Fitness Seller

1ste "kuur" ostarine 20mg + mk677 15mg

wheypump

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
108kg
Vetpercentage
22%
Ik ga mijn eerste beginnerskuur beginnen na ongv 4 maand onderzoek. Ik heb gekozen voor SARMs vanwege ik een meer natuurlijke look wil behouden en daarbij zie ik er mensen toch beter op reageren dan orals. Ik wil nog geen test spuiten. Enfin, mijn achtergrond. 21 jaar, 1,91m en 107kg. Kom van rond de 80kg 3 jaar geleden. Toen ben ik gaan sporten, vetpercentage wordt rond de 23% geschat. Ervaring gezondheid: opleiding verpleegkunde, diëtetiek.

Reden beginnen cycle: wil door mijn plateau heen, iets meer massa bouwen.

Beginner Cycle: 8 weken lang

20 mg Ostarine elke dag

5 mg Nolvadex start: week 4 tot week 10 als pct

20 mg of mk-677 Start: week 2 tot week 10

600 mg NAC for lever support

Slin Pills voor mk-677 insulin resistance, daarbij elke ochtend glucose meten.

Gebruik Nolvadex en niet Enclomiphene wil geen gyno riskeren, door jeugd al wel aanwezig.

Ik ga 500kcal meer eten dan mijn standaard.
---------

Heb bloedwaarde test gedaan vantevoren niks geks, doe het ook tijdens en na voor herstel indicatie.

Tips mogen altijd!

zou eerder naar een lager vetpercentage gaan persoonlijk

Als je dan toch begint gebruik dan gewoon roids ipv Sarms. Meteen nolva erin om geen gyno te riskeren, tis niet alsof het snoepgoed is he. Met dat vetpercentage is de kans op gyno sowieso velen malen groter dan als je eerst een fatsoenlijke cut neerzet, wat ik je sowieso zou aanraden.
Je hebt er duidelijk weinig verstand van dus mijn grootste tip is om een fatsoenlijke coach in te huren die je in zo’n traject kan begeleiden.

Bijlagen

• e41265a9-a18b-45fb-9e92-8656ccab3281.jpeg
    e41265a9-a18b-45fb-9e92-8656ccab3281.jpeg
    59 KB · Weergaven: 160
  • Topic Starter Topic Starter
Als je dan toch begint gebruik dan gewoon roids ipv Sarms. Meteen nolva erin om geen gyno te riskeren, tis niet alsof het snoepgoed is he. Met dat vetpercentage is de kans op gyno sowieso velen malen groter dan als je eerst een fatsoenlijke cut neerzet, wat ik je sowieso zou aanraden.
Je hebt er duidelijk weinig verstand van dus mijn grootste tip is om een fatsoenlijke coach in te huren die je in zo’n traject kan begeleiden.
De verkoper van deze zijn legit. En weet wat nolva inhoudt. Op basis van deze 2 dingen komt het erop neer dat ik geen verstand ervan heb?

Waarom Tamoxifen tijdens de kuur?

De verkoper van deze zijn legit. En weet wat nolva inhoudt. Op basis van deze 2 dingen komt het erop neer dat ik geen verstand ervan heb?
Omdat die dat zelf claimt?😂

Op basis van het feit dat je sarms wilt gaan runnen, dat op een BF van 23% doet, en meteen een SERM erin knalt kan ik wel opmaken dat je er weinig kaas van gegeten hebt.

Wat een bagger ''kuur''.

Reden beginnen cycle: wil door mijn plateau heen, iets meer massa bouwen.
Beter je best doen dan. Je wilt nu acht weken kuren met een veel te hoog bodyfat percentage, pleurt d'r nog wat mk677 bij zodat je nog vatsiger kan worden. En alle oestrogeen sides (en die ga je zeker krijgen als je zo dik bent) ga je onderdrukken met een pilletje, ipv dat je je shit op orde hebt. Wat een kut mentaliteit.

Is 27kg in 3 jaar niet voldoende?

Ik ben even heel benieuwd hoe een compound die niet aromatiseert + wel testosteron onderdrukt er voor kan zorgen dat oestradiol dusdanig verhoogd raakt dat het gynaecomastie veroorzaakt.
Dat is toch echt totaal niet logisch of mis ik wat?

Ik ben even heel benieuwd hoe een compound die niet aromatiseert + wel testosteron onderdrukt er voor kan zorgen dat oestradiol dusdanig verhoogd raakt dat het gynaecomastie veroorzaakt.
Dat is toch echt totaal niet logisch of mis ik wat?
Serieus dit dus …. Ik denk dat af en toe wat extra verdieping niet erg is

Zou eerst gaan cutten, dan blijft er maar 80-82 kg over en zie je er beter uit dan nu. je hebt dan ook een mooi startpunt om lean bulk in te zetten.
Vergeet je hele voorstel want het slaat echt nergens op !

BF naar beneden, goed eten en niet kuren.

Dan is het dus alsnog beter dat je, nadat je vetpercentage acceptabel is en zeker geen 23%, alsnog gewoon testosteron gebruikt.....als je zo graag iets wil gebruiken pak dan het lichaamseigen hormoon, dat wat je lijf dus gewoon kent.
Die SARM zijn nog compleet niet volledig getest en je lichaam reageert hier heel anders op dan op het eigen hormoon.

Niet dat ik je adviseer om te gebruiken, maar als je dan toch iets wilt zou ik niet voor een SARM gaan maar gewoon voor testosteron. Voor advies en info is dit forum perfect om daar onderzoek naar te doen.

Terug
Naar boven