XXL Nutrition

2/3iu hgh in cut toevoegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

forzaboy

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2013
Berichten
73
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal, ik ben nu 5 weken bezig met m'n cut cycle die ik minimaal 16 weken ga doen. Ik heb me veel ingelezen en wil zeker gaan beginnen met gh. Nu is alleen m'n vraag of het verstandig is om hem nu toe te voegen, ivm verbeterde vetverbranding. Of dat ik beter kan wachten tot de cruise, want hoor gemixte verhalen. De ene zegt dat 't gelijk werkt en wel effectief is, de ander zegt beter wachten ook ivm vocht vasthouden. Mijn planning is dan om eerst te beginnen met 2iu per dag en dan vervolgens opbouwen na 3,3 iu PD of 4iu op trainingsdagen. Ik hoor graag jullie mening!
 
Niemand met ervaring zoals ik 't beschrijf, of advies, hoor 't graag!
 
Gewoon meteen beginnen waarom zou je wachten. 2iu is wel een vrouwendosis.. zou dan wel zsm ophogen naar 4iu per dag dat is wel het minimale wat je nodig hebt voor bodybuildingdoeleinden
 
Ug 4 iu Hg 2 iu
 
Okee thanks, dan begin ik met 2iu Ed. Bouw ik rustig op richting 4iu 5/2 protocol.
 
Je kan ook zorgen.dat je eetschema klopt.

Dan geen hgh nodig, beetje dure vetverbrander vind je zelf ook nie
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Je kan ook zorgen.dat je eetschema klopt.

Dan geen hgh nodig, beetje dure vetverbrander vind je zelf ook nie
Als je het voor vetvetbranding zet kun je beter minder eten of meer cardio doen idd. (Goedkoper)
 
Duur is relatief, cardio kost tijd en als je dat niet alleen maar horizontaal kunt doen voor sommigen een kostbaarder iets dan geld.

3,3iu is een prima dosering om én leaner te worden en op de lange termijn je fysiek in zijn geheel naar een hoger niveau te tillen, uiteraard zul je betere resultaten behalen met een aantal blasts per jaar. Wil je een monster worden zul je een veelvoud aan GH en er ook slin bij moeten gaan zetten, idem qua doseringen AAS.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Ik heb een tijd hgh gedaan, ben gestopt omdat ik het 't nutteloos vond, en had een bekend en geprezen merk dus daar kon 't niet aan liggen zou je zeggen. Sindsdien dropte ik richting de 5 procent alsnog op 3000 calorieën zonder t3 of clen...

VetVerlies is gewoon 't beste te doen op voeding, meer en meer gaan gebruiken om vet te verliezen vind ik geen goede manier.

Als 't je niet eens lukt om een voedingsschema wat strakker te gaan doen voor je gewenste resultaten dan moet je je afvragen of je wel de juiste hobby gekozen hebt... Je kan gebruiken wat je wil maar als je teveel eet word je niet droger...
En hoe beter je voeding hoe beter alle spullen werken...
 
Laatst bewerkt:
Wil je een monster worden zul je een veelvoud aan GH en er ook slin bij moeten gaan zetten, idem qua doseringen AAS.
Dit blijft de grootste onzin van dbb. Gh en slin zijn naast tren de meest overrated dingen die je maar kan opnoemen.

Behalve op dbb.. de holy grail :roflol:
 
Dank voor alle reacties, maar wil 'm niet perse als vetverbrander gebruiken. Meer om m'n lichaam na 'n next level te krikken. Wil dan ook minimaal half jaar tot 'n jaar pakken. Ben nu nog aan 't cutten, nog max maandje of 2 zit ik op 8%. Maar hoor dus veel gemixte verhalen. Alleen als ik boven de gram moet zetten denk ik dat health wise Ik beter Wat gh kan toevoegen ipv veel meer gear.
 
Dank voor alle reacties, maar wil 'm niet perse als vetverbrander gebruiken. Meer om m'n lichaam na 'n next level te krikken. Wil dan ook minimaal half jaar tot 'n jaar pakken. Ben nu nog aan 't cutten, nog max maandje of 2 zit ik op 8%. Maar hoor dus veel gemixte verhalen. Alleen als ik boven de gram moet zetten denk ik dat health wise Ik beter Wat gh kan toevoegen ipv veel meer gear.
Op welk level zit je nu? Foto? State?
 
Ik heb een tijd hgh gedaan, ben gestopt omdat ik het 't nutteloos vond, en had een bekend en geprezen merk dus daar kon 't niet aan liggen zou je zeggen. Sindsdien dropte ik richting de 5 procent alsnog op 3000 calorieën zonder t3 of clen...

VetVerlies is gewoon 't beste te doen op voeding, meer en meer gaan gebruiken om vet te verliezen vind ik geen goede manier.

Als 't je niet eens lukt om een voedingsschema wat strakker te gaan doen voor je gewenste resultaten dan moet je je afvragen of je wel de juiste hobby gekozen hebt... Je kan gebruiken wat je wil maar als je teveel eet word je niet droger...
En hoe beter je voeding hoe beter alle spullen werken...

GH nutteloos voor vetverbranding of algeheel nutteloos? Hoeveel IU’s gebruikte je en voor hoe lang? Merkte je geen veranderingen in je fysiek zoals meer volheid/rondheid etc?
 
GH nutteloos voor vetverbranding of algeheel nutteloos? Hoeveel IU’s gebruikte je en voor hoe lang? Merkte je geen veranderingen in je fysiek zoals meer volheid/rondheid etc?

't zal allicht wat doen, maar Voor dat geld, vind ik 't niet waard, misschien dat 't idd bij een shitload aan slin, 6000 calorieën en 10 iu hgh z'n ding doet maar voor mij persoonlijk en ik deed 6 iu, voor paar Maanden en vond ik 't nie veel doen.

Of't was alsnog fake maar 't was van een merk waar je hier geen kritiek op Mag geven dus die was real😝😝

Toen ik stopte had ik ook niet 't idee dat 't ineens minder snel ging ofzo, ging nog altijd heel goed en op relatief weinig AAS...

Als ik 't nog eens doe zou 't gewoon originele zijn maar de kans is kleiner dat ik 't nie doen dan wel... Gewoon omdat ik altijd begin te twijfelen of 't wel nut heeft...
Ik heb dat tot nu toe elke Keer met hgh.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven