Fitness Seller

2 foto's van mij

• Topic starter Topic starter Ata
  • Startdatum Startdatum
  • Last post Recente activiteit Recente activiteit:
  • Reacties Reacties 10
  • Weergaven Weergaven 1.066
  • Volgers Volgers 0
  • Getagde leden Getagde leden Geen

Bezoekers in dit topic

Ata

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik lees al een ruime tijd hier op het forum voor allerlei tips haal veel info hier vandaan waarvoor dank :cool:

dan over mij, ben 18, 1m85 ongeveer train nu denk ik een jaartje waarvan niet echt veel serieus getraind. ben in deze tijd ongeveer 10 kilo aangekomen woog 65 nu 73 ongeveer. wil nu ook meer op me voeding gaan letten dat wil zeggen meer eten om aantekomen ;)

hier staan 2 foto's

http://www.pbase.com/jwalker

Greetz

Ziet er goed uit voor een basis, traps mooi zichtbaar en borst ook wel. Gewoon even een voedingsschema opstellen en dan zit de groei erin. :thumb:

ziet er idd uit als een goede basis, ben benieuwd wat een halfjaartje bulken zal doen!

succes.

ziet er al netjes uit. ik zou vlink gaan bulken als ik jou was ;)

Zo zie ik er dus uit na 4 maanden serieus trainen en bulken :( Ik word echt zo gefrustreerd van al die mensen in den gym die er best goed uitzien (na een jaar trainen ofzo) en die doen gewoon alles fout. Slechte voeding, techniek, te lang in den gym etc. En toch halen ze meer resultaat dan wat ik ws. na een jaar zal halen. En ja ik heb het er met een van hen over gehad en die zag er t zelfde uit als mij toen ie begon.

Juist in ´t begin zou je toch zo goed moeten groeien? Ik merk er niet veel van. ´t is gewoon niet eerlijk. Aan de andere kant kan ik er ook aardig agressief van worden wat zich uit dat ik toch altijd nog net die ene rep extra probeer te halen :)

Nou dat was wel weer m´n gezeik. Veel succes, Ata! Ik hoop dat je na serieuse training+voeding lekker groeit.

VuurVlam zei:
Zo zie ik er dus uit na 4 maanden serieus trainen en bulken :( Ik word echt zo gefrustreerd van al die mensen in den gym die er best goed uitzien (na een jaar trainen ofzo) en die doen gewoon alles fout.
ach ja, je kan jezelf nooit helemaal maar vergelijken met iemand anders, zou me hier ook niet te veel op focussen maar gewoon kijken naar jou mogelijkheden en prestaties!

Helemaal mee eens, Zoutzak. Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Dat is gewoon niet leuk. Maar ik zit hier dit topic over te nemen, dus ik hou m´n mond maar :)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor het commentaar. Maare vuurvlam het is niet zo dat ik alleen maar wat heb aangeklooid :) Heb alleen niet echt voor een lange tijd serieus getraint.

Wat jij zegt heb ik ook. Ik zie mensen om me heen echt klooien die er beter uitzien. Maarja het ligt maar net hoe je bouw is en hoe je eruit zag zonder training. Ik heb geleerd alleen mezelf te vergelijken met hoe ik vroeger was en niet naar grotere mensen te kijken en gewoon lekker trainen!

Goede basis, nu lekker flink door bulken kerel!

Ik kreeg trouwens eerst 1 of andere rare map vol foto's van een concert of zo...? 2e keer kreeg ik ineens jou pics... vaag...

hehe ik weet niet man weet ook niet helemaal hoe dat pbase werkt ben al blij dat ik die foto's erop heb kunnen krijgen :)

greetz

Goede basis, Bulken maar!

Terug
Naar boven