AndroidHealthClinic

1e kuurtje Winny only !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

member2609

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2008
Berichten
7
Waardering
0
Hallo folks,

Ik juriaan 19 jaar, train al ruim 4 jaar (sinds) me 15 jah, waarvan ik een 2 jaar serieus bezig ben.

Mijn stats:
gewicht: 85,2 kg
bf: 13 %

Ik ben vandaag begonnen met een winny oraal kuurtje.
ik zal 7 weken lang elke dag 10 mg per dag nemen, dit schema houd ik verloopig aan, als ik na 1 week weinig verschil meemaak moest ik volgens steven de windt verhogen naar 20 mg. Nakuren niet noodzaaklijk maar ik zal op veilig spelen en 1 dag na de laaste dag beginnen aan nolvadex voor 1 weken, slecht voor lever maar kdurf verloopig nog geen prikjes te nemen.

Mijn eetschema: ( van marjolein)

maaltijd 1: brinta, protein shake, rozijnen, banaan
maaltijd 2: bruind brood, 4 eieren
maaltijd 3: spaghetti, kipfilet, broccoli
maaltijd 4: bruin brood, kipfilet broodbeleg
maaltijd 5: wortelen, aardappelen, kipfilet
maaltijd 6: proteine shake, nutrix, appel


kcal: circa. 3000 kcal per dag


Voor trainning en na de training aminozuren( vloeibaar).

Vandaag me 1 pil genomen( 10 mg) kan tussen mijn oren maar kvoel dat ik het erg warm heb, lichte hoofdpijn.

Op of aanmeriken zijn altijd welkom, stel alles zeer op prijs alvast bedankt.
 
wtf is dit?

1 je bent te jong om te kuren
2 je neemt 10 mg per dag? moet minimaal 40 zijn.
3 je begint nu pas aan een voedingsschema?
4 7weken is te lang imo. hou het tot max 6.
5 waarom nakuren? geef mij eens 1 goede reden.
6 heb je je wel verdiept in de materie? bijwerkingen? uberhaupt voeding en training?

7 dat voedingsschema van marjolein is ook niet echt denderend.
waar zijn je eiwitjes voor het slapen? Hoeveel eiwitten/carbs en vet neem je eigenlijk tot je?
 
10 mg genomen en dan heb je het warm en hoofdpijn??? Doe even gewoon joh, wat een eerste post.:p Als je eerst even was gaan lezen hier en de moeite had genomen om in de zoekfunctie winstrol only te searchen, had je geweten dat je jezelf nu volstrekt belachelijk maakt.:D

Succes ermee.. enne slotje?
 
Ja sorry hoor maar dit zijn echt schijt stats...
82Kg en dan maar kuren...die 3000kcal is echt niks in je kuur!!Ik ga al dik over die 3000 heen en dan ben ik natural.
Ga je zelf ff inlezen.
 
Hallo folks,

Ik juriaan 19 jaar, train al ruim 4 jaar (sinds) me 15 jah, waarvan ik een 2 jaar serieus bezig ben.

Mijn stats:
gewicht: 85,2 kg
bf: 13 %

Ik ben vandaag begonnen met een winny oraal kuurtje.
ik zal 7 weken lang elke dag 10 mg per dag nemen, dit schema houd ik verloopig aan, als ik na 1 week weinig verschil meemaak moest ik volgens steven de windt verhogen naar 20 mg. Nakuren niet noodzaaklijk maar ik zal op veilig spelen en 1 dag na de laaste dag beginnen aan nolvadex voor 1 weken, slecht voor lever maar kdurf verloopig nog geen prikjes te nemen.

Mijn eetschema: ( van marjolein)

maaltijd 1: brinta, protein shake, rozijnen, banaan
maaltijd 2: bruind brood, 4 eieren
maaltijd 3: spaghetti, kipfilet, broccoli
maaltijd 4: bruin brood, kipfilet broodbeleg
maaltijd 5: wortelen, aardappelen, kipfilet
maaltijd 6: proteine shake, nutrix, appel


kcal: circa. 3000 kcal per dag


Voor trainning en na de training aminozuren( vloeibaar).

Vandaag me 1 pil genomen( 10 mg) kan tussen mijn oren maar kvoel dat ik het erg warm heb, lichte hoofdpijn.

Op of aanmeriken zijn altijd welkom, stel alles zeer op prijs alvast bedankt.

ben niet hier om je aftekraken. Do your research. Je wilt een kuur gebruiken thats fine.. hoe of wat je stats ook zijn. Als jij ervoor kiest dan kies jij ervoor. En wil je met je beslising helpen. Maar 10mg winny :S is netals je een niet bestaand sigarat aan het roken bent..en zegt dat je longe vol met tabak is.
Met andere woorden 10mg gaat niks met je doen.

6 weken is ong het beetje maximum vanwege all stress die winny op je lever zet. het is een 17aa doe even research op die term zie je waarom 6 weken ong het maximum zijn
 
6-8 weken winny kan

10mg is te weinig, 40-50mg is beter

3000kcals is voor sommige genoeg om massa aan te zetten
 
aller eerst wil ik nakuren inverband met de cholesterol gehalte.
met alle respect ik wil gewoon beginnen met een 1e kuurtje en winny is volgens een prof bbd goed voor een eerste kuur, ik ga beginnen met winny jullie geven aan dat 10 mg te weinig is.
kan iemand mij een schema geven voor 6 weken winny??
 
aller eerst wil ik nakuren inverband met de cholesterol gehalte.
met alle respect ik wil gewoon beginnen met een 1e kuurtje en winny is volgens een prof bbd goed voor een eerste kuur, ik ga beginnen met winny jullie geven aan dat 10 mg te weinig is.
kan iemand mij een schema geven voor 6 weken winny??

50mg per dag voor 6 weken en vanaf nu wel serieus blijven eten want anders wordt het natuurlijk helemaal niks.

Zou eigenlijk nog 2 jaar wachten dan is je endocrine systeem ook wat beter uitgegroeid etcetera maar ja zo erg is het niet.
 
En dan straks zeggen dat je gegroeid bent op 10Mg Winny
 
Damn bro,succ6 met inlezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven