MuscleMeat

2 extreme kuiten

Bezoekers in dit topic

Juize

Cool Novice
Lid geworden
11 sep 2011
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
73kg
Vetpercentage
16%
-
 
Laatst bewerkt:
De dikke kuit minder belasten en de ander extra....kan niks beters verzinnen
 
zou dikke kuit niks meer mee doen.
Dunne kuit 2x p week pakken 1x zwaar weinig herhalingen 1x lichter hoge herhalingen.
Zoiets denk
 
-
 
Laatst bewerkt:
calf implant ?
 
Ik ook 'last' van. Scheelt bijna 2 cm in omvang. Komt door het fietsen wat ik jaren gedaan heb en rechts blijft dominant, ook in bovenbenen. Bij traplopen, gewoon lopen, rennen, fietsen en eigenlijk al je bewegingen wordt het bevoordeeld en daardoor blijft het verschil bestaan.

Heb zelf een half jaar uitsluitend links getraind (de kleine dus). Heeft geen effect gehad.
 
even ter info: je kunt je kuiten apart van elkaar trainen! ja het is echt waar :rolleyes: er gaat een wereld voor je open zeker? kusje
 
even ter info: je kunt je kuiten apart van elkaar trainen! ja het is echt waar :rolleyes: er gaat een wereld voor je open zeker? kusje

Did you even read?

Kuiten laten groeien is altijd iets lastigs. Ben je zeker dat het zo erg is? Misschien lijkt het voor jou wel erger dan het eigenlijk is. Je slechte trainen is de enigste optie en probeer van alles, misschien stoot je dan wel op een methode die goed werkt.

En anders amputeren allebei, zie je er niets meer van! :-D
 
-
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je best gewoon verder blijven trainen, die komen wel terug in evenwicht. Als je nu je andere kuit zwaarder gaat belasten dan krijg je er misschien terug last van. Of ben je helemaal genezen?
 
Did you even read?

Kuiten laten groeien is altijd iets lastigs. Ben je zeker dat het zo erg is? Misschien lijkt het voor jou wel erger dan het eigenlijk is. Je slechte trainen is de enigste optie en probeer van alles, misschien stoot je dan wel op een methode die goed werkt.

En anders amputeren allebei, zie je er niets meer van! :-D

Is het niet het meest praktisch om te kijken wat er is gebeurd in de periode dat je de ene kuit niet kon gebruiken? De grote kuit zou ik dan tijdelijk helemaal niet trainen. Dan het scenario van je blessure nabootsen op je andere been en met een beetje geluk trekt het weer recht. Aangezien veel mensen hier zwakke kuiten hebben zoals ik leer ik graag van je geheim :)
 
Back
Naar boven