AndroidHealthClinic

2 gram test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dreamy1

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Berichten
4.775
Waardering
9.022
Lengte
1m75
Zijn er mensen die meer dan 1500mg test hebben gespoten elke week? Zo ja, wat was het verschil wat je merkte? Zelf deed ik max 1000mg test e met andere compounds maar nooit hoger dan dat
 
Denk je ook echt zulke doseringen nodig te hebben?
 
Als je een fysiek hebt wat je met max 500mg test kunt halen hoor je je helemaal niet bezig te houden met dit soort vragen en dit soort dosissen.
 
Beetje absurd dit
 
Zijn er mensen die meer dan 1500mg test hebben gespoten elke week? Zo ja, wat was het verschil wat je merkte? Zelf deed ik max 1000mg test e met andere compounds maar nooit hoger dan dat

Even offtopic: vind je het zelf niet ook een beetje raar om een gefaalde 1rm te vermelden in je handtekening?
 
Even offtopic: vind je het zelf niet ook een beetje raar om een gefaalde 1rm te vermelden in je handtekening?
Die is oud man kon allang al 3x185. Te lui om up te daten
 
Heb 12 jaar geleden 1000mg test gezet en de bedoeling was 10 weken maar in de 4e week gestopt ivm hoofdpijn! Die kwam opzetten niet normaal meer en dat heeft een dikke week aangehouden! Huisarts geweest en die rade mij aan om te stoppen.
 
Had hij al geluk dat hij ondanks zijn leeftijd in het aas topic mag posten. Dit lijkt mij niet echt goeie reclame voor het forum :o
 
Heb 12 jaar geleden 1000mg test gezet en de bedoeling was 10 weken maar in de 4e week gestopt ivm hoofdpijn! Die kwam opzetten niet normaal meer en dat heeft een dikke week aangehouden! Huisarts geweest en die rade mij aan om te stoppen.
Zelfde ervaring (terug te lezen in mijn log) super veel vocht, wel wat kracht,vroegtijdig stop gezet. (Randvoorwaarden waren ook niet goed mja)
 
Zijn er mensen die meer dan 1500mg test hebben gespoten elke week? Zo ja, wat was het verschil wat je merkte? Zelf deed ik max 1000mg test e met andere compounds maar nooit hoger dan dat
Het hoogste wat ik ooit heb gezet was 1200mg. Voelde me meer levend dan dood. Is gewoon enorm kut om je oestrogeen te managen op zo'n dosis.

Persoonlijk ben ik meer fan van compenseren met meerdere compounds.

Heb 12 jaar geleden 1000mg test gezet en de bedoeling was 10 weken maar in de 4e week gestopt ivm hoofdpijn! Die kwam opzetten niet normaal meer en dat heeft een dikke week aangehouden! Huisarts geweest en die rade mij aan om te stoppen.
Je bloeddruk was waarschijnlijk veel te hoog.
 
Zelfde ervaring (terug te lezen in mijn log) super veel vocht, wel wat kracht,vroegtijdig stop gezet. (Randvoorwaarden waren ook niet goed mja)

Idd veel en veel vocht en stoppen is dan ook het enige wat je kan doen! Geld en test weg..
 
Het hoogste wat ik ooit heb gezet was 1200mg. Voelde me meer levend dan dood. Is gewoon enorm kut om je oestrogeen te managen op zo'n dosis.

Persoonlijk ben ik meer fan van compenseren met meerdere compounds.


Je bloeddruk was waarschijnlijk veel te hoog.

180/ 140
 
Jesus die onderdruk. Ja, dan vind ik het niet zo gek.

Waarom nam je geen bloeddruk medicatie?

Dat is ook de reden waarom veel bb's gezeik krijgen met hun nieren. Ik neem standaard altijd bloeddruk medicatie tijdens elke blast.
 
Idd veel en veel vocht en stoppen is dan ook het enige wat je kan doen! Geld en test weg..
Ik zelf kreeg nooit van 1000mg hoofdpijn. Daarbij nog deca dbol/oxy erbij kreeg ik wel aantal keren bloedneus
 
Jesus die onderdruk. Ja, dan vind ik het niet zo gek.

Waarom nam je geen bloeddruk medicatie?

Dat is ook de reden waarom veel bb's gezeik krijgen met hun nieren. Ik neem standaard altijd bloeddruk medicatie tijdens elke blast.


mijn huisarts schreef destijds ook gelijk ascal voor en na een week zakte de hoofdpijn af!

kijk nu kun je alles onderdrukken met medicatie maar dat was voor mij 12 jaar terug allemaal niet zo vanzelfsprekend.
 
Jesus die onderdruk. Ja, dan vind ik het niet zo gek.

Waarom nam je geen bloeddruk medicatie?

Dat is ook de reden waarom veel bb's gezeik krijgen met hun nieren. Ik neem standaard altijd bloeddruk medicatie tijdens elke blast.
Wat is goede bloeddruk medicatie voor bij zo een kuur? Ari zal niet volstaan denk ik en op voeding letten maar voor een deel.
 
Back
Naar boven