Fitness Seller

2.5g trimethylglycine daily (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar dat zal toch moeilijk te vergelijken zijn want ik weet niet hoeveel VVM toename ik gekregen zou hebben zonder tmg, maar voor die 16 euro voor 200ish dagen is het het proberen waard.
Jep. First world problems :(
 
Zit ook vast in mijn post workout (1.5gr)
 

Enige echt merkbare effect is saunatijd, ben altijd erg consistent geweest met de sauna (altijd 10 mins) en kon voor een of andere reden nooit langer, nu kan ik 15 mins (en waarschijnlijk iets langer). Ik heb een keer per ongeluk de citrulline malaat in m'n post-workout gedaan i.p.v. de tmg en zat toen meteen terug op 10 mins, kon ook geen placebo zijn want kwam er pas thuis achter dat ik de tmg niet had gepakt.

Qua effect op lichaamscompositie of training... tja, niet merkbaar eigenlijk maar dat had ik ook niet verwacht, het is ~17ish euro voor 200 dagen en schijnt geen negatieve bijwerkingen te hebben dus ik dacht fuck it. Het kan best zijn dat er een positief effect is maar ik heb niet echt de instrumenten of control om dit echt objectief te meten. We weten dat het iig iets doet (anders zou ik niet +50% increase op mijn sauna 1RM krijgen :D ), maar buiten wat we van de literatuur weten is het moeilijk om te pinpointen. Denk ook dat als er een merkbaar effect opgemerkt gaat worden door mij het daar nog iets te vroeg voor is.
 
Je saunatijd tot falen nog verder verbroken?
 
Je doelt op de vermeende verhoging van de creatinesynthese? Dat doet het naar alle waarschijnlijkheid niet: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21744011

Wat overeind blijft is mogelijk een verbetering van de glycolyse, de rol ervan als eiwitstabilisator en stimulering van het IGF-I-reactiepad.

Bijgevoegd een concept van het TMG-hoofdstuk uit m'n nieuwe boek.
Jij slimme informaticus.
 
Je saunatijd tot falen nog verder verbroken?

Nee zit gewoon op 15 mins nu, wel zie ik een nieuwe ader over mijn buik lopen die er eerst nog niet zat (wat sowieso apart is want zit tegen einde van m'n bulk aan). Lijkt me sterk dat dit van de tmg komt though.
 
Nee zit gewoon op 15 mins nu, wel zie ik een nieuwe ader over mijn buik lopen die er eerst nog niet zat (wat sowieso apart is want zit tegen einde van m'n bulk aan). Lijkt me sterk dat dit van de tmg komt though.
Jammer. Ik zelf 'merk' er ook niks van. Maar goed, ik merk ook niks van wei, vitamine D en creatine.

Was je elektrolytentopic overigens de reden om dit uit te proberen? (https://forum.bodybuilding.nl/topics/elektrolyten.397760/)
 
Update: ik ben in de afgelopen maand 1kg bijgekomen en 0.2% vet verloren, erg verwonderlijk en valt eigenlijk niet te verklaren buiten de tmg aangezien ik dit al jaren niet meer heb meegemaakt. Zeer geslaagd dus? Zal aan het einde van september nog eens kijken.
 
Ook maar eens besteld. Hoe doe je het op rust dagen dan, ook gewoon over de dag verspreiden?
 
Ook maar eens besteld. Hoe doe je het op rust dagen dan, ook gewoon over de dag verspreiden?
Pak je bijv. 1 gr bij je ontbijt en 1.5 gr later op de dag.
 
Back
Naar boven