MuscleMeat

1e week cutten

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Ik ben nu een week aan het cutten met clen, ben in 8 dagen al 1,6 kg kwijt, is dit vooral vocht en me darminhouf wat dat grote verschil maakt? En is dit normaal de 1e week?
 
Ik ben nu een week aan het cutten met clen, ben in 8 dagen al 1,6 kg kwijt, is dit vooral vocht en me darminhouf wat dat grote verschil maakt? En is dit normaal de 1e week?

niet onaardig bedoeld, maar ikvindt het niet zo enorm 1.6 kg in 8 dagen, voornamleijk omdat het de eerste week is.
 
Dus dit is normaal voor de 1e week? Hierna zal het trager gaan neem ik aan? Anders zal ik teveel spiermassa verliezen ipv vet zoals de bedoeling is
 
Dus dit is normaal voor de 1e week? Hierna zal het trager gaan neem ik aan? Anders zal ik teveel spiermassa verliezen ipv vet zoals de bedoeling is

Gezien clen imo vaak gecombineerd gaat met AS, en je vraag min of meer over de werking daarvan gaat is het misschien een optie om dit topic te verhuizen nar die sectie ;)

heb je ook gekuurt?
Je zou evt bvb 250mg test naast de clen kunnen zetten met het oog niet op gainen, maar het zoveel mogelijk behouden
 
Ik doe het alleen zonder aas vandaar dat ik hem hier plaatste.
Ik heb inderdaad 7 weken geleden een winny only kuur gepakt, kan nu dus nog makkelijk cuten zonder test of iets erbij te pakken
 
Als je van 12% BF moet komen, zou ik het wat langzamer doen... 500gr per week is een goede start.. je moet het ook kunne volhouden je progressie moet niet stagneren.
 
Stats kloppen niet meer, zit inmiddels ruim op 17%, wil weer naar de 12 toewerken.
Met 500 onder me behoefte zal ik niet teveel massa verliezen toch, eiwitten zijn x2,5
 
Back
Naar boven