XXL Nutrition

1ste kuur: Winstrol only

Bezoekers in dit topic

LeanAndMean

Novice
Lid geworden
24 okt 2011
Berichten
13
Waardering
2
Vetpercentage
10%
Gegroet beesten

Na lang denken & overwegen toch besloten om een kuur te proberen.
Ik dacht aan een Winstrol only (oral) om te beginnen, zien hoe het mij bevalt.
Ik weet dat ik met deze kuur niet zoveel gains ga maken, maar ben benieuwd naar het resultaat.

Ik dacht aan 6 weken 50mg ED
Nakuur: 2 weken 20mg nolva ED

Belangrijk om tijdens deze kuur te cleanbulken (50 à 250 kcal boven onderhoud) of eerder hard te gaan & naar de 500 kcal boven onderhoud?

Gebruik van supplementen (denk aan creatine etc.) best na de kuur gebruiken voor gains zoveel mogelijk te behouden?

Alvast bedankt :)
 
Winstrol is geen bulk steroid... Maar goed, ik besef dat velen eens willen proeven van AAS maar nogal tegen injecties op kijken.

De cycle op zich is niets mis mee. Als je massa wil, probeer toch een 500kcal boven je onderhoud te zitten.

Na je kuur gewoon blijven trainen op hetzelfde niveau, blijven eten etc en dan zal je de meeste gains wel houden. Het is makkelijker gains te houden als je er maar een paar kg bij hebt na een cycle.
 
Oeps, verkeerd topic.
 
Laatst bewerkt:
Winstrol is geen bulk steroid... Maar goed, ik besef dat velen eens willen proeven van AAS maar nogal tegen injecties op kijken.

De cycle op zich is niets mis mee. Als je massa wil, probeer toch een 500kcal boven je onderhoud te zitten.

Na je kuur gewoon blijven trainen op hetzelfde niveau, blijven eten etc en dan zal je de meeste gains wel houden. Het is makkelijker gains te houden als je er maar een paar kg bij hebt na een cycle.

Dankjewel, klare taal :thumb:
 
Nu ik hier toch ben..
Ga je een logje bijhouden of je ondervindingen hier neerpennen?
 
Geen idee.
Kan wel zijn dat ik hier mijn ervaringen zet dan. :)
 
Gegroet beesten

Na lang denken & overwegen toch besloten om een kuur te proberen.
Ik dacht aan een Winstrol only (oral) om te beginnen, zien hoe het mij bevalt.
Ik weet dat ik met deze kuur niet zoveel gains ga maken, maar ben benieuwd naar het resultaat.

Ik dacht aan 6 weken 50mg ED
Nakuur: 2 weken 20mg nolva ED

Belangrijk om tijdens deze kuur te cleanbulken (50 à 250 kcal boven onderhoud) of eerder hard te gaan & naar de 500 kcal boven onderhoud?

Gebruik van supplementen (denk aan creatine etc.) best na de kuur gebruiken voor gains zoveel mogelijk te behouden?

Alvast bedankt :)
nakuur niet echt nodig met winny
500 boven onderhoud is goed voor een leangain
supps zoals proteine/amino/visoliecaps/multivita tijdens en na de kuur en inderdaad creatine na de kuur
 
Prima eerste kuur en nakuur! Creatine daarna, ook goed.

Kleine voetnoot: Ik zou het echter voor de cut doen, voor de cleanbulk vind ik 50/50. Ene kant wel omdat: extra kracht. Andere kant niet: 'ripped' look en spiermassabehoud functie krijg je geen optimaal profijt van, gains zijn matig.

Voor de rest, heel vele succes :).

Kleine tip: Drink veel water, neem elke dag glucosamine 1500mg (voor gewrichtspijnen) en 6x omega-3 pillen (voor gezondere bloedvaten)!!
 
kun je een log bijhouden? Ik ben benieuwd naar de resultaten
 
nakuur niet echt nodig met winny
500 boven onderhoud is goed voor een leangain
supps zoals proteine/amino/visoliecaps/multivita tijdens en na de kuur en inderdaad creatine na de kuur

Bedankt. :thumb:

Prima eerste kuur en nakuur! Creatine daarna, ook goed.

Kleine voetnoot: Ik zou het echter voor de cut doen, voor de cleanbulk vind ik 50/50. Ene kant wel omdat: extra kracht. Andere kant niet: 'ripped' look en spiermassabehoud functie krijg je geen optimaal profijt van, gains zijn matig.

Voor de rest, heel vele succes .

Kleine tip: Drink veel water, neem elke dag glucosamine 1500mg (voor gewrichtspijnen) en 6x omega-3 pillen (voor gezondere bloedvaten)!!

Ik ben nu nog bezig met een cut, en daarna even uitrusten om dan met een bulk te beginnen.
Ik weet dat het niet voor bulk bedoeld is, maar ik lees hier toch dat veel met een Winstrol only zijn begonnen & toch redelijk gains heb kunnen maken.
Misschien kan ik later nog overstappen naar Test en dergelijke.
Bedankt voor het advies, zeker van glucosamine.
Deze een goede trouwens: http://bodyenfitshop.nl/glucosamine/body-fit-sportsnutrition/glucosamine-sulfaat ?

Sorry voor oftopic chat.

Geen probleem jongens.:hornyna:
 
:fuu:
Bedankt. :thumb:



Ik ben nu nog bezig met een cut, en daarna even uitrusten om dan met een bulk te beginnen.
Ik weet dat het niet voor bulk bedoeld is, maar ik lees hier toch dat veel met een Winstrol only zijn begonnen & toch redelijk gains heb kunnen maken.
Misschien kan ik later nog overstappen naar Test en dergelijke.
Bedankt voor het advies, zeker van glucosamine.
Deze een goede trouwens: http://bodyenfitshop.nl/glucosamine/body-fit-sportsnutrition/glucosamine-sulfaat ?



Geen probleem jongens.:hornyna:
 
@LeanandMean
Als je niet erg vindt om 3 pillen i.p.v. 1 te nemen, is het prima. Ik heb zelf iets sterkere glucosamine gekocht (ook duurder), 1 pil waar 1500mg in zit bij De Tuinen gekocht (was 60 pillen voor 20 euro). Precies genoeg voor 6 weken Winstrol + 2 weken nakuren.
 
@LeanandMean
Als je niet erg vindt om 3 pillen i.p.v. 1 te nemen, is het prima. Ik heb zelf iets sterkere glucosamine gekocht (ook duurder), 1 pil waar 1500mg in zit bij De Tuinen gekocht (was 60 pillen voor 20 euro). Precies genoeg voor 6 weken Winstrol + 2 weken nakuren.

Nee, daar heb ik helemaal geen problemen mee :D
Dan bestel ik dat & de rest van de supjes wel via Body & Fit.

Same, log it please

Ik zal zien wat ik kan doen.:)
Eerst m'n cutje afwerken, wil niet met een te hoog vet % eraan beginnen.
En als ik genoeg tijd heb voor alles neer te pennen kunnen jullie een logje verwachten.;)
 
Wat zijn de effecten eigenlijk van bv. winstrol aan 20mg ED maar dan een langere periode? CLean bulk?

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 23:17 ----------

Of moet je er totaal niks van verwachten?
 
Een foto logje van winny only lijkt me interessant!
succes met de kuur verder btw
 
ik raad iedereen aan om een winstrol only te doen als 1e kuur maar dan inject voor 6 weken lang.

1. wen je gelijk aan het prikken om de dag

2. ben van mening dat je niet hoef na te kuren met winny only

3. je krijgt droge massa met weinig vocht en vet.

daarna kan je als 2e kuur nog altijd een test only doen die veel mensen hier aanraden als 1e kuur.

week 1-6 winny 100mg eod

is mijn advies als 1e kuur
 
Back
Naar boven