MuscleMeat

2 Fast 2 Furious (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pitt

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2003
Berichten
81
Waardering
0
Ik wil graag 2 fast 2 furious downloade op kazaa maar heb alleen maar fakes gevonden. Weet iemand de naam van een goede versie?

alvast bedankt
 
nee nog niet, volgens mij zijn er op kazaa tot nu toe alleen nog maar fakes...
 
denk niet dat je daar nu al een goede versie van kunt vinden

geduld hebben...

:D
 
download anders training day, daarin zit eva mendes naakt :thumbs:
 
oeeeh ga ik doen zoveel honderd mb voor 2 minuten plezier :D
 
:) 2 min plezier das wel erg weinig Ryu, of bedoelde je iets anders? :D
 
heb hem 1 keer gedownload...alleen toen was ie rechtstreeks uit de bios opgenomen, dus slechte kwaliteit (niet superscherp beeld en slecht geluid), heb hem meteen van mijn comp gedonderd, want op die manier hoef ik die film neit te zien....

heb ook al vele fakes gedownload...zit je lang te wachten en krijg je een of andere ouwe schoolfilm...

als iemand weet of ie op kazaa te vinden is...laat het dan ff weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Via newsgroups heeft een vriend van me hem vorige week binnengehaald, alleen ik weet niet hoe dat werkt dus daar heb je ook niet veel aan.
 
Gisteravond heb ik em gezien en hij is dus een stuk minder dan het eerste deel. Het verhaal is niet echt over nagedacht volgens mij :rolleyes: Verder wel leuke auto's gezien en mooie vrouwen ontbraken ook niet :)
 
ik vond em wel vet, en ik vond deel 1 ook al niet hoogstaand, los van het auto-vermaak. dus vond het een prima film!
 
Back
Naar boven