Fitness Seller

1ste kuurtje test only raad gevraagd

Bezoekers in dit topic

jere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
16
Vetpercentage
10%
kzou mss in de toekoms een test only kuurtje willen nemen .Dit zou mijn allereerste kuur zijn?

week1tem8 250mg test per week

week 1tem 8 25mg provion per dag

nakuur week 1 40 mg nolva per dag
week 2 en 3 20 mg nolva per dag

vragen
Welke soort test gebruit ik best in een only kuur (dus welke soort test geeft een gelijdelijke afgifte zonder pieken of dalen gedurende de week)

wat vinden jullie van de provion en de nakuur?
mening geven mag ook
denk je dat ik er wat ga met pakken ?
kan ik de naalden gewoon bij de apotheker kopen en welke moet ik hebben?

mijn stats 21 j 5 jaar trainingservaring 1m76 80 kg

thanks guy's ;)

jere zei:
Welke soort test gebruit ik best in een only kuur (dus welke soort test geeft een gelijdelijke afgifte zonder pieken of dalen gedurende de week)

Test prop ED geeft de meest stabiele bloedwaarde, maar denk niet dat je daar op zit te wachten. Dus dan kom je toch uit op de lange esters. Voor de meest stabiele bloedwaarden moet je toch 3x per week alsnog injecten. 2 zou ook nog wel kunnen.

Waarom test only?

Test enanthaat voor een eerste kuur kun je best met één keer prikken in de week af. Wel iets minder stabiel dan twee keer, maar dat moet je zelf bepalen wat je prioriteit is. Ik zou de eerste twee weken wel voor een frontload van 500mg. kiezen omdat je waarden dan sneller stabiel zijn. Je nakuur zou ik nolva en HCG doen. Succes.

hmm...als eerste kuur gelijk een FL van 2wkn?

ik weet het niet hoor. persoonlijk zou ik gewoon wk 1-10 250 test enth nemen. Ligt ook een beetje aan je doel eigenlijk.

jere zei:

wat vinden jullie van de provion en de nakuur?

mijn stats 21 j 5 jaar trainingservaring 1m76 80 kg

thanks guy's ;)

Er is maar één soort test: Testosteron is testosteron, het verschil zit hem in de verschillende esthers waarin de test is "opgelost". ;)

test enth is prima voor jouw doel en hoeft door de langzame afgifte slechts 1 maal per week geinjecteerd te worden.
Nadeel is dat het langer duurt voordat je kuur "inkickt" en dat het langer duurt voordat je aan je nakuur kan beginnen.

De proviron is aan de lage kant, maar je zou dit idd zo kunnen proberen en mocht je toch nog veel vocht gaan vasthouden of last krijgen van gyno, dan kan je de dosis verhogen naar 50 mg proviron p/d.

jere zei:
denk je dat ik er wat ga met pakken ?
Je gaat zeker wat pakken met deze kuur , maar hoeveel massa is afhankelijk van zoveel factoren zoals ; aanleg, basis, trainingsfrequentie, voeding enz.
lees de stickies nog eens goed door.
jere zei:
kan ik de naalden gewoon bij de apotheker kopen en welke moet ik hebben?
lees de stickies nog eens goed door. ;)

Suat zei:
hmm...als eerste kuur gelijk een FL van 2wkn?

ik weet het niet hoor. persoonlijk zou ik gewoon wk 1-10 250 test enth nemen. Ligt ook een beetje aan je doel eigenlijk.

Yeps, en HCG is imo ook niet nodig bij deze hoeveelheiden.

hmm vind test only op 250mg p/w niet echt de moeite. evenals 200mg deca p/w only.
hoeveel mensen komen niet terug van hun eerste kuurtje? "het resultaat viel tegen?"

als je,je eigen test. productie plat legt dan, doe het goed of niet. dus ga voor 500mg p/w in mijn opinie. en dan voor test enath of cyp.
die proviron moet je wel op 50mg p/d houden, of neem liquidex

gr d

ok met test enathaat hoelang moet ik dan w8ten om met de nakuur te beginnen ???

kijk je kunt zelf ook ff rondzoeken. je moet weten waarmee je bezig bent, het is jouw lijf. als hier gezegd wordt na 1 week met de nakuur beginnen, zou je dat dan doen? tuurlijk nie, want je hebt zelf onderzoek gedaan en weet waarmee je bezig bent.

je moet bij test enath. 2 weken wachten voordat je met de nakuur kan beginnen. mits je niet op 1000mg p/w zit is dat een goed uitgangspunt.

gr d

Zou minimaal 500mg test nemen. Volgens mij kan je beter goed kuren dan half. Je eigen test word toch onderdrukt. Kan je beter zoveel mogelijk massa proberen te pakken.

week 1-10 500mg test enathate
ik zou van week 1 t/m 6 25mg dbol nemen als ik jou was

nakuur:
week 12-15 20mg nolvadex
week 12-15 50mg clomid

Back
Naar boven