AndroidHealthClinic

1ste Kuur Serieus

Bezoekers in dit topic

Knallen

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2019
Berichten
34
Waardering
0
Hoi,

Via deze weg zou ik graag wat advies verzamelen van mensen met ervaring. Ik ben namelijk op zoek naar advies voor mijn eerste kuur. Voor ik jullie meer details geef over wat ik overweeg geef ik jullie mijn stats.
  1. Leeftijd: 28
  2. Ik train al 7 jaar
  3. Ik ben 1M78 en weeg 80KG met ongeveer 15% vet
  4. Ik ben momenteel op een cutting dieet (per dag 220gr Eiwitten/180gr Carbs/30gr Vet)
  5. 1RM Bench Press 135KG, 1RM Squat 190KG, 1RM Deadlift 215KG, 1RM OHP 70KG
Ik vind mijn fysiek te powerlift-achtig en vind het eigenlijk niet zo mooi. Mijn doel is om shredded te zijn ik zou graag het ultieme lichaam willen. Ik denk dat als ik blijf trainen zoals ik nu bezig ben dan kan ik er geraken met behulp van een kuur of twee. Ik wil droog staan en mijn vasculariteit moet naar omhoog. Sterker worden mag maar hoeft niet.

Zelf heb ik al zitten denken aan Winstrol, Clen, Test-E, Test-E/Mast, Tren Ace (niet aan te raden als 1ste kuur)

Waarom zit ik naar zoveel verschillende zaken te kijken? Ik wil niet bulky/puffy staan ik wil eerder droog staan. Volgens mij ben ik ook nog eens gyno gevoelig. Voor deze redenen dus twijfel ik.

Ik heb een winstrol cure only zitten overwegen maar blijkbaar is het echt niet waard. Ik sta momenteel iets te bulky (powerlifting physique). Spieren zijn niet genoeg gedefinieerd/vasculariteit is te laag/biceps groeien niet zoals het hoort.

Ik zou graag droog willen staan, meer vasculariteit, spieren meer gedefinieerd, en dikkere biceps.

Wat raden jullie mij aan?
 
Laatst bewerkt:
Ik raad je aan om je verstand te gebruiken
 
Eerst afvallen, dus cutten. Je 1RM's zijn sterk by-the-way! :)
 
  • Like
Waarderingen: ASRB
Gewoon een calorie tekort aanhouden en je best doen dikke
 
Sterke 1 RM's. Toch schort het je behoorlijk aan kennis
 
Sterke 1 RM's. Toch schort het je behoorlijk aan kennis