AndroidHealthClinic

2 dagen trainingsschema

Bezoekers in dit topic

Optifiber

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
534
Waardering
0
Heb altijd split schema gevolgd (3xweek) maar door omstandigheden kan ik vanaf nu voor een paar maanden slechts 2x in de week gaan trainen. Nu heb ik zitten denken hoe dit op te vangen, hierzo mn nieuwe trainingsschema:

training 1

Benen

squat
seated leg curl
calve raises (seated/standing naar keuze)

schouders

seated db press
side raises
dumbbell shrugs

biceps

db curl
barbell curl

training 2

Rug

deadlift
lat pulldown
BOR

Borst

bench press
db flyes
incline db press

Triceps
pushdown
dips




vrees dat borst en rug samen wel wat zwaar worden
graag jullie mening en of verbetering
 
De enigste verbetering die ik je kan geven is een 3e dag erbij pakken :rolleyes:

Waarom ga je niet 2x full body doen dan? Want het lijkt erop alsof je een split wilt doen en dan verneuk je het denk ik. Je lichaam heeft altijd rust nodig om te herstellen en zodra je teveel traint dan herstel je moeilijker.

Je kunt kiezen uit een uurtje lui zijn en tv kijken en niet aan je toekomst werken of je gaat een uurtje trainen en lekker aan de toekomst werken. Ik ben ook wel eens heel moe maar dan ga ik een uurtje slapen en daarna trainen zodat ik wat meer ben opgeladen.
 
De enigste verbetering die ik je kan geven is een 3e dag erbij pakken :rolleyes:

Je kunt kiezen uit een uurtje lui zijn en tv kijken en niet aan je toekomst werken of je gaat een uurtje trainen en lekker aan de toekomst werken.

Ik train al lang 3x in de week en aan mijn motivatie zal het zeker niet liggen want ik heb er heel veel voor over, maar met 2 kinderen en 3e op komst (volgende week al) is het nu even niet mogelijk. O ja het is al heel lang geleden dat ik nog een uurtje lui tv gekeken heb.
 
Nee dat is te begrijpen, maar goed keuzes maken is ook belangrijk, of je traint goed of je traint niet. Zoek even rond op het forum er zal vast wel genoeg info opstaan om jou te helpen.

En alvast gefeliciteerd met je kleine. :D
 
Nee dat is te begrijpen, maar goed keuzes maken is ook belangrijk, of je traint goed of je traint niet. Zoek even rond op het forum er zal vast wel genoeg info opstaan om jou te helpen.

En alvast gefeliciteerd met je kleine. :D

thx

heb ook over full body zitten denken maar vraag mij af of dat niet wat zwaar gaat worden (squat, deadlift en bench wil ik niet laten vallen)
 
graag nog wat reacties op mijn schema?
 
Back
Naar boven