MuscleMeat

1ste kuur ooit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shiva

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
20
Waardering
0
vraagje.......wat is het beste te gebruiken voor een 1ste kuurtje????....lees veel over de dingen hiero....maar wil graag persoonlijk advies horen.......ben 18.....train al ruim een jaar.....wil graag voor de zomer iets groter zijn.....met me voedingsschema en trainschema zit t wel ok......uhmmm jah wat raden jullie mij aan?ben nie zo heel dik ook nie dun.....weet me vetpercentage ofsjo nie.....help me!!!
 
Alles hangt af van je doel. Hoeveel wil je bijkomen met 1 kuur?
Voor een eerste kuurtje wordt er vaak een deca only cycle gedaan. De ideale dosis deca is 4,4 gram per kilo lichaamsgewicht. Dus als je bv 75 kg weegt is 330 mg per week ideaal
 
to jon wat doet dat met je dan?k hoop graag minimaal 5 kilo erbij te komen....weeg 66
 
66 kg??

Post eerst maar een keer je voedingsschema en je trainingsschema. onder de 21 geven we eigenlijk geen advies over AS. Met 66 kg ben je veel te licht om uberhaupt aan as te gaan denken.

5 kilo zwaarder kan je zeker halen uit voeding.

Als je nu gaat kuren zal je daarna nog slechter kunnen aankomen. je zal bijna alles weer kwijt raken omdat je nog niet volgroeid bent en je gooit de rem op je eigen groei.

Geef ff je status en dan kunnen we je waarschijnlijk aan een goed eet en trainschema helpen.
 
shiva, lees de stickys, vragen mag maar je zou op deze leeftijd en zeker deze stats niet aan kuren moeten denken!
 
dus jullie raden het me eigelijk af?tjah...zouden jullie me iets anders aanraden???k heb alleen ooit een weight gainer gebruikt.......maar stopt t de groei kuren'???
 
Nee absoluut niet aan een kuur denken met deze leeftijd !!!

Doel = 5 kilogram winnen.
Stats = 18 jaar >> train al ruim een jaar >> 66 kg.

Doel bereiken door >> ETEN en TRAINEN !!!

Als je goed en genoeg eet en tot aan de zomer de beuk erin gooit met trainen dan is die 5 kilo winst zeker op een naturele manier te verwezenlijken !!!

Succes en grijp op deze leeftijd aub niet naar AAS.

Groet Smalluser :thumb:
 
Shiva, 5kg haal je mits het juiste trainingsschema en het juiste dieet makkelijk zonder de hulp van AAS.
 
dom vraagje maar wat ia aas?
 
die troep die je wil gebruiken
 
Originally posted by shiva
dom vraagje maar wat ia aas?
anabole androgene steroïden en als je dat nog moet vragen dan heb je hier in het steroiden forum duidelijk niets te zoeken.
 
ik train AL een jaar en wil weten wat voor mij een goed kuurtje is???????

sorry bro maar ik zou zeker nog een jaartje of wat wachten ,dan ken je je lichaam misschien iets beter en heb je ook al diverse dieetjes achter de rug en ook diverse trainingsschema's ,ik denk zelf dat jij nog zal groeien als een gek als je op de juiste manier met je voeding/training /rust omgaat

greets serge
 
Ik train nu ongeveer een jaar en ben 16 kilo aangekomen. Gewoon goed eten en trainen. Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat iemand van 18 jaar (en 1 jaar trainen) en 66 kilo aan AS denkt.. Ik zou eerst maareens gedurende een langere periode goed eten en trainen, en dan weet ik zeker dat jij van de zomer zeker 5 kilo zwaarder kan zijn.. succes ermee
 
Idd 5 maanden om 5 kilo te halen moet zeker lukken. Ik heb nu na +/- 8 maanden 14.5 kilo winst geboekt en me vetpercentage is ongeveer gelijk. Jammer genoeg wel want ik wil me vetpercentage wat hoger hebben.
 
Het feit daargelaten dat het op jonge leeftijd en zonder achtegrond onverstandig is, hou je er waarschijnlijk niets aan over.
Zonder een goede basis, wil om te groeien en discipline om echt te dieten, ook als je niet gebruikt, ben je het meeste zo weer kwijt.
En die 1 of 2 kilo die je er dan nog aan over zou houden, had je ook kunnen bereiken door 1 ei per dag extra te eten.

Dus gewoon goed inlezen in wat je moet eten. Gewoon goed, gezond en bij voorkeur veel eiwitten (eieren, melk, kwark (zuivel in het algemeen dus), kip, koolvis, kabeljouw, eiwitshakes) ..
En minimaal 4x per week trainen ;)
 
Beetje gevaarlijk hoor tommie, om te zeggen dat je er niets van overhoud!!
 
Zonder goede basis, een goed trainingsschema en perfecte voeding zal je nagenoeg alles idd. van een kuur weer verliezen. Voeding is zo gigantisch belangrijk. Dus het is niet gevaarlijk, eerder verstandig om iemand daar op te attenderen..
 
Originally posted by Marcel36
Beetje gevaarlijk hoor tommie, om te zeggen dat je er niets van overhoud!!

Hoezo? Jij hebt er toch zo goed als niet aan over gehouden?

Of moet ik zeggen 'van'.

LOL ;)
 
Back
Naar boven