Fitness Seller

2.5 jaar ''vooruitgang'' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes! Dat heb je goed doorgezet!
 
Hele goede vooruitgang, maar ik vond je vroeger wel gezelliger kijken ;)
 
Goed man! Zelf ben ik ook met veel vet begonnen. Ik train nu iets minder dan 1,5 jaar, maar hoop over een jaar ook zo'n mooi resultaat te hebben als jij!
 
ok nu ben ik het ff beu hoor met die kneusjesopmerkingen.. Dit is waarsch een groot hs/hc feest. (In qontrol?) en niet een of andere kroeg. Ben je wel eens op zo'n feest geweest? nee denk.. hier loopt vrijwel iedereen zonder shirt, plus 10+ uur hakken = zweten als een beest. En stel je neemt wat snackies dan is het helemaal lekker om shirtloos te lopen.

ok verder, nette progressie kerel!

krachtstats lijken niet te passen bij de fysiek, no offence.

Op zo'n feest is het eerder regel dan uitzondering in de blote bast :D OT nette progressie kerel!
 
thx voor de reacties ...:D

ja heb wel wat overtollige huid.. iemand tips?
 
echt netjes
een voorbeeld voor dikkertjes:p;) !
 
Lekker man, ik hoop wel meer te berijken in 2.5jaar, ben pas een week bezig imo...:)

Succes!

een week bezig en al 500+ posts. Typ is wat minder!

Edit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

serieus, dit heeft al 525 posts geplaatst. Slaagt compleet op niks
 
een week bezig en al 500+ posts. Typ is wat minder!

Edit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

serieus, dit heeft al 525 posts geplaatst. Slaagt compleet op niks

sniperx ownage

voor de poster: goed progressie !
 
Lekker makkelijk om de e-warrior uit te gaan hangen op een forum. Ik dacht niet dat mensen hier foto's neerzetten zodat "grote gasten" zoals jullie ze dan ergens anders kunnen gaan neerkwakken als ze voelen dat iemand teveel posts heeft.

Het punt van die foto is dat hij er over een jaar niet meer hetzelfde uitziet, hoeveel hij wel of niet typt maakt geen ene reet uit.


Goeie progressie alleen had ik bij iemand die van zo een gewicht komt eigenlijk wel meer spiermassa verwacht, heb je wat fouten gemaakt met te weinig kcals enzo in het begin?

Oh en ik zou alleen wel die andere gast in je avatar wegknippen. Brengt anderen misschien op het verkeerde idee aangezien het lijkt alsof je op een "Homo Hardcore" feest bent.
 
Oh en ik zou alleen wel die andere gast in je avatar wegknippen. Brengt anderen misschien op het verkeerde idee aangezien het lijkt alsof je op een "Homo Hardcore" feest bent.

lol
 
Lekker makkelijk om de e-warrior uit te gaan hangen op een forum. Ik dacht niet dat mensen hier foto's neerzetten zodat "grote gasten" zoals jullie ze dan ergens anders kunnen gaan neerkwakken als ze voelen dat iemand teveel posts heeft.

Mijn punt:

Wanneer er mensen hier op zoek naar advies komen, gaan ze opmerkingen van iemand met 500+ posts als waar aanschouwen omdat het lijkt dat deze persoon er wat vanaf weet. Uiteindelijk blijkt het dan iemand te zijn die 1 week traint.
 
doe je goed ouwe!
 
haha dit is echt geweldig zo'n transformatie :P
Respect & ga zo door ;)
 
Netjes man, goed bezig!

Ik geloof nooit dat jij 3 * 145 wegdrukt, dikke bullshit, maar je hebt je fysiek wel goed verbeterd!
 
Citaat:
Origineel gepost door WeekendWarrior
Oh en ik zou alleen wel die andere gast in je avatar wegknippen. Brengt anderen misschien op het verkeerde idee aangezien het lijkt alsof je op een "Homo Hardcore" feest bent.

dat boeit me niet zoveel man wat anderen denken man.. ;) ik maak foto's op feesten, en jij 100 foto's per dag van jezelf voor de spiegel;) + dat je ook nog is 4 uur per dag op deze site allemaal foto's zit te bekijken van allemaal half naakte gasten.. maakt niet uit hoor

meer spiermassa verwacht? ik woog 120 kilo vet ... toen afgevallen naar 80 kilo:)
en toen beetje gaan trainen.. en op die foto woog ik zon 92 kilo
inmiddels weeg ik 101.7 ;) maak binnekort wel een nieuwe foto als ik er tijd/zin in heb.. misschien word het dan duidelijker voor de jongens die de krachtstats niet kunnen plaatsen bij de spiermassa
 
Back
Naar boven