Fitness Seller

1ste kuur; hulp

Bezoekers in dit topic

Sronjo

Novice
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Ik wil binnenkort beginnen met mijn eerste kuur. Heb al wat gelezen op dit forum om me te informeren, maar zoek toch nog hulp; iemand die me wil helpen met het samenstellen van een eerste kuur en evt begeleiden van kuur.

Ik ben 1m78; 81kg en train 5x kracht per week + 1 cardio-dag.
 
Laatst bewerkt:
1ste kuur test e 500mg/week.
 
Wat is je BF%?

Week
1-12 500mg test E (Elke W)
1-4 50-80mg winstrol (Elke D)
1-12 500 iu's HCG (Elke W, 2x 250 iu)

14-16 40mg Nolvadex (Elke D)
16-18 20mg Nolvadex (Elke D)


Goede kuur, hou ook Arimidex bij de hand in het geval je prone voor gyno bent, dan kun je 0.5mg elke 2 dagen nemen.
 
Wat is je BF%?

Week
1-12 500mg test E (Elke W)
1-4 50-80mg winstrol (Elke D)
1-12 500 iu's HCG (Elke W, 2x 250 iu)

14-16 40mg Nolvadex (Elke D)
16-18 20mg Nolvadex (Elke D)


Goede kuur, hou ook Arimidex bij de hand in het geval je prone voor gyno bent, dan kun je 0.5mg elke 2 dagen nemen.

1e kuur 80 mg winny is echt te veel. 50 is voldoende. Hcg 2 x 500 IU per week.

Nakuur gewoon Nolva op 20/dag maar nog beter clomid op 25 mg/dag.

Krijg je kast van gyno gewoon beginnen met 10mg Nolva per dag.
 
Is niet niet duidelijk voortaan wat de 1ste kuur moet worden?
Staan voortaan zoveel 1ste kuur topics.
En het komt altijd neer op 500mg test pw.
 
1ste kuur test e 500mg/week.

betere beginnerskuur is er niet
1-12 Test E 500mg EW
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-17 Nolva 20mg ED

klaar is kees
 
Nee precies.
Het word wel 100x gezegt in de week onderhand.
 
Bedankt voor de feedback al.

Zit op 11%

Ik ben ook vooral op zoek naar iemand uit Vlaanderen die mij kan helpen met injecties enzo...

(PM mag ook altijd trouwens)
 
Bedankt voor de feedback al.

Zit op 11%

Ik ben ook vooral op zoek naar iemand uit Vlaanderen die mij kan helpen met injecties enzo...

(PM mag ook altijd trouwens)

Gewoon zelf doen. Stelt niet veel voor. Eerste keer lijkt heel wat maar zodra je het een keer gedaan hebt is dat weg. Hoe je moet zetten en waar is eenvoudig te vinden. Er staan volledige tutorials op YouTube.
 
Kan je dan niet beter de hcg enkel als nakuur gebruiken?
 
Nee man.. Ooit wel is ingelezen?

Alsof je na t inlezen op dbb je ineens een expert bent.
hcg zorgt er niet voor dat je hypofyse weer gaat werken, vervangt alleen je FSH tijdelijk. Nog steeds kans op permanent shutdown dus ON blijven voor life.
 
1-4 50-80mg winstrol (Elke D)

80mg Winstrol zegtie :'D


Test-e 500mg EW voor 10 weken (kan je 1x per week 2ml prikken)
HCG 2x 500iu EW zetten laten meelopen vanaf week 1 t/m begin nakuur
Vanaf 13 neem je 3-4 weken 20mg Nolvadex ED

Je hoeft echt niet te kickstarten met orals, gewoon lekker test only en kijken hoe je daar op reageert.

En inderdaad gewoon zelf leren pinnen, anders wordt je zo'n afhankelijk mokkel :D
 
1e kuur 80 mg winny is echt te veel. 50 is voldoende. Hcg 2 x 500 IU per week.

Nakuur gewoon Nolva op 20/dag maar nog beter clomid op 25 mg/dag.

Krijg je kast van gyno gewoon beginnen met 10mg Nolva per dag.

Bricks wat is jouw onderbouwing daarvoor? Op basis waarvan is Clomid beter.
 
Bricks wat is jouw onderbouwing daarvoor? Op basis waarvan is Clomid beter.

Post van Galen (en volgens mij ook Cools). Kan de post niet zo snel terugvinden, maar pm 1 van de 2 en je zal vast een onderbouwd antwoord krijgen.
 
Volgens mij komt dat doordat clomid t.o.v. nolvadex meer affiniteit heeft voor de oestrogeenreceptoren in de hypofyse en hypothalamus. Dat is wat je wilt hebben als je wilt herstellen. Overigens is de gebruikelijke dosis 50 mg clomid, niet 25 mg. Nolvadex is dan weer beter tegen gyno, omdat het t.o.v. clomid meer affiniteit heeft voor de oestrogeenreceptoren in borstweefsel. Nolvadex werkt trouwens gewoon prima als nakuur, maar clomid dus iets beter.
 
Ik wacht even af, misschien dat ze er hier nog in komen.

Tythor, dat zou betekenen dat indien je last hebt van gyno, Nolva de voorkeur heeft. Mocht je nergens last van hebben, Clomid. Of is dat te kort door de bocht? Dosis Clomid 50v25mg ga ik ook nog even opzoeken dan.
 
thx bric, eens lezen

edit; er staat geen rij bij van 50mg clomid/dag voor 4-6 weken, kun je niet vergelijken dan toch. te zien is in iedergeval wel dat het je test opkrikt. raad jij dan 4 of 6 weken clomid op 25mg/dag aan? 4 lijkt me voldoende.
 
Laatst bewerkt:
thx bric, eens lezen

edit; er staat geen rij bij van 50mg clomid/dag voor 4-6 weken, kun je niet vergelijken dan toch. te zien is in iedergeval wel dat het je test opkrikt. raad jij dan 4 of 6 weken clomid op 25mg/dag aan? 4 lijkt me voldoende.

Ja bij een kuur van een week of 12 gewoon 4 weken. Lange kuren zou ik wel meer weken pakken.
 
Back
Naar boven