het zonde om te stoppen. ik heb geinformeerd wat ik zou kunnen doen maar ik krijg geen eenduidig advies.
ik zou kunnen gaan bridgen, 4 weken op 125mg test gaan en hierna een nieuwe kuur starten. Mijn doel is bulk, gewoon flink massa aankomen en na de 2e kuur stoppen en starten met cutten om te kijken wat er kwalitatief overblijft. op het moment totaal geen last van sides behalve wat opgefokt en een dikke kop. geen puisten, geen vocht geen groieschijven achter de tepels niets. hier ben ik gelukkig mee omdat ik redelijk gevoelig ben voor bijwerkingen bij medicatie.

Waarom zouden jullie mij wel of niet adviseren te gaan bridgen mede omdat het mijn 1e kuur is?
is bridgen beter als stoppen, nakuur en snel weer een nieuwe starten? voor zover ik begrepen heb is beiden niet goed voor de lever maar bridgen is beter.
Als 2e kuur wat is wijs om te doen na het bridgen? zelf zat ik te denken aan 750 test 10 wk, 50mg diana kickstart de 1e 5 weken en 250 deca 10 weken.
Ik krijg meerdere adviezen, tren, anadrol, boldenone enz enz. ik heb de verschillende soorten opgezocht en ingelezen. echter hebben ze zo allemaal hun voor en nadelen. Wat is slim om te doen?

Alvast bedankt voor tips en tricks!
 
bridgen, waarom nakuur als je gelijk weer gaat kuren daarna? Bridgen op 125
 
Nog beter is nakuur + 3 maanden off en hierna 2e kuur starten..
 
- bridgen of nakuren moet je zelf weten
-cutten na een kuur zou ik niet doen.
-test eventueel met een andere compound nemen als tweede kuur.
-lever blijft trouwens redelijk gespaard met injects
 
Volgens mij is bridgen enkel "beter" voor het behouden van je gains. Ik zie niet in waarom bridgen beter voor je lichaam is dan een periode off en vervolgens opnieuw kuren. Je blijft je eigen hormoonhuishouden onderdrukken en het blijft een exogene toediening van hormonen, ook al is het lager gedoseerd. Daarbij zal je op een gegeven moment off gaan (neem ik aan?). Dan kan je beter die ervaring opdoen direct na je eerste kuurtje, dan je eerste off periode na bijna een half jaar on te zijn geweest (trust me, ik ken jongens die als eerste kuur een half jaar on zijn geweest en die verloren al hun gains en drive tijdens hun off periode). Een half jaar on betekent over het algemeen een moeilijkere opstart van je eigen hormoonproductie, dan na een periode van 10 weken. Je zal dus ook weer een heel ander nakuurprotocol moeten volgen.
Ik lees dat je bang bent om je gains te verliezen als je off gaat. Als je je eten niet op orde hebt, dan ga je sowieso je gains verliezen als je off gaat. Of je nu 10 weken of 24 weken kuurt.

Waarom verleng je je kuur niet met twee weken? Dan pak je hopelijk toch iets meer gewicht. Vervolgens 4 tot 6 weken je nakuur doen en dan een paar maanden geheel off. Kijken of je eigen productie weer op gang komt (laat je je bloedwaarden etc ook testen?). Vervolgens kan je gewoon je tweede kuurtje doen.

Succes!
 
Ik heb inmiddels de keuze gemaakt om te gaan bridgen. Ik heb afgelopen maandag de 10 inject van huidige kuur gehad en hiermee is de 1e kuur 'klaar' ik ben tussen de 6/7 kilo aangekomen met een VP die gelijk is gebleven. Vanaf aanstaande maandag ga ik 4 weken op 125 mg test-e waarna ik mijn nieuwe kuur start.
Deze ziet er als volgt uit:

Week 1t/m10: 500mg test-e
Week 1t/m10: 400mg deca
Week 1t/m4: kickstart met dianabol 40mg/dag

Ik twijfel nog om hcg erbij te gebruiken. Ik moet me hier eerst verder over inlezen!
Na de kuur pak ik een nakuur en ga ik off om te kijken wat ik aan kwaliteit overhoud
 
Ik heb inmiddels de keuze gemaakt om te gaan bridgen. Ik heb afgelopen maandag de 10 inject van huidige kuur gehad en hiermee is de 1e kuur 'klaar' ik ben tussen de 6/7 kilo aangekomen met een VP die gelijk is gebleven. Vanaf aanstaande maandag ga ik 4 weken op 125 mg test-e waarna ik mijn nieuwe kuur start.
Deze ziet er als volgt uit:

Week 1t/m10: 500mg test-e
Week 1t/m10: 400mg deca
Week 1t/m4: kickstart met dianabol 40mg/dag

Ik twijfel nog om hcg erbij te gebruiken. Ik moet me hier eerst verder over inlezen!
Na de kuur pak ik een nakuur en ga ik off om te kijken wat ik aan kwaliteit overhoud

Heb je je voeding echt helemaal in orde? Je bent de laatste 5 weken nog geen kilogram aangekomen...

Waarom toch bridgen en niet gewoon nakuren?

HCG naast Deca is altijd een aanrader ivm volledige onderdrukking. Helemaal als je nu ook nog gaat bridgen. Tevens Deca eruit in de laatste twee weken voor een beter herstel. Wat is je nakuurplan nadat je 24 weken on bent geweest?
 
Heb me even wat meer proberen in te lezen en her en der laten informeren, misschien is het slimmer om Boldenone erbij te gebruiken ipv deca. A omdat het een 2e opvolgende kuur is, en B omdat er meer kwaliteitsmassa overblijft. uiteraard zijn er nog 10tallen plussen en minnen op te noemen maar bovenstaande zijn 2 grote. daarbij is HCG minder noodzakelijk als ik het goed heb. hebben jullie nog tips?
 
Ja, gwn verstand gebruiken. Off gaan en je voedingsschema 100% in orde maken. Daarna is gaan cutten en dan kijk je is verder.
 
Heb me even wat meer proberen in te lezen en her en der laten informeren, misschien is het slimmer om Boldenone erbij te gebruiken ipv deca. A omdat het een 2e opvolgende kuur is, en B omdat er meer kwaliteitsmassa overblijft. uiteraard zijn er nog 10tallen plussen en minnen op te noemen maar bovenstaande zijn 2 grote. daarbij is HCG minder noodzakelijk als ik het goed heb. hebben jullie nog tips?

Wat bedoel je precies met: 'omdat er meer kwaliteitsmassa overblijft.'? Bedoel je dat er na het gebruik van Bold meer overblijft als je off gaat in vergelijking met deca?
 
Wat bedoel je precies met: 'omdat er meer kwaliteitsmassa overblijft.'? Bedoel je dat er na het gebruik van Bold meer overblijft als je off gaat in vergelijking met deca?
Ik denk en heb gelezen dat Deca behoorlijke gewichtstoename oplevert, echter is dit inderdaad vaak van korte duur, je houd er dus weinig 'echte' massa van over. Ik stelde mijzelf dus de vraag wil ik dat? of pak ik liever een iets 'mildere' kuur waarbij ik ook massa kan aanzetten welke ik beter kan behouden.
 
Leuk om eens een keer te lezen hoe iemand ''stunt'' met AAS :) 9 maanden trainingservaring YOLO gaan en vervolgens nog bridgen en gwn een 2e kuur erachter aan knallen, en ik bedoel dit niet eens negatief. Ik volg je log iig.
 
Back
Naar boven