Fitness Seller

2 Cheatmeals deze week?

Bezoekers in dit topic

Drugevis

Novice
Lid geworden
8 aug 2015
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Yooo

Heb eens een vraagje, heb vandaag ne pita gestoken (pff just couldnt resist it) en zaterdag ga ik waarschijnlijk friete naar binne steken.

Nu zit ik wel in een cut, en mijn blokken beginnen er wel goed door te komen, dus wil dit nu ook ni echt verneuken.. Kan ik dmv 4-5x cardio deze week men vooruitgang behouden? ik zit al rond de 4-500 onder onderhoud

grts
 
IIFYM

Als je na deze meals alsnog zorgt dat je een kcal deficit creëert zit je goed.
 
IIFYM

Als je na deze meals alsnog zorgt dat je een kcal deficit creëert zit je goed.
bedankt voor je reactie!
Had normaal gezien morgen refeed, die late vallen dan? ma kzit op ne low carb, dus kan wel wa kh gebruiken :/ En zal rekening mee houden en eventueel extra cardio ingooien
grts :-)
 
Wat ik doe is als ik 500kcal aan chocolade oid eet dan schrap ik 500kcal uit iets anders die dag. Meestal eet ik gewoon bijna dagelijks iets kleins en haal dat van iets anders af. Maar heel af en toe cheat ik een stuk meer en eet ik 500-1000kcal meer dan gewoonlijk.
 
Wat ik doe is als ik 500kcal aan chocolade oid eet dan schrap ik 500kcal uit iets anders die dag. Meestal eet ik gewoon bijna dagelijks iets kleins en haal dat van iets anders af. Maar heel af en toe cheat ik een stuk meer en eet ik 500-1000kcal meer dan gewoonlijk.
Is ook een optie natuurlijk, maar tis men laatste maaltijd , kwas wa te vroeg opgestaan :D dus kan ni echt meer schrappen, was onvoorziene cheat vandaag.. maar kan het wel toepassen voor zaterdag!
 
Is ook een optie natuurlijk, maar tis men laatste maaltijd , kwas wa te vroeg opgestaan :D dus kan ni echt meer schrappen, was onvoorziene cheat vandaag.. maar kan het wel toepassen voor zaterdag!
Shitttt, om 7-8 uur je laatste maaltijd? Ik kook nog wat groots voordat ik ga slapen om niet om 7u 's ochtends wakker te worden door de honger:o
 
Shitttt, om 7-8 uur je laatste maaltijd? Ik kook nog wat groots voordat ik ga slapen om niet om 7u 's ochtends wakker te worden door de honger:o
Ja man heb mezelf wel int zak gezet vandaag:rolleyes:
 
Rip, als ik jou was zou ik dan gewoon zo nog wat pakken en van vandaag je refeed maken:o
 
Had die Pita pijn van die steek?
 
Ik heb afgelopen weekend een festival en heb veeeeel gegeten en gedronken. Do i care? Nee.. Ik zou nog een pita steken. Zorg wel dat je meteen goed steekt en niet het verkeerde gat kiest..
 
Yooo

Heb eens een vraagje, heb vandaag ne pita gestoken (pff just couldnt resist it) en zaterdag ga ik waarschijnlijk friete naar binne steken.

Nu zit ik wel in een cut, en mijn blokken beginnen er wel goed door te komen, dus wil dit nu ook ni echt verneuken.. Kan ik dmv 4-5x cardio deze week men vooruitgang behouden? ik zit al rond de 4-500 onder onderhoud

grts
Je bent wel van het steken hé, hier strafbaar.
 
Kcsl defict = afvallen. Niet zeuren en eten!!1!11
 
Wat is een pita? Pita broodje zoals ik hem ken is niet meer dan een (soort) broodje, 1e wat in me opkomt is dat je er wat shoarma/kebab op hebt gedaan bij 'n lokale doner? Zo'n erge ramp is dat niet in de cut, zelfde geldt voor frieten. Tenzij je er meteen ook een kilo knoflooksaus / mayonaise overheen gooit en meal size voor 4 personen naar binnenwerkt.

Gewoon je schema de dagen ervoor / erna er iets op aanpassen. Dan wel door minder te eten, dan wel door wat meer cardio te doen. Uiteindelijk gaat het om je (wekelijkse) deficit, als je door een cheatmeal op 1 dag op +500 uitkomt ipv op gewenste -500, kun je dat verschil van 1000 de dagen ervoor/na gewoon (gespreid) compenseren
 
Wat is een pita? Pita broodje zoals ik hem ken is niet meer dan een (soort) broodje, 1e wat in me opkomt is dat je er wat shoarma/kebab op hebt gedaan bij 'n lokale doner? Zo'n erge ramp is dat niet in de cut, zelfde geldt voor frieten. Tenzij je er meteen ook een kilo knoflooksaus / mayonaise overheen gooit en meal size voor 4 personen naar binnenwerkt.
Not sure of ts uit balkan komt, maar voor jou: pita kan ook wat anders zijn ;) google maar eens burek of pita sirnica :D dat is pas echte pita!!1! Ben zelf een grote fan van pita krompirusa. Just sayin haha

Idk hoeveel kcal het bevat maar is goddelijk voedsel.
 
Vorig weekend baklava bij de Griek besteld.. Nog nooit zo'n lekker toetje gehad. Zieke plakkaat warm deeg met honing, stukjes walnoot.. Was echt fking nice. Wel 3dagen cutten weg xD
 
Baklava, wellicht het product met het grootste contrast tussen supermarkt kwaliteit en restaurant-waardige kwaliteit, dat die zooi uberhaupt nog in supermarktschappen verkocht mag worden is al een wonder.
 
Back
Naar boven