XXL Nutrition

1ste Kuurlog Test Tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mircan040

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2015
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Z
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal Ik heet Mircan en train in totaal 2 jaar de eerste jaar trainde ik 4x per week waarna ik niet meer als een botje uitzag maar helaas kreeg ik een blessure aan mijn schouder waardoor ik half jaartje niet meer ben gaan trainen. Doordat al mijn gains weg waren ong. 6kg had ik geen zin meer om te trainen dus bleef ik nog is 6 maanden uit de buurt van sportscholen. Op mijn 21ste ben ik weer begonnen aan fitness met een strak train/voedingsschema. Ben in dat jaar 8 kilo aangekomen. Nu ben ik 22 en ik kom de laatste 3 maanden niks aan dus heb ik besloten om te gaan kuren. Stats: Lengte 171cm Kg 71kg Vp 9-10% De kuur zelf: Wk 1-10 test e 500mg ew (Dinsdag) Wk 1-8 tren e 200mg ew. (Dinsdag) Wk 1-12 aromasin 10mg ed Wk 12-15 nolvadex 20mg ed Trainingsschema. Maandag. Chest biceps Dinsdag. Back triceps abs Woensdag. Shoulders traps Donderdag. Legs abs Vrijdag. Biceps triceps cardio 20min Voedingschema Maaltijd1: 2 wit brood met 50g kipsalami en 3 eieren + tomaat en komkommer. Maaltijd2: 100g witte rijst met 150g kippenborst + shake. Maaltijd3: shake 200g spagetti 200g kippenborst. Maaltijd4: 100g rijst 75g groente 150g kippenborst Maaltijd5: 2 wit brood met kipsalami en 1plakje kaas. Maaltijd6: 250g kwark + 75g pindanoten. Maaltijd7: voor t slapen gaan 1scoop casein. Heb mijn injectie vandaag om 8 uur s avonds gezet. Was eng en begon zelf te zweten en mijn handen trilden maarja t is gelukt 500mg test en 200mg tren zit in mijn lichaam. En 10 mg aromasin heb ik s ochtens om 8 uur geslikt. Dit zijn de vaste tijden die ik wil aanhouden. Morgen schouders en de traps aanpakken hoop dat t knallen wordt. Verwachtingen. Ik wil mijn vp t zelfde houden of zelfs laten dalen. Hoop op een goeie 7-9kilo droge spiermassa want dit is mijn eerste kuur. Ik ga jullie elke dag op de hoogte houden helaas worden de logs nauwelijks afgemaakt maar daar doe ik niet aan mee. Hoop dat jullie t net zo spannend vinden als ik.
34rzlo8.png
Deze foto is van maandag na chest en biceps workout dus zo zie ik eruit. A.u.b. geen comments van dat ik skinny ben of nog weinig massa heb want daar komt snel verandering in. Xx
zijn er met een slechter fysiek begonnen waarom maar 1x injecten 2 per week is stabieler ik zou wel minstens 25mcg t3 nemen met tren
Xx
 
zijn er met een slechter fysiek begonnen waarom maar 1x injecten 2 per week is stabieler ik zou wel minstens 25mcg t3 nemen met tren
Xx
Omdat ik injecteren eng vind en ik denk dat ik veel verspil als ik 2x ga injecteren
 
Wit brood? Snijdt je moeder er ook nog de korstjes vanaf?

Geintje he ;)

Maar kom op. Een beetje kerel eet toch bruin brood?
 
Wit brood? Snijdt je moeder er ook nog de korstjes vanaf?

Geintje he ;)

Maar kom op. Een beetje kerel eet toch bruin brood?
Hahahaha. Ik heb echt geprobeerd een tijdje volkoren brood te eten maar vond t 3x niks en als ik t at had ik geen zin meer om t helemaal op te eten.
 
Waarom 10 mg aromasin per dag? Zonde van gains
 
Omdat ik injecteren eng vind en ik denk dat ik veel verspil als ik 2x ga injecteren
ja als je injecteren al eng vind moet je echt tren gebruiken

en waarom geen t3?
laat me raden kuurtje aangeraden door iemand

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Waarom 10 mg aromasin per dag? Zonde van gains
wat een bullshit altijd dat AI of serms gains onderdrukken ,als het al gebeurt is het verschil miniem en dan is het 90% vocht dat je niet aankomt
 
Niet om het een of ander maar waarom grijpen naar AAS, en voor de eerste keer kuren gelijk een zwaar middel als tren erbij te pakken terwijl voeding een stuk beter kan?
Daarbij bedoel ik dat je niet goed hebt nagedacht over je keuze om na 3 maanden op het zelfde gewicht gezeten te hebben om dan te gaan kuren ipv kijken waar de oorzaak ligt.

Feit is dat je te weinig eet om uberhaupt aan te komen. Met die 'voedingsschema' van je zoals hierboven beschreven door jou zou je net uit komen op onderhoud wat betreft het aantal Kcal (ongeveer 2100-2300Kcal) voor jou lengte, leeftijd en gewicht. Je had nog makkelijk de 80kg natty kunnen halen met een paar aanpassingen aan je voeding, dus boven onderhoud eten.

Maarja, jouw lichaam en eigen keuze om dit te doen, al dan niet de verstandigste keuze.
Het is je eerste kuur dus dan maar zo goed mogelijk doen toch? aangezien je tren erbij hebt zou je meer kunnen eten om zo ook je doelen te bereiken.

Daarbij deel ik de mening van Drunkenmaster over je fysiek dus wat dat betreft zit je goed.
Alsnog succes met je kuur.
 
Update
Heb last van mijn been waar ik de injectie heb gezet kan hem niet helemaal buigen. Het word wel minder de komende keren. Dus geen stress vandaag rond 1-2uur trainen ik laat weten hoe de training is verlopen
 
Waarom 10 mg aromasin per dag? Zonde van gains

Onzin. 10mg, zelfs 20mg Aromasin ed zorgt er alleen maar voor dat je kneiterhard komt te staan. De illusie van minder gains door het gebruik van een AI is puur door minder vochtaanzet, wat je op Tren toch al niet hebt.

Verder heb je natuurlijk wel 'iets' van een oestrogeenspiegel nodig om te gainen, maar bepaald veel is dit niet. Droge/knakkende gewrichten lijkt me verder indicatie genoeg om het gebruik van een AI te minderen, of bij een lichte dosis zelfs te stoppen.

Verder niet bepaald slim om na zo'n korte periode van training, het gebrek aan voldoende AAS-kennis daargelaten, al te gaan kuren.

Maar toch succes.
 
Eigenlijk heeft ie best wel een nice fysiek. Ben benieuwd wat eruit komt.
 
Eigenlijk heeft ie best wel een nice fysiek. Ben benieuwd wat eruit komt.

Zo bedoel ik het ook absoluut niet. Doel op het feit dat je tijdens een (eerste) kuur flink boven je potentie kunt uitstijgen, wat hiermee toch wel enigszins verspilt wordt.
 
Dankje
 
succes, ik volg
 
Omdat ik injecteren eng vind en ik denk dat ik veel verspil als ik 2x ga injecteren

jankerd.. je jankt om volkorenbrood eten en dat je hooguit 1ml per vial verspilt

kuur gewoon niet. Straks krijg je nog n puistje dan moet je de psycholoog ook nog gaan betalen door t trauma dat je oploopt
 
Nu ben ik 22 en ik kom de laatste 3 maanden niks aan dus heb ik besloten om te gaan kuren.

Slechte reden om te gaan kuren, beter kijk je naar je voeding.
 
Update.

Klaar met schouders en traps.
Dit zijn de oefeningen die ik heb gedaan.

Military press
Dumbell shoulder press
Side raises
Rear delt flys
Upright rows
Dumbell shrugs
Alles 4 sets en 10 tot 12 reps.

Trainen ging vlot lekker pomp gekregen. Heb nog wel last van mijn been dus weet ik niet of ik benen morgen kan trainen. Been buigen doet pijn en t lukt niet.
Kijken wat er morgen gebeurt als t wat minder word pak ik benen anders chest maar dat zie ik morgen wel. Heb vandaag wel meer trek in eten normaal zit ik snel vol maar nu heb ik 500kcal erbij gedaan dat bestaat uit 100g tonijn en 2 protein bars dus mijn eiwit is met 70g verhoogd dus hopelijk meer gains. Ik laat jullie weten hoe het morgen gaat met mijn been. Vragen zijn welkom x
 
Back
Naar boven