AndroidHealthClinic

2 Gigapixel foto van de Mount Everest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De gletsjer ligt zeker onder het puin daar rechts?
 
zon camera wil ik wel in mn smartphone
 
Das godsakker een mooie foto :D
 
Als je de foto vergroot dan zie je nog mensen.
 
Dagje op en neer lopen en je hebt de everest beklommen. Ziet er erg makkelijk uit.
 
cool! Ik heb al tig klimverslagen gelezen van oa de everest, zitten enkele ****ed up dingen tussen
 
Mooie foto
 
Is dit dan net voor de Khumbu icefall getrokken?

edit: yes it is :D
 
Zelf gemaakt, Eric?
 
dan zou het een hele spetter moeten zijn... :D

deze foto is op iets van een 5km hoogte getrokken, je kijkt nog naar +/- 3km hoogtemeters, sommige mensen moeten op deze hoogte al terug keren omdat ze hoogteziekte krijgen

hier is ook een leuke:

http://www.evk2cnr.org/WebCams/PyramidOne/everest-webcam.html


Heb zelf in 2004 op bijna 6000m hoogte een foto gemaakt van de Everest, was alleen wel op iets grotere afstand. 1 van de punten die je aan de rechterkant kan zien liggen, Mera Peak.
 
Heb zelf in 2004 op bijna 6000m hoogte een foto gemaakt van de Everest, was alleen wel op iets grotere afstand. 1 van de punten die je aan de rechterkant kan zien liggen, Mera Peak.


omg cool!

heb je er een digitale versie van?
 
Indrukwekkend.
 
Laatst bewerkt:
Indrukwekkend.
 
Laatst bewerkt:
is echt heerlijk om een keer in een foto in te zoomen zonder dat alles korrelig wordt...
 
Boeiend, zelfs mijn ouwe nokia heeft ook gewoon een camera van 2 gigapixel...
 
Mooie foto. Dacht eerst nog dat die kleurtjes links onderin afval was ofzo maar da bleek gewoon een heel kamp te zijn ;s
 
Ziet er netjes uit als je bedenkt dat een groot deel van de toppen bedolven is onder afval, lege luchtflessen en lijken. Lees het boek de schaduwzijde maar eens.

Kun je trouwens van deze kant ook de Hillary Step zien?

Als je die drukte op het kamp ziet is het toch echt een onwaardige optocht op de berg. Helaas, commercie. Geen wonder dat de berg af en toe eens flink wraak neemt. Inderdaad, sommige boeken over de ME beklimming liegen er niet om.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven