XXL Nutrition

2 dagen na cutting fase (bizar!!!!!!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.065
Waardering
45
Vrijdag ben ik gestopt met cutten. vrijdag 's middags was ik ik 3,5 kg zwaarder dan 's morgens. toen kwam de zaterdag. erg veel gegeten niet te veel gedronken. dat doe ik dus nooit meer. ik had gisteren avond (zaterdag) een verjaardag en van te voren had ik al een heel vol gevoel. ik ging daar naartoe en heb nog wat meegeten van stokbrood beetje chips etc. daarna ging het echt sleceht ik had het gevoel dat m'n buik uit elkaar ging knallen. bijna de hele avond op de bank gelegen. ik voelde me echt slecht.
nu komt het: ben ik me vanmorgen ff gaan wegen bij de sportschool was ik al 91 kg!!! en dat terwijl ik vrijdag morgen voor de foto's 81 was....

dit was dus echt klote!! al het vocht heeft zich opgeslagen nu gaatr het gelukkig al een stuk beter en ik hoop dat ik nog wat verlies. maar dat zal wel. dit was dus een heel wijze les voor de volgende keer........
 
rustig weer opbouwen he bro, niet meteen bizar veel gaan eten, dat is een aanslag op je lichaam
 
idd een wijze les. maar damn 10 kilo aan vocht!!! das wel absurd veel vind ik.

maar hoe toonde je in de spiegel?
 
het zag er echt niet uit. ik heb er wel een foto van gemaakt gisteren nacht maar die ga ik maar niet plaatsen het was echt een klote ervaring....
 
Inderdaad zwaar klote maar zou je em toch niet even willen posten :), ben erg nieuwsgierig..
 
idd, we weten hoe je er op je best uitziet en ik ben ook erg benieuwd welke gevolgen dat met zich meebrengt.
 
HOWWW Hé 10kg ??? what the **** das bijna je hele cut naar de klote ! bedankt om dit te posten dat ga ik du sal niet doen dus :)
dus dadelijk na je cut niet meteen volle bak beginnen te bulken maar geleidelijk
 
heft ook te maken met je bf% denk ik. the_ur is erg droog, ik denk als je op ongeveer 8 a 10% zit dat niet zon enorme invloed zal hebben..hoop ik althans.

Hoop dat iemand anders daar een antwoord op heeft, Ik ga gelijk na mn cutfase op vakantie. zou t dan verstandig zijn om een paar dagen van te voren al te stoppen en geleidelijk aan weer meer (kh) te eten?
 
Originally posted by dandyman
heft ook te maken met je bf% denk ik. the_ur is erg droog, ik denk als je op ongeveer 8 a 10% zit dat niet zon enorme invloed zal hebben..hoop ik althans.

Hoop dat iemand anders daar een antwoord op heeft, Ik ga gelijk na mn cutfase op vakantie. zou t dan verstandig zijn om een paar dagen van te voren al te stoppen en geleidelijk aan weer meer (kh) te eten?

Ligt eraan, als je je dat op je vakantie doet is er denk ik niets aan de hand... als je op je vakantie echt wil ´piggen´ dan zou ik vast thuis even beginnen met de carb-up. Pro´s doen het ook enkele dagen voor een show, omdat ze er met die carbs wat voller uit zien..... dacht ik....

En dandyman gave sig. erg herkenbaar voor iemand die 3 jaar in een friettent gewerkt heeft... zoals ik dus!!
 
ik heb ook twee dagen van te voren al geladen ik denk dat het te maken heeft met een combinatie van te veel zout in een keer en veel eten en de warmte. mijn dieet was dan ook wel heel streng. hiervoor heb ik hier ook nooit last van gehad. ik denk dat het met een weekje wel weg moet zijn....
 
ik zal em toch maar posten dan ook al dat ik het echt niet leuk vond maar dat is wel zo eerlijk en leerzaam.
dit wil niet zeggen dat heel de shape weg is. ik ga nu een week rusten en dan ga ik weer rustig beginnen en vrij zuiver proberen te eten....
 
ik zal em toch maar posten dan ook al dat ik het echt niet leuk vond maar dat is wel zo eerlijk en leerzaam.
dit wil niet zeggen dat heel de shape weg is. ik ga nu een week rusten en dan ga ik weer rustig beginnen en vrij zuiver proberen te eten....

ik geloof niet dat ik em hier kan posten
 
Back
Naar boven