Fitness Seller

1m85 73kg 11maanden,graag reacties :)

Bezoekers in dit topic

caffeintje

Novice
Lid geworden
10 okt 2011
Berichten
18
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen

Dat is mijn 1ste post op dit forum. Ik ben 22 jaar en train nu bijna e jaartje waarvan 7 maanden intensief. Met intensief bedoel ik goed eten,geen alchohol bijna niet uitgaan voor voldoende rust,en gemiddeld 4-5dagen per week trainen. Ik ben begonnen na vorige zomer (2010) omdat ik er echt totaal niet uitzag. Nu ben ik heel benieuwd wat jullie van mijn verandering vinden. Op de weegschaal ben ik van 63-64kg naar goed 72kg-73kg gegaan. Van supplementen gebruik in whey protein,caseine,bcaa en nu sinds kort magnificant. Ik heb heel veel tips en info van e zeker Lui Marco gehaalt, mss zijn er hier leden die hem ook kennen. Hopelijk krijg ik van jullie ook wat leuke tips ik zou echt heel graag de 80-85kg halen,alvast bedankt

(sorry voor het slechte kwaliteit van fotos ,zal wel is kijken voor betere later te uploaden) de 1ste fotos is hoe ik eruitzag toen ik begon ,de laatste 3 hoe ik er nu uitzien.

begin zomer 2010.jpg


Afb0105.jpg


292786_252316071458326_100000398059184_863829_6046236_n.jpg


Afb0113.jpg
 
Zeker goed gedaan. Lijkt wel meer dan 73kg eigenlijk.
 
Mooi zo doorgaan met eten en kracht training.
 
dankje en ik zou heel blij zijn moest het meer of 73 zijn lol,juist dat eten is soms heel lastig omdat me maag soms niet meekan met hoeveelheid ik moet binspelen
 
Blijf zo doordoen! :)
 
Echt goed gedaan. Doe zo voort!
 
Als je maag niet mee wil werken probeer het met subs;)
Ziet er goed uit suc6 verder!
 
Goed gedaan hoor, maar ik zou er persoonlijk liever wat langer over doen om je doel te bereiken en gewoon gaan stappen!
 
gewoon proppen met dat eten man :D verder goed bezig hoor
 
goed besig pix..gewoon hard door blijven trainen en veel kennis hier op doen dan kom jij er wel..redelijk esthetisch ook al
 
Wat zijn trouwens je stats als ik vragen mag
 
je heupen zien er breed uit of ligt dat aan mij?
 
Wat zijn trouwens je stats als ik vragen mag

mijn stats zijn eigelijk niet zo goed

Squad maar 65-70 kg (want ik heb 6 jaar teakwondo gedaan en ik train nog af en toe op traptechnieken dus wil ik me bene niet te zwaar doen worden anders verlies ik veel snelheid)

death lift doe ik niet

bench press is me max 1 x 94.5kg ( gisteren net behaalt :P)

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 18:48 ----------

je heupen zien er breed uit of ligt dat aan mij?

niet dat ik weet ,ik had vroeger dikke benen die buiten proportie waren vanwege teakwondo maar denk niet dat dit invloed heeft op me heupen
 
Progressie goed zichtbaar, maar beste progressie is nog die mat eraf :D
 
mijn stats zijn eigelijk niet zo goed

Squad maar 65-70 kg (want ik heb 6 jaar teakwondo gedaan en ik train nog af en toe op traptechnieken dus wil ik me bene niet te zwaar doen worden anders verlies ik veel snelheid)

death lift doe ik niet

bench press is me max 1 x 94.5kg ( gisteren net behaalt :P)

niet dat ik weet ,ik had vroeger dikke benen die buiten proportie waren vanwege teakwondo maar denk niet dat dit invloed heeft op me heupen

:eek:

Ga es gouw trainen man!

OT: Wel mooi dat je op die foto van je abs een grijns op je bakkes hebt ;)
 
ziet er goed uit
 
Back
Naar boven