MuscleMeat

2 jaar aan t klooien

  • Topic starter Ara
  • Startdatum
  • Reacties 47
  • Weergaven 3K
  • Volgers 29

Bezoekers in dit topic

Ara

Cool Novice
Lid geworden
5 mrt 2012
Berichten
79
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
63kg
Vetpercentage
9%
Leeftijd 19 Weerstand 495
Lengte 1.74 cm Vet-% 9.6%
Gewicht 62.7 kg Vet-massa 6.0kg
BMI 20.7 Vetvruhe Massa 56.7 KG
BMR 7002 kJ 1673kcal Lichaamsvoct 41.5 KG

Ik vind me armen niks

2012-10-25 23.16.35.jpg
 
Laatst bewerkt:
56,7 kg vet vrije massa en je gewicht is 62.7kg? :roflol:

Heb je geen botten,bloed,ingewanden etc?
 
Als je je armen niks vind waarom kloot je dan wat aan
In de gym. Voor twee jaar is dit zeer ondermaats.
Herpak u, eet als een beest en ga knallen man!!!
 
Ik vind het allemaal niks, behalve je nek.

Eten eten eten.
 
Heb je wel getraind in die 2j?
 
Ik zou me om je rug meer zorgen maken dan om je armen, om (waarschijnlijk) over je benen maar te zwijgen.
 
lol 2 jaar... of stoppen of gewoon goed gaan trainen want voor 2 jaar is dit niks.
 
Ga enorm veel eten en neem het serieus man
 
Wat een negatieve reacties weer!

Het is lastig om, zonder foto's van het beginfysiek, te zeggen dat er geen/weinig progressie is geboekt...

Wie weet heeft hij tov z'n beginfysiek ontzettend veel progressie geboekt......

En so what? Zo lang hij er plezier in heeft en blijft houden, zal hij over 6 jaar ook een mooi fysiek (kunnen) hebben....T hoeft niet van iedereen zo snel jongens :) Niet iedereen heeft de motivatie/discipline om dedicated aan de slag te zijn :)
 
aaight allemaal positieve reacties, het staat toch 2 jaar aan t kloten dus eigenlijk nooit op mijn voeding gelet en nooit supplementen gebruikt en niet heel goed getraint qua schema dan. maar ik denk dat ik toch sinds een paar maanden goed bezig en daarvoor niet. trouwens ik ben heel droog en daar houd ik van.
 
aaight allemaal positieve reacties, het staat toch 2 jaar aan t kloten dus eigenlijk nooit op mijn voeding gelet en nooit supplementen gebruikt en niet heel goed getraint qua schema dan. maar ik denk dat ik toch sinds een paar maanden goed bezig en daarvoor niet. trouwens ik ben heel droog en daar houd ik van.

Heel droog is een begrip dat iedereen anders interpreteert. In mijn ogen ben je niet heel droog, je bent niet dik.
 
Je snapt natuurlijk dat als je zegt dat je 2 jaar aankloot dat niemand daar respect voor heeft.

Het forum zit hier vol met mensen die er alles aan doen om een goed figuur te krijgen en dan kom jij ermee aan zetten dat je alleen maar aankloot.
 
Je snapt natuurlijk dat als je zegt dat je 2 jaar aankloot dat niemand daar respect voor heeft.

Het forum zit hier vol met mensen die er alles aan doen om een goed figuur te krijgen en dan kom jij ermee aan zetten dat je alleen maar aankloot.

eeh nee ik bedoelde eigenlijk ik dat ik in t begin weinig ervaring had met fitness en er was niet echt iemand die mij advies kon geven dus vandaar
 
Is sowieso geen 9.6%..
 
eeh nee ik bedoelde eigenlijk ik dat ik in t begin weinig ervaring had met fitness en er was niet echt iemand die mij advies kon geven dus vandaar

Kijk, maar dat halen mensen er niet uit he. Nu lijkt het net alsof t je geen reet interesseert en dan helpen mensen je ook niet.

Communicatie stoornisje :-)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 14:09 ----------

Is sowieso geen 9.6%..


Kan best. wellicht nog wel lager.
 
wat is t dan? ik heb t zelf niet verzonnen

Met tang of weegschaal gemeten?

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 13:19 ----------

Kijk, maar dat halen mensen er niet uit he. Nu lijkt het net alsof t je geen reet interesseert en dan helpen mensen je ook niet.

Kan best. wellicht nog wel lager.
Lager? Waar baseer je dat op als ik vragen mag.

Je ziet vrijwel geen abs en best nog wat vetjes aan de zijkant.
 
Back
Naar boven