XXL Nutrition

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

Bezoekers in dit topic

De gluten zijn beter om te injecteren. Zie zwarte bolletjes. Zwarte vierkanten zijn schouders.

1751483609582.png

Bron: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/minto-pdf.679017/

Bijlagen

@Seth_fit
@UA

Ik weet niet hoelang jullie van plan zijn te kuren nog hierna maar aangezien het jullie eerste kuur is en het geen sprint is maar een marathon kun je daadwerkelijk hierna gewoon weer dezelfde kuur draaien met genoeg tijd off.

Tenminste als je dit nog een hele tijd wilt doen met 'minder' gezondheidsrisico’s zou ik dit wel adviseren, melk het zo lang mogelijk uit een andere compound is leuk maar gaat je niet persee meer gains geven.

Ik ken alleen de theorie dus geen praktische ervaring maar moest het mijn lichaam zijn dan zou ik Igf-1 monitoren in het bloedonderzoek. Het belangrijkste hormoon in bodybuilding en om 1 of andere reden volgt niemand dit op.

• Like
Waarderingen: UA
@Seth_fit

Goede vraag, deca spreekt me wel erg aan. Moet het nog goed uitvogelen, wil eerst kijken hoe snel ik herstel van deze 10 weekse kuur. Aan de hand daarvan een kuurplan opstellen.

Ga jij trouwens helemaal off of cruise?

Qua kracht en fitness prestaties gaat het zeker fantastisch. Qua fysiek had ik er iets teveel van verwacht waardoor het wat tegenvalt. Maarja iedereen om mij heen zegt dat ik groei en al mijn oude shirts zijn te strak... Denk dat we nooit tevreden zullen zijn 😂

Ja ik doe nog wel aspireren voor de zekerheid. Bij mijn volgende kuur wil ik de schouders ook meepakken.
Ik ga sowieso op cruise verder man. Na mijn blast.

De gluten zijn beter om te injecteren. Zie zwarte bolletjes. Zwarte vierkanten zijn schouders.

1751483609582.png

Bron: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/minto-pdf.679017/
ik vind voor nu delts nog ideaal en ik wissel het af, maar bedankt voor de informatie!

Goede vraag, deca spreekt me wel erg aan
Ja voor mij Primo voor die droge hard look.

• Like
@Seth_fit

Goede vraag, deca spreekt me wel erg aan. Moet het nog goed uitvogelen, wil eerst kijken hoe snel ik herstel van deze 10 weekse kuur. Aan de hand daarvan een kuurplan opstellen.

Ga jij trouwens helemaal off of cruise?

Qua kracht en fitness prestaties gaat het zeker fantastisch. Qua fysiek had ik er iets teveel van verwacht waardoor het wat tegenvalt. Maarja iedereen om mij heen zegt dat ik groei en al mijn oude shirts zijn te strak... Denk dat we nooit tevreden zullen zijn 😂

Ja ik doe nog wel aspireren voor de zekerheid. Bij mijn volgende kuur wil ik de schouders ook meepakken.
Ik denk ook dat jezelf niet echt in de gaten hebt , hoe hard je gaat. Aangezien ik nu ook wel steeds meer vragen/reacties krijg al hoe wel ik me nog erg klein vind, naar waar ik naar toe wil gaan.

• Like
Ja voor mij Primo voor die droge hard look.
Moest ik het zijn, ik zou kiezen voor een Trt basis aangevuld met 2 IU GH en Masteron naar believen. Dit is vanuit een harm reduction perspectief het veiligste en productiefste. Waarom? Dit geeft maximaal Igf1. Primo is een Oestrogeenremmer en je hebt genoeg Oestrogeen nodig om GH om te zetten naar Igf1. Deca is neurotoxisch en absoluut te vermijden. Zeker als beginneling.

Moest ik het zijn, ik zou kiezen voor een Trt basis aangevuld met 2 IU GH en Masteron naar believen. Dit is vanuit een harm reduction perspectief het veiligste en productiefste. Waarom? Dit geeft maximaal Igf1. Primo is een Oestrogeenremmer en je hebt genoeg Oestrogeen nodig om GH om te zetten naar Igf1. Deca is neurotoxisch en absoluut te vermijden. Zeker als beginneling.
Je hebt zoveel verschillende soorten steroïden en peptiden , het is net een snoepwinkel.

Maar bedankt voor wederom je advies, ik ga hier nog uitgebreid onderzoek naar doen. Gh is wel weer een stapje next level in mijn ogen? Al hoe wel dit op lage dosis, redelijk veel gezondheid voordelen kan hebben.

Deca en Tren wil ik eigenlijk nooit aanraken, ook geen orale steroïde.

@Peter Wouters Jij bent echt een stille muis van het forum en oprecht, de kennis die jij bezit heb ik alleen maar bewondering voor dus oprecht mijn complimenten.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 41 (83.7)
Push workout ging wederom erg goed. Op alle oefeningen reps omhoog.

@vntl stel mijn 2e kuur van +/- 18 weken wil ik de eerste 6 weken een diepe mini cut doen, volstaat 250mg test? Na die 6 weken wanneer de bulk begint ophogen naar 500mg test?

@Seth_fit Ben je wel van plan ooit off te gaan of voor altijd trt?

@Peter Wouters de theorie bezit je zeker, wanneer begin je met praktijk?

Dag 41 (83.7)
Push workout ging wederom erg goed. Op alle oefeningen reps omhoog.

@vntl stel mijn 2e kuur van +/- 18 weken wil ik de eerste 6 weken een diepe mini cut doen, volstaat 250mg test? Na die 6 weken wanneer de bulk begint ophogen naar 500mg test?
Dat volstaat zolang je maar niet direct na je kuur gaat cutten en die tijd eerst spendeert aan het proberen vast te houden van je gewonnen massa.

Perfecte manier ook om nooit super 'vet' te worden zo ook.

• Like
Dag 42 (83.4)
Heerlijke LB2 workout gehad, op alles geplust. Besloten om kcal weer te verhogen, woog vanochtend 83.4 terwijl gemiddelde van week 5 83.5 was. Op papier ben ik deze hele week 200g aangekomen, dit is wat vertekend omdat ik soms na het ontbijt opnieuw moest plassen.

Ik wil niet achteraf spijt hebben dat ik niet voldoende heb gegaind in mijn 1e kuur. Dat beetje vet dat erbij komt werk ik zo weg in mijn 2e kuur (+/- 6 weken cut daaropvolgend +/- 12/14 weken bulk)

Moest vorige week van de HA bloedtest doen ivm leverwaardes vanwege roacutane (bij de hand indien nodig) uitslag vandaag gekregen zie bijlage

Gem gewicht week 1 80.5kg
Gem gewicht week 2 81.1kg +600g
Gem gewicht week 3 82.6kg +1,5kg
Gem gewicht week 4 83.1kg +500g
Gem gewicht week 5 83.5kg +400g
Gem gewicht week 6 83.7kg +200g

Voordelen: Goede pomp, vlot door de training, kracht toename vooral op de compounds,

Nadelen: Vocht vasthouden, random boners, paar puistjes op de rug

Bijlagen

• 36B2CC2A-C758-4C32-990C-EBCB9858CB66.jpeg
    36B2CC2A-C758-4C32-990C-EBCB9858CB66.jpeg
    163,2 KB · Weergaven: 16
Dag 43 (83.9)

30 min intensief cardio (sprinten/roeien) gedaan, uithoudingsvermogen flink verbeterd was niet eens vermoeid.
Inject nr 12 vanochtend gezet linker glute ging weer vlekkeloos. Voorderest goed uitrusten.

Dag 44 (83.3)

Rustdag, morgen UB1 pompen.

Dag 45 (84.5)

Vanochtend een super lekkere UB1 workout gehad. Op alles gewicht en reps verhoogd. Na de training wissel ik altijd mijn oversized t-shirt voor een 2e shirt, die zat echt heel strak... pomp was zeer aanwezig.
Morgen een LB1 en daarna neem ik hoogstwaarschijnlijk een deload van 5 dagen. Zit nu in de 7e week van mijn kuur, nog +/- 3 weken te gaan. Liever nu een deload weekje dan tijdens mijn off periode. Mijn laatste deload periode was in december.

Dag 45 (84.5)

Vanochtend een super lekkere UB1 workout gehad. Op alles gewicht en reps verhoogd. Na de training wissel ik altijd mijn oversized t-shirt voor een 2e shirt, die zat echt heel strak... pomp was zeer aanwezig.
Morgen een LB1 en daarna neem ik hoogstwaarschijnlijk een deload van 5 dagen. Zit nu in de 7e week van mijn kuur, nog +/- 3 weken te gaan. Liever nu een deload weekje dan tijdens mijn off periode. Mijn laatste deload periode was in december.
Goed goed bezig! Nog last van sides?

Ik zou persoonlijk wel na je kuur pas een deload nemen man

• Like
Waarom een deload als je aangeeft dat kracht elke sessie stijgt, nogal zinloos en zonde van je cycle.

• Like
Terug
Naar boven