XXL Nutrition

1g test-e + 50mg tbol, haar lijkt vrij plotsling dunner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ClassicBB

Novice
Lid geworden
11 feb 2020
Berichten
11
Waardering
5
Lengte
1m96
Massa
115kg
Vetpercentage
4%
Ik blast en cruise al meerdere jaren en heb door de tijd heen wel een wat versnelde achteruit lopende haarlijn gehad maar niets waar ik gek van op keek.

Ik gebruik zelde orals, enkel AI's, maar wilde tbol een keer proberen omdat ik dit nooit eerder gebruikt had en omdat het schade profiel acceptabel leek. Nu kan het gewoon toevallig zijn natuurlijk en ik geloof ook niet zo in meteen dingen verdenken, maar ik schrok eerder vandaag een beetje toen ik mijn haar aan het doen was. Het oogt, voor mijn gevoel vrij plotsling, erg dun en ik vroeg me af of dit toch een eigenschap kan zijn van tbol gebruik zeker omdat ik dus normaal zelde orals pak en dit (tijdelijke?)probleem nu 'plotsing' optreed.

Ik kom niet tot een duidelijke conclusie als ik google. Wat denken jullie?
 
Is je haar overal dunner geworden, of alleen op bepaalde plekken (kruin, voorhoofd bij de slapen)? Haar- en pigmentverlies, en het dunner worden van de haren bij de slapen en de kruin is natuurlijk een mogelijke bijwerking van AAS (alopecia androgenetica). Mocht dat het zijn is het overigens moeilijk te zeggen in hoeverre dat door je AAS-gebruik komt. Het komt simpelweg vaak voor en de kans groeit naarmate je ouder wordt. Bij mannen komt het bij ongeveer 30% van de 30-jarigen voor.
 
Dank voor je reactie.

Ik heb mijn haar aan de zijkant, ook ter hoogte van de slapen, opgeschoren en daar zie ik geen verschil maar dit is moeilijk inschatten omdat het daar zo kort opgeschoren is. Hier is ook niets te zien wat betreft haarlijn veranderingen. Bovenop direct waar het voorhoofd stopt tot en met zover ik zelf kan zien lijkt het dunner, op de kruin is het al wat langer dunnig maar dit lijkt voor nu onveranderd. Als ik naar mijn vader kijk heeft hij naar mate hij ouder is geworden ook dunner haar gekregen maar hij is nog niet kaal, mijn oom daarentegen was al op een wat jongere leeftijd helemaal kaal. Na het inlezen van enkele onderzoeken heb ik begrepen dat je wat betreft kaal worden naar beide moet kijken.
 
Back
Naar boven