AndroidHealthClinic

1ste keer Insuline vraagjes voor ervaringsdeskundige

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Nou heren hier komt een heel verhaal. De mensen met ervaringen met Slin zou ik graag willen vragen even dit stukje door te lezen. Heb nu al een tijdje mijn kennis over Insuline proberen te vergroten en ben nu tot dit geheel gekomen maar vind Insuline toch iets te link om er zo maar aan te beginnen zonder wat input of bevestiging dat ik mijn huiswerk goed gedaan heb.

Ten eerst ik ben nog niet 100% zeker dat ik Slin ga gebruiken maar als ik het ga gebruiken denk ik (nee weet ik) dat ik volwassen genoeg ben om me aan mijn voeding te houden. Ik was van plan het in mijn PCT te gebruiken.

Ik heb vernomen dat men over het algemeen met mijn stats zou gaan voor 10iu. Dat zou ik dan geleidelijk opbouwen vanaf 4 iu tot 10iu in 1,5 week – 2 weken. Totaal 4 weken Slin dan 4 weken IGF en dan weer Slin. Nu meteen beginnen op 10iu daarna weer 4 weken IGF en dan weer aan de AAS. Maar nu AAS met Slin :)

Voeding zou er zo uitzien

0:00 10 iu Slin
0:00 100gr Dex / 100 gr Whey (82 gr eiwit)
1:00 100gr Havermout (60gr Koolhydraten) / 300gr Koolvis (50gr eiwit)
2:00 100gr Havermout (60gr Koolhydraten) / 300gr Koolvis (50gr eiwit)

1: Zijn de verhoudingen goed of moet ik carbs verlagen en./of eiwitten verhogen??

2: Is het ook belangrijk om je PWO shake de dex inname langzaam aan te verlagen van 10gr per iu naar 7gr per iu of is dit alleen belangrijk bij diëten met slin?

3:Mocht er gevoel van hypo opkomen zorg ik dat ik dextrose tabletten bij heb en een fles CocaCola en een extra dex/whey shake is dit voldoende? of zijn er betere manieren?

4: Op steroid.com bij de profiles word expliciet melding gemaakt dat je een vetverbrander a la T3/clenbuterol moet gebruiken om niet dik te worden als je Slin gebruikt zonder AAS

5: Wie van jullie heeft ten alle tijden een Glucapen bij de hand? Bewaar je die koel of gewoon in je auto of sporttas?

6: Op AR staat een stuk over met een Bloed glucosemeter eerst een paar weken je baseline meten. Wie doet dit? En wat kost dat grapje?

7: Zorgen jullie dat er 2,5 uur iemand bij je is om je in de gaten te houden of is dit beetje overdreven mits je voeding goed is. Ik zit meestal boven en heb geen zin om elke dag 2,5 uur beneden bij mijn moeder te zitten haha

8: Ik kan niet snel genoeg naar huis om te prikken dus ik prik mijn IGF altijd op de sportschool en fiets dan naar huis of met de auto. Is dit slim met slin of is het IGF vergelijkbaar maar heftiger?

9: Welke supplementen pakken jullie er extra bij. Verspreid over de dag en PWO?
Ik lees bij AR dat Creatine en Glutamine als noodzakelijk worden beschouwd wat is jullie visie hierop?

10: Is het Sub zetten van Humalog achterhaalde info? Want IKKE zegt zelf IM in zijn Slin guide…. Maar hij linkt naar paar paginas waar ze Sub preferen?
Ik was van plan IM in mijn bicep te zetten namelijk. Je hoeft niet net als IGF de dosis te splitsen over de linker en rechterkant toch?

Nou dat was het zo denk wel. Heel veel dingen weet ik eigenlijk 99% zeker. Maar ik wil alles 110% zeker weten voor ik ergens aan begin dus vraag liever iets een keer te veel

Gebruikte bronnen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-insuline-67153/
A great insulin article.... A must if youre planning to use slin - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums
Insulin: The Most Anabolic Hormone - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums
Insulin explained - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums
 
Laatst bewerkt:
Zie net dat ik hem niet in geavanceerde sectie heb gesteld. Heb al een Moderator gePM'd voor een move
 
goed....je weet mijn visie hierover.....veelste vroeg voor iemand met zo'n weinig 'ervaring' met as.....maar goed zet je toch door (en dat doe je wss) dan wens ik je heel veel suc6!
 
zo Jamesss succes hiermee ik heb hier geen verstand van maar volg dit weer wel natuurlijk:D want je weet ooit nooit he.
 
je hebt je research goed gedaan.

de timing van je 2 vaste maaltijden moet je gewoon ff aanvoelen ipv het op vastgestelde tijden te plannen, verschilt namelijk nog wel is per dag.

insuline zeker pwo IM zetten en dan gelijk op de gym net als je pwo shake.

moet nu weg kom er later op terug of PM me maar voor verdere vragen.

-rodge
 
3:Mocht er gevoel van hypo opkomen zorg ik dat ik dextrose tabletten bij heb en een fles CocaCola en een extra dex/whey shake is dit voldoende? of zijn er betere manieren?

Ik als diabetes patient gebruik precies hetzelfde om hypo's weg te werken, als je er maar genoeg van inneemt is er niks aan de hand en werkt het perfect.

5: Wie van jullie heeft ten alle tijden een Glucapen bij de hand? Bewaar je die koel of gewoon in je auto of sporttas?

Het is Glucagen ;) Maar die dient in de koelkast bewaard te worden, zo blijft hij het langst goed, maar je zou hem als je weg gaat ergens heen (sportschool bijv.) gewoon mee kunnen nemen, als je hem thuis maar weer in de koelkast legt.
 
Verhoudingen voeding zijn wel goed, moet je idd ff aanvoelen en aanpassen naar behoefte.
Ik hou zelf altijd de dextrose hetzelfde. Is alleen nodig als je dieet vind ik. Ga zelf slin nemen richting de zomercut (voor het eerst).
Ik kies altijd voor een extra dex/wheyshake. Er wordt wel 's gezegd om cola/snoep etc te nemen, maar hou er rekening mee dat je dan een hoop suiker/vet binnenkrijgt wat opgenomen wordt.
Met gebruik van slin merk ik heel gauw verschil of ik echt schoon eet of me even wat minder hou aan m'n dieet. T3 is een uitkomst.
Ik heb een gluca-pen in de koelkast liggen, voor de houdbaarheid. Woon 1 minuut rijden van de sportschool, dus hou hem altijd thuis. Desnoods hou je hem zolang in een tas met ice-packs, maar je zult hem niet nodig hebben. Gebruik al 2 jaar slin en heb het nooit nodig gehad. Is puur uit voorzorg.
Ik heb in het begin een glucose meter aangeschaft en gebruikt, maar hij ligt nu alweer een jaar in de kast.
Meestal is er iemand bij me, maar als dat niet zo is geen paniek, goede voeding is en voorzorgsmaatregelen, kan niks gebeuren.
Ik mix altijd creatine in m'n shake en af en toe glutamine. Met glutamine erbij merk is eerlijk gezegd niet zoveel verschil als met alleen crea.
In het begin spoot ik sub, nu alleen nog im, werkt net iets sneller, in de vorm van gains hierin geen verschil opgemerkt.
 
Wow allemaal karmawaardige posts!! Zodra ik jullie weer mag geven krijgen jullie het!!!
Ik heb nog iets van 6 weken research tijd maar als iemand nog iets wil toevoegen graag!!!
 
Goed topic!
 
10ie is te weinig... en dat heeft niks met je stats te maken... zeker beter met weinig te beginnen (is ook heel belangrijk), maar ik zou niet met 10ie stoppen. met 15ie haal je er meer van.

ikzelf was boven tot 20ie of soms ook 15ie s'ochtends en 15ie s'avonds (2x trainen per dag of gewoon s'ochtends na opstaan zonder workout)

voeding ziet er goed uit, alleen twee dingen...

0:00 100gr Dex / 100 gr Whey (82 gr eiwit)

beter 0:00 50g dex / 50g whey & 0:15 hetzelfde nog 1x.

2:00 100gr Havermout (60gr Koolhydraten) / 300gr Koolvis (50gr eiwit)
hier beter 125g rijst (100g kh) ipv de havermout. vis is okay.

slin niet IM zetten! gewoon subcutane! T3 is niet nodig hierbij

ik weet niet hoe jij het doet, maar wat ook belangrijk is, er moet vaker getraind worden. het best 2-3x per week elke spier groep. van insuline en voeding alleen bouw je niet veel massa op, slin heeft meer voordelen voor de regeneratie van je spieren. daarom beter vaak te trainen! ik vind ook niks over testo & co ??! zonder anabolen wordt het niks...
 
slin niet IM zetten! gewoon subcutane!

van alle domme info in je post springt deze het meest in het oog.

slin heeft voor ons het nuttige effect om amino's en carbs efficient in de spier te loodsen. er is 1 moment waar je dit het meest nodig hebt en dat is pwo en wel zo snel mogelijk. en aangezien je zo snel mogelijk wil dat je slin werkt neem je dus humalog(de snelst werkende insuline die er is) en zet je em IM zodat de "onset time" dus ook zo snel mogelijk is.

-rodge
 
van alle domme info in je post springt deze het meest in het oog.

slin heeft voor ons het nuttige effect om amino's en carbs efficient in de spier te loodsen. er is 1 moment waar je dit het meest nodig hebt en dat is pwo en wel zo snel mogelijk. en aangezien je zo snel mogelijk wil dat je slin werkt neem je dus humalog(de snelst werkende insuline die er is) en zet je em IM zodat de "onset time" dus ook zo snel mogelijk is.

-rodge

De penningmeester heeft gesproken :D
 
van alle domme info in je post springt deze het meest in het oog.

slin heeft voor ons het nuttige effect om amino's en carbs efficient in de spier te loodsen. er is 1 moment waar je dit het meest nodig hebt en dat is pwo en wel zo snel mogelijk. en aangezien je zo snel mogelijk wil dat je slin werkt neem je dus humalog(de snelst werkende insuline die er is) en zet je em IM zodat de "onset time" dus ook zo snel mogelijk is.

-rodge

doe jij gewoon maar wat jij denkt... ;) dat je humalog moet nemen is geen geheim, maar dat slin sneller werkt als je het im spuit is verkeerd... het nut effect van slin komt sowieso, of je het im spuit of sc. maar sc gaat sneller... zeker weten ;)
 
super topic!

maar eff een vraagje, zou je bij de shake die je op 0.00 neemt geen 5gram bcaa poeder kunnen toevoegen?
 
thanks, ben je inmiddels al begonnen met slin?
 
Nee ik ben hard aan het cutten nu. Vind het te gevaarlijk om eerste keer slin te doen tijdens de cut. Dus ik begin met slin in Oktober bij mijn bulkkuu. Klinkt erg zeg ik plan 2 kuren vooruit haha
 
hehehe nice, succes bro
 
Nee ik ben hard aan het cutten nu. Vind het te gevaarlijk om eerste keer slin te doen tijdens de cut. Dus ik begin met slin in Oktober bij mijn bulkkuu. Klinkt erg zeg ik plan 2 kuren vooruit haha

en jij denkt dat je de enige bent;)
 
Back
Naar boven