XXL Nutrition

1ste Kuurlog Test Tren (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Update.

Vandaag armen gehit ging vlot kwa gewichten is niks veranderd. Nu genieten van t weekend. Met mijn been gaat het nu ook wat beter. Kan hem niet helemaal buigen maar wel 90° en dat kon ik nog niet
 
volg ook. is dit je eerste kuur trouwens?
 
Update

Vandaag workout gekild .
Libido is omhoog gestegen want kon vandaar niet een concentreren op t liften en keek alleen ma na kontjes in yogapants.

Morge 2de injectie,wegen en bf meten. Laat morgen weten hoe en wat. Xx
 
Update 2de injectie net gespoten.

Ging wat vlotter van de vorige keer.

Ben 1,2kg aangekomen bf is t zelfde 9-10. Weinig sides tot nu toe gewichten gaan ook nog niet echt omhoog wel bij sommige oefeningen ben ik 1,25tot 3,75kg omhoog gegaan. Kijken of ik morgen nog last ga krijgen van mijn been
 
Leuk dat je bijhoudt, ik volg je. Succes met je kuur
 
Ik zie al die 100% AAS experts op hoog niveau (kuch kuch) veel comments geven, en TS geeft geen enkel reactie erop! Zo moet het jonguh! Het is een kuurlog geen " Alsjeblieft experts, leer deze grashopper" Topic. Heerlijk wanneer iemand dit soort reacties kan negeren. Baas!
 
Hahahahaha +1

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Zo klaar met legs en abs heb nog wel last van mijn been gehad omdat ik weer pijn kreeg aan mijn been afgelopen dinsdag na de injectie, maar eenmaal begonnen was ik niet te stoppen. Squat is met 5 kilo verhoogd en legpress met 7.5. Komt denk ik omdat ik vorige week geen benen heb getraind door de pijn van de injectie. Hoe dan ook legday gekilt abs ging wel omdat ik ko was. Net gegeten nu lekker rusten. Morgen ga ik armen trainen ik maak morge is een foto want krijg laatste tijd wat meer pomp.
 
U
 
Laatst bewerkt:
haters gonna hate; gewoon niet op reageren, je hebt die keuze nu al gemaakt. Steek naast al het trainen ook veel tijd in het opdoen van kennis van voeding en trainen. Zodat je het maximale eruit kunt halen en vast kunt houden! Maar inderdaad, je gaat nu als een rakket naar je natural max haha.
 
OF deze tjappie is gehacked, of deze tjappie is een tjappie die niet met tren om kan gaan hmmm ?
 
Watskebabt?
 
Update Chest getraind 2de keer deze week Benchpress met 2,5kg verhoogd incline dumbell press met 2kg verhoogd lekker gekild. Goeie pomp. Laat morge weten hoe t met mijn been is
Benchpress 2,5kg verhoogt? Waarschijnlijk gewoon het verschil van de dag
 
Back
Naar boven