AndroidHealthClinic

2 jaar aan t klooien

  • Topic starter Ara
  • Startdatum
  • Reacties 47
  • Weergaven 3K
  • Volgers 29

Bezoekers in dit topic

Wat is nu het doel van dit topic? Je weet dat je een slecht fysiek hebt voor 2 jaar trainen en 1.74 en je weet dat het door slechte voeding komt. Wat wil je van ons horen ???
 
Je zegt het zelf 2 jaar aan het klooien, meer hoeft er niet over gezegd te worden. Buiten dan dat er meer in zat voor 2 jaar klooien, akkoord dat je klooit met je voeding ( heb het daar zelf ook soms moeilijk mee ) maar ik snap soms niet dat mensen gaan trainen en zich daar dan niet volledig in geven, blijf dan gewoon thuis.
 
post je voedingsschema eens anders, dan kunnen we tips geven. Want zelfs droog sta je niet hoor.
 
zijn voeding schema:

1 boterham om 8 uur

1 boterham met glaasje melk om 12 uur

koekje om 3 uur

bakje chips als hij uit school komt
 
waarom post je je foto als je niet tegen feedback kan?
 
waarom post je je foto als je niet tegen feedback kan?

HUH heb ik wat gezegd dan? ik vind t juist heel grappig hoe sommige reageren ;)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 01:03 ----------

post je voedingsschema eens anders, dan kunnen we tips geven. Want zelfs droog sta je niet hoor.

eerlijk gezegd heb geen voedingsschema ik eet meestal wat ik wil eten en wat moeders heeft gemaakt maar ik reken t wel bij dus ik kom op rond 120 eiwitten ongeveer . ik bedoel ik zorg dat ik rond 120 eiwit per dag binnen krijg.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 01:05 ----------

Maandag: chest and traps
Dinsdag: chest and traps
woensdag: chest and traps
Donderdag: rust
vrijdag: chest and traps
zaterdag: chest and traps
Zondag: rust

Is dit je trainingsschema ofzo?

Of de titel is wel heel juist: klooien idd

Je weet nu denk ik wel na 2 jaar dat je heel je lichaam moet trainen. Begin er nu eens serieus aan.

Excuses voor de negatieve comment maar vind dit heel triestig na twee jaar. Mijn trainingsmaatje heeft meer vooruitgang na nog geen half jaar.

jezus bijna goed :eek: alleen opzaterdag had ik ook rust

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 01:07 ----------

ik heb ongeveer anderhalf jaar nooit benen en rug getraind dus geen deadlift en squat enzo maar t komt wel goed heb nu een beter schema met genoeg rust er tussen en alle basic oefeningen
 
Laatst bewerkt:


ik heb ongeveer anderhalf jaar nooit benen en rug getraind dus geen deadlift en squat enzo maar t komt wel goed heb nu een beter schema met genoeg rust er tussen en alle basic oefeningen


Goedzo, topic sluiten en over 5 jaar nog eens proberen misschien is er dan wel enige vorm van resultaat ;)
 
Ik weet niet waar je vanaf komt maar het lijkt erop dat dit een zeer matig resultaat is voor 2 jaar trainen. Je bent niet tevreden met je armen zeg je, deze zijn wel gewoon in verhouding met de rest. Ik vind je middel erg breed als je die vergelijkt met je bovenrug, je hebt een omgedraaide 'v-vorm'. Tijd voor verandering dus, ten eerste ga jij je voeding onder handen nemen, lees de stickies omtrent een voedingsschema opstellen en ga aan de slag!
 
Back
Naar boven