AndroidHealthClinic

1fast400 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Raish

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
1.001
Waardering
0
Ik hoor dat steeds meer mensen hun supplementen op 1fast400 (of elke dergelijke amerikaanse site) kopen. Wie heeft hier ervaring mee??? . word er niks tegen gehouden door de douane ofzo en hoe lang duurt het ongeveer voordat iets aan komt.
 
je moet dan wel voor paar honderd euro kopen wil het beetje rendabel zijn.
het kan dat ze je spullen openmaken om te controleren. houd ook rekening met 12.8 (meen ik) % douanerechten en 6% btw dat erbij komt.
je kan na maanden nadat je het spul gehad hebt daar nog een naheffing van krijgen dus verkijk je er niet op.

search anders eens op 1fast400 met de zoekfunctie zal wel een en andere te vinden zijn.
 
ik heb er al redelijk wat besteld.

Ik heb elk pakje goed ontvangen en dit binnen 1 week:), als je voor USPS of international shipping kiest moet je geen naheffing betalen.

Het is wel zo dat voor 1 product het niet de moeite is om online uit Amerika te bestellen.

Grtz
 
ik heb er al redelijk wat besteld.

Ik heb elk pakje goed ontvangen en dit binnen 1 week:), als je voor USPS of international shipping kiest moet je geen naheffing betalen.

Het is wel zo dat voor 1 product het niet de moeite is om online uit Amerika te bestellen.

Grtz
Maar bij international shipping staat dat het tot 60 dagen kan duren? hoeveel producten kocht je dan tegelijk.
 
tussen de 4 en 7 producten:)
 
ik heb ook al een paar keer besteld via usps en heb altijd binnen 10dagen...
 
ey mensen als iemand whey 100% van ON moet hebben, pm me maar
ik moet twee zakken kwijt van elk 4.7 kg en een 1 pot van 40 reserveringen NO xplode
voor twee zakken 150 euro ex verzendkosten, voor xplode 30 euro.. ophalen kan in den bodsch
in NL kost 109 euro 1 zak en xplode 63 euro (na ff snel checken via google miss is het goeiekoper)
 
USPS lukt niet bij mijn account :(

nog mensen hetzelfde probleempje?
 
je moet dan wel voor paar honderd euro kopen wil het beetje rendabel zijn.
het kan dat ze je spullen openmaken om te controleren. houd ook rekening met 12.8 (meen ik) % douanerechten en 6% btw dat erbij komt.
je kan na maanden nadat je het spul gehad hebt daar nog een naheffing van krijgen dus verkijk je er niet op.

search anders eens op 1fast400 met de zoekfunctie zal wel een en andere te vinden zijn.

Onzin.

Zelfs onder de 100 euro heb ik al VELE euro's bespaard vergeleken met de Nederlandse markt.
 
wie bevestigd...

bestelling 1fast400

2x 10lb whey gold standard optimum nutrition €76.68
1x Phera-Max (90capsules) €23.47

totaal: €100.14

Nu mn vraag, zodat ik zie dat ik het wat snap...
De verzending op dit bestellingske (usps)
is dat 81.39 ?

dus 100.14 + 81.39 = 181.53
 
als ik kan kiezen, toch liever géén smaakloze zand-whey voor mij!

je ken der smaakjes bijkopen lieverd ;) heeft ook weer als voordeel niet altijd dezelfde whey

ik heb zelf ook liever whey isolate aarbei van powersups dus bestel me whey ook niet daar maja als je krap bij kas zit....
 
wie bevestigd...

bestelling 1fast400

2x 10lb whey gold standard optimum nutrition €76.68
1x Phera-Max (90capsules) €23.47

totaal: €100.14

Nu mn vraag, zodat ik zie dat ik het wat snap...
De verzending op dit bestellingske (usps)
is dat 81.39 ?

dus 100.14 + 81.39 = 181.53
 
Back
Naar boven