XXL Nutrition

1ste kuur testo afsluiten met d-bole

Bezoekers in dit topic

McHL90

Novice
Lid geworden
1 jun 2022
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hoi allemaal, ben redelijk nieuw hierin. Ik zit nu in mijn 10e week van test 500 g pw. Heb niet echt een goed resultaat en wil graag de laatse 2 weken d bole erbij doen om een laatse trap na te geven. Hoe zijn jullie ideeen hierover
 
Hoi allemaal, ben redelijk nieuw hierin. Ik zit nu in mijn 10e week van test 500 g pw. Heb niet echt een goed resultaat en wil graag de laatse 2 weken d bole erbij doen om een laatse trap na te geven. Hoe zijn jullie ideeen hierover
Dat zal dan aan je voeding eo training liggen.
D-bol kun je ook pwo nemen, maar meestal als KS(kickstart) zou zelf niet meer dan 30mg/ed nemen op 75kg BW
 
Hoi allemaal, ben redelijk nieuw hierin. Ik zit nu in mijn 10e week van test 500 g pw. Heb niet echt een goed resultaat en wil graag de laatse 2 weken d bole erbij doen om een laatse trap na te geven. Hoe zijn jullie ideeen hierover
Wat waren de resultaten dan. Voor/na foto? Gewichtstoename? Visueel wat meer spiermassa?
 
Onder gedoseerd of voeding gewoon ruk.

Of beide.
 
Hoi allemaal, ben redelijk nieuw hierin. Ik zit nu in mijn 10e week van test 500 g pw. Heb niet echt een goed resultaat en wil graag de laatse 2 weken d bole erbij doen om een laatse trap na te geven. Hoe zijn jullie ideeen hierover

Hoe was je voeding?
Wat was je start gewicht? Wat is je gewicht nu?
Wat was je VP en wat is deze nu?
Hoe zien je trainingen eruit?
Hoe is je trainingsfrequentie?
je rust? je slaap?

erg weinig info wat je meegeeft in deze post. en zal als het resultaat tegenvalt zeker niet pushen met D-Bol want dat heeft dan ook geen zin als je die eerste 10 weken (misschien) al met je pet naar hebben gegooid met (voeding/rust/training)
 
Afsluiten met dbol. Dus de laatste weken van dikke kracht en pomp naar in vergelijking helemaal niks (althans zul je zelf denken). Dbol, een van de grootste troep die er is. Zo denk ik overigens over veel orals dus als het persoonlijk goed voor jou werkt lekker doen.
 
Hoe was je voeding?
Wat was je start gewicht? Wat is je gewicht nu?
Wat was je VP en wat is deze nu?
Hoe zien je trainingen eruit?
Hoe is je trainingsfrequentie?
je rust? je slaap?

erg weinig info wat je meegeeft in deze post. en zal als het resultaat tegenvalt zeker niet pushen met D-Bol want dat heeft dan ook geen zin als je die eerste 10 weken (misschien) al met je pet naar hebben gegooid met (voeding/rust/training)
Gewoon hcg erbij pakken, geen orals en van ester veranderen en nog eens 12 weken doortrekken met alles op orde dit keer. Ga je niet dood van en je herstel zal maar iets langer duren en heb je niet het gevoel dat je je kuur hebt verwaarloosd. Als dit niet lukt en hij blijft eigenwijs (weten dus niet of het echt zo is), per direct stoppen.

Twee weken dbol = twee weken extra vocht. Al neem je geen zout in. Vind dat vocht bij dbol teveel aan voeding wordt verweten. Voeding maakt het inderdaad veel erger maar denk even na waar al deze extra kracht vandaan komt want in twee weken bouw je zeker geen spieren op met dbol die je vervolgens ook behoudt.
 
Back
Naar boven