AndroidHealthClinic

1ste voedingschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Velder

Novice
Lid geworden
31 okt 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m80
Hallo,

Mijn doel met dit schema is cutten. Ik heb eens berekend wat mijn behoefte is en ik kom aan 3500 kcal (98kg, 20%VP (VP niet zeker).

Ik heb hier onder een schema voor +- 2800kcal. Mijn avondmaal staat er niet bij omdat dat varieert maar bestaat meestal uit rijst/pasta, berg groenten en vlees. Ik zal steeds proberen te zorgen dat dit rond de 600kcal is, want ik heb nu 2200 kcal.

Vaste tijdstippen zet ik er niet bij omdat ik in ploegen werk.

Ontbijt:
Wheyshake van 30gr whey met 500 ml melk
4 boterhammen met pindakaas

2de maaltijd:
4 boterhammen met 50gr kipfilet

3de maaltijd:
4 boterhammen met 60gr kipfilet of ander beleg (af en toe voor de afwisseling)

4de maaltijd
het avondmaal dus

5de maaltijd:
500gr kwark met wat honing door

Op trainingsdagen komt er nog een wheyshake bij van 30gr whey met 500melk.

Bovenstaande komt op een 2200kcal, zonder avondmaal dus.

Alvast bedankt voor kritiek/commentaar!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Mijn doel met dit schema is cutten. Ik heb eens berekend wat mijn behoefte is en ik kom aan 3500 kcal (98kg, 20%VP (VP niet zeker).

Ik heb hier onder een schema voor +- 2800kcal. Mijn avondmaal staat er niet bij omdat dat varieert maar bestaat meestal uit rijst/pasta, berg groenten en vlees. Ik zal steeds proberen te zorgen dat dit rond de 600kcal is, want ik heb nu 2200 kcal.

Vaste tijdstippen zet ik er niet bij omdat ik in ploegen werk.

Ontbijt:
Wheyshake van 30gr whey met 500 ml melk
4 boterhammen met pindakaas

2de maaltijd:
4 boterhammen met 50gr kipfilet

3de maaltijd:
4 boterhammen met 60gr kipfilet of ander beleg (af en toe voor de afwisseling)

4de maaltijd
het avondmaal dus

5de maaltijd:
500gr kwark met wat honing door

Op trainingsdagen komt er nog een wheyshake bij van 30gr whey met 500melk.

Bovenstaande komt op een 2200kcal, zonder avondmaal dus.

Alvast bedankt voor kritiek/commentaar!

20% vet en boterhammen en melk? probeer dit schema eens
 

Bijlagen

  • dieeet kuuur.txt
    319 bytes · Weergaven: 66
Ik wil nog smakelijk eten :) Ik heb zo iets eens geprobeerd en het kwam mn keel uit.

Tonijn uit blik etc, het zou verboden moeten zijn! Ik woon aan zee, als ik tonijn en zalm wil eten ga ik wel naar de vismijn hier :)

No offence! Respect als je zo een schema meer dan 3 dagen kan volhouden :)

PS: die 20% is gemeten via uitleg op internet, binnenkort eens deftig laten opmeten!
 
Ik wil nog smakelijk eten :) Ik heb zo iets eens geprobeerd en het kwam mn keel uit.

Tonijn uit blik etc, het zou verboden moeten zijn! Ik woon aan zee, als ik tonijn en zalm wil eten ga ik wel naar de vismijn hier :)

No offence! Respect als je zo een schema meer dan 3 dagen kan volhouden :)

PS: die 20% is gemeten via uitleg op internet, binnenkort eens deftig laten opmeten!

is complete boolshit wat je zegt sorry hoor.
dit schema is gewoon te doen niks ergs aan , tonijn uit blik is gewoon te eten.
heey wil je cutten dan moet het op z'n manier en niet met melk en boterhammen met pindakaas. maarja doe wat je wilt je wilt advies die krijg je en dan weiger je die ! succes bro mij zie je niet meer terug in dit topic
 
Als je iets wilt, maar je wilt je comfortabele eetgewoontjes er niet voor veranderen moet je je dit afvragen: wil ik mijn doel veranderen of stoppen met huilen en het gewoon doen?
 
Ik denk dat jullie wat te veel in een eigen wereldje leven :) Er is meer in de wereld dan wat jullie denken...

Spijtig dat sommige zo snel op de teentjes getrap worden. En dan als grote mensen het aftrappen...

Hebben jullie ooit al vers eten gegeten eigenlijk? Ooit al eens tonijn gegeten die niet uit blik komt?

Trouwens, ik ga niet huilen. Ik doe er toch iets aan? Maar liefst met normaal eten en niet alles uit blik.

Anyhow, ik wil jullie toch bedanken voor jullie bijdrage.
 
Ik denk dat jullie wat te veel in een eigen wereldje leven :) Er is meer in de wereld dan wat jullie denken...

Spijtig dat sommige zo snel op de teentjes getrap worden. En dan als grote mensen het aftrappen...

Hebben jullie ooit al vers eten gegeten eigenlijk? Ooit al eens tonijn gegeten die niet uit blik komt?

Trouwens, ik ga niet huilen. Ik doe er toch iets aan? Maar liefst met normaal eten en niet alles uit blik.

Anyhow, ik wil jullie toch bedanken voor jullie bijdrage.

Jij wilt toch cutten? Ga dan ook niet lopen huilen.

Jij vraagt hier advies, of het nou eten is wat je aanstaat of niet. We douwen het niet je strot in of iets dergelijks.

Enfin, succes nog voordat het topic helemaal verkloot word.
 
Dus omdat jullie zeggen: "Zo moet het!", moet ik dat gewoon aannemen en doen?

Ik heb veel gehoord over DBB, goeie hulp etc.. Wat ik hier lees is: 'Doe het zo! Of trap het af'...

Spijtig!
 
Dus omdat jullie zeggen: "Zo moet het!", moet ik dat gewoon aannemen en doen?

Ik heb veel gehoord over DBB, goeie hulp etc.. Wat ik hier lees is: 'Doe het zo! Of trap het af'...

Spijtig!

gast eet lekker een kg pindakaas en pak brood als je wilt zal mij een worst wezen wat je doet waarom open je dan een topic en je vraagt om advies?
dan geef ik je een dergelijk voedinschema en dan loop je te janken als een baby ; ik heb respect als je dit langer dan 3 dagen vol houd'' pfff ben jij een vend.
ik zit al 3 maanden aan dit schema met heel veel plezier en motivatie.

je moet zelf weten daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
 
Jij ging hier toch niet meer komen?

Ik vraag advies, maar zo een schema als jou kan en wil ik niet volgen . Ik heb nog een gezin die wil eten... Jij geen ervaring mee?

Ps: vent is met een T
 
Ik wil nog smakelijk eten :) Ik heb zo iets eens geprobeerd en het kwam mn keel uit.

Tonijn uit blik etc, het zou verboden moeten zijn! Ik woon aan zee, als ik tonijn en zalm wil eten ga ik wel naar de vismijn hier :)

No offence! Respect als je zo een schema meer dan 3 dagen kan volhouden :)

PS: die 20% is gemeten via uitleg op internet, binnenkort eens deftig laten opmeten!

Wtf zeg jij nu allemaal.
Wat maakt het nu uit of het in blik zit of niet, en dan nog, vervang die geblikte tonijn dan door tonijn uit je wonder vismijn. En de rest van dat schema kan je gewoon behouden.
 
Jij ging hier toch niet meer komen?

Ik vraag advies, maar zo een schema als jou kan en wil ik niet volgen . Ik heb nog een gezin die wil eten... Jij geen ervaring mee?

Ps: vent is met een T

ndPix = Velder ???

Dan kun je daar toch een alternatief voor vragen/zoeken/verzinnen ipv meteen te zeggen dat je dat niet door je strot krijgt? Je gaat meteen in de verdediging en verzet je.

Net als met meerdere dingen zul je offers moeten maken wil je iets bereiken.

Je kunt toch ook prima buiten het gezin eten?

En het is 'een gezin dat wil eten'.

:trollfacex:

Ps. Nee niet iedereen heeft een gezin. Hell no, ik geniet liever nog ff van mijn leven.
 
Yep, zelfde persoon. Ik heb alles op mn laptop moeten opnieuw installeren en ik vond paswoord hier niet meer, email om hem op te vragen bestaat ook niet meer. Dus heb ik nieuwe aangemaakt. Maar blijkt staat op mn smartphone ndPix nog ingesteld.

Nu, bedankt voor jullie info! Misschien eens oogklepjes afdoen soms?

@Prima en Eleturtlephant: als ik 16jaar was dacht ik ook zo; geloof me dat verandert wel nog ;)
 
Back
Naar boven