AndroidHealthClinic

1ste Kuur Serieus

Bezoekers in dit topic

Knallen

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2019
Berichten
34
Waardering
0
Hoi,

Via deze weg zou ik graag wat advies verzamelen van mensen met ervaring. Ik ben namelijk op zoek naar advies voor mijn eerste kuur. Voor ik jullie meer details geef over wat ik overweeg geef ik jullie mijn stats.
  1. Leeftijd: 28
  2. Ik train al 7 jaar
  3. Ik ben 1M78 en weeg 80KG met ongeveer 15% vet
  4. Ik ben momenteel op een cutting dieet (per dag 220gr Eiwitten/180gr Carbs/30gr Vet)
  5. 1RM Bench Press 135KG, 1RM Squat 190KG, 1RM Deadlift 215KG, 1RM OHP 70KG
Ik vind mijn fysiek te powerlift-achtig en vind het eigenlijk niet zo mooi. Mijn doel is om shredded te zijn ik zou graag het ultieme lichaam willen. Ik denk dat als ik blijf trainen zoals ik nu bezig ben dan kan ik er geraken met behulp van een kuur of twee. Ik wil droog staan en mijn vasculariteit moet naar omhoog. Sterker worden mag maar hoeft niet.

Zelf heb ik al zitten denken aan Winstrol, Clen, Test-E, Test-E/Mast, Tren Ace (niet aan te raden als 1ste kuur)

Waarom zit ik naar zoveel verschillende zaken te kijken? Ik wil niet bulky/puffy staan ik wil eerder droog staan. Volgens mij ben ik ook nog eens gyno gevoelig. Voor deze redenen dus twijfel ik.

Ik heb een winstrol cure only zitten overwegen maar blijkbaar is het echt niet waard. Ik sta momenteel iets te bulky (powerlifting physique). Spieren zijn niet genoeg gedefinieerd/vasculariteit is te laag/biceps groeien niet zoals het hoort.

Ik zou graag droog willen staan, meer vasculariteit, spieren meer gedefinieerd, en dikkere biceps.

Wat raden jullie mij aan?
 
Laatst bewerkt:
Ik raad je aan om je verstand te gebruiken
 
Eerst afvallen, dus cutten. Je 1RM's zijn sterk by-the-way! :)
 
  • Like
Waarderingen: ASRB
Gewoon een calorie tekort aanhouden en je best doen dikke
 
Sterke 1 RM's. Toch schort het je behoorlijk aan kennis
 
Sterke 1 RM's. Toch schort het je behoorlijk aan kennis

Sinds wanneer staat een sterke 1RM gelijk aan veel kennis. Heb je weleens gezien hoe ze vroeger trainden in de gyms.. En welke AAS ze naar binnen gooiden :roflol:

@TS probeer eerst nog je VP iets lager te krijgen en hou het daarna simpel voor een eerste kuurtje. Een kennismaking met AAS op een oral kuurtje van 4-6 weken is helemaal niet raar, al zullen velen hier roepen dat je beter direct kunt gaan injecteren. Mocht je toch direct willen injecteren zou je test/mast kunnen overwegen in 250/200mg per week.
 
Sinds wanneer staat een sterke 1RM gelijk aan veel kennis. Heb je weleens gezien hoe ze vroeger trainden in de gyms.. En welke AAS ze naar binnen gooiden :roflol:

@TS probeer eerst nog je VP iets lager te krijgen en hou het daarna simpel voor een eerste kuurtje. Een kennismaking met AAS op een oral kuurtje van 4-6 weken is helemaal niet raar, al zullen velen hier roepen dat je beter direct kunt gaan injecteren. Mocht je toch direct willen injecteren zou je test/mast kunnen overwegen in 250/200mg per week.

Welke oral raad jij aan dan? Is clen het overwegen waard? Winstrol only ziet er maar pover uit in resultaat... Ik heb naar SARMs zitten kijken de neveneffecten zijn wel freaky...
 
Welke oral raad jij aan dan? Is clen het overwegen waard? Winstrol only ziet er maar pover uit in resultaat... Ik heb naar SARMs zitten kijken de neveneffecten zijn wel freaky...

Ik kan je daar niet mee helpen, en de resultaten liggen natuurlijk geheel in lijn met de verwachting van een kuur die 4-6 weken duurt in plaats van 10-12.
SARMS zou ik ver vandaan blijven.
 
Hoewel dit de anabolen sectie is, wil ik toch even ingaan op je voeding. Ik zie dat je 30gram vet per dag eet. Dit is echt heel weinig en zelfs te weinig. Probeer je daarin ook in te lezen.
 
S
Hoewel dit de anabolen sectie is, wil ik toch even ingaan op je voeding. Ik zie dat je 30gram vet per dag eet. Dit is echt heel weinig en zelfs te weinig. Probeer je daarin ook in te lezen.
Sowieso voeding is enorm laag... nog geen 2000 kcal....
 
Hoewel dit de anabolen sectie is, wil ik toch even ingaan op je voeding. Ik zie dat je 30gram vet per dag eet. Dit is echt heel weinig en zelfs te weinig. Probeer je daarin ook in te lezen.

S

Sowieso voeding is enorm laag... nog geen 2000 kcal....

Ik ben nog maar net overgeschakeld op een cutting dieet. Vetgehalte hou ik tussen 30 en 40 gram per dag. Dat is ideaal voor mijn gewicht tenminste als je correct wil cutten toch.
 
Ik ben nog maar net overgeschakeld op een cutting dieet. Vetgehalte hou ik tussen 30 en 40 gram per dag. Dat is ideaal voor mijn gewicht tenminste als je correct wil cutten toch.

Negatief.
 
Lees de sticky betreft voeding even door... Daar staat veel info die je goed kunt gebruiken!

1 gram vet per kg lichaamsgewicht wordt geadviseerd. 80 gram voor jou dus...
2.5 gram eiwitten per kg lichaamgsewicht... 200 zou dus voldoende zijn!

Rest vul je aan met koolhydraten tot je de gewenste hoeveelheid kcal hebt bereikt.
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
lees je eerst maar even in over voeding...

als je al 7 jaar traint en serieus bent had je ook wat meer over voeding geweten imo..
In de link staat ook uitleg over hoe en waarom van macros.

Maar simpelweg.. je hebt min 1 gr vet per kg BW nodig voor je hormoonhuishouding en een goede vetstofwisseling...
 
Buiten het feit dat je de basics van voeding niet onder de knie lijkt te hebben, kan ik je alvast meegeven dat het niet bij twee kuurtjes zal blijven als je beslist te kuren en zeker niet om het ultieme lichaam te hebben.
 
Back
Naar boven