Fitness Seller

2 jaar lang last van schouder nu deca anavar peptides graag jullie mening

Bezoekers in dit topic

Wickeddaffy

Cool Novice
Lid geworden
14 jun 2016
Berichten
38
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
beste mensen,


ik zit nog steeds met beidde schouders te kutte word dr strondziek van, nu ben ik het zat.

zit nu al 3 maanden thuis kan geen autorijden helemaal niets (mag niet eens van orthopeed hij wilt eerst volledige rust)

verveel me kapot en Nederland bakt er niets van op het gebied van diagnose stellen of oorzaak achterhalen.

op de mri is niets te zien alles perfect alleen voelt alles behalve perfect.
de oorzaak en mijn verhaal staat in mijn vorige topic ik vat dit nog even kort samen.

opgelopen bij zwaar werken in combi met 2 uur per dag training een zware zware overbelasting en hardnekkig.
niets kapot alles prima alleen peesontsteking cuff pezen of impigment (inklemming bij heffen)
duurt me te lang en word dr een beetje gek van.


Vervolg; neem het heft in eigen handen.



200mg deca (wekelijks) 10 weken


250mg test (wekelijks) 10 weken


30mg anavar (dagelijks) 5 weken


Tb500 2x per week spuiten 5 weken lang


Bpc-157 2x per week spuiten 5 weken lang


graag jullie mening hierover en ook graag over de doseringen van tb500 en bpc-157 (hoe zit dit met levering ivm dat hij bevroren bewaard moet worden kan dit kwaad?)
ik heb er goede verwachtingen bij en erger kan het niet worden moet volledig rusten dusja hopelijk gaat me deze blessure zo over.

zie graag goede reacties tegemoet zodat ik weer een beetje hoop krijg.
 
Doe je wel specifieke oefeningen voor het herstel van je schouders? Ik ben benieuwd of het helpt of averechts werkt (omdat je denkt meer aan te kunnen). Zou tof zijn als je zo nu en dan een update doet. Beterschap!
 
Doe je wel specifieke oefeningen voor het herstel van je schouders? Ik ben benieuwd of het helpt of averechts werkt (omdat je denkt meer aan te kunnen). Zou tof zijn als je zo nu en dan een update doet. Beterschap!
Op het moment niet meer wordt me volledige rust aanbevolen. bedankt! ik hou jullie op de hoogte
 
Je maakt ons allemaal wel nieuwsgierig...kan niet wachten..
Verder alles wel goed?
 
Bpc zou genoeg moeten zijn werkte perfect bij mijn schouder (was na een slijmbeurs en spierscheur van een jaar geleden nog niet volledog herstelt)

Opletten met deca omdat het ook een tijdelijk effect is anavar zou in principe collageen aanmaak versnellen.
 
Bpc zou genoeg moeten zijn werkte perfect bij mijn schouder (was na een slijmbeurs en spierscheur van een jaar geleden nog niet volledog herstelt)

Opletten met deca omdat het ook een tijdelijk effect is anavar zou in principe collageen aanmaak versnellen.

Hoesnel merkte je dat bpc werkte. Mijn lading komt over paar dagen binnen :)
 
Hoesnel merkte je dat bpc werkte. Mijn lading komt over paar dagen binnen :)
Was na de eerste vial zo goed als pijn vrij terwijl ik meer en zwaarder trainde was na een lange cruise shoulder press kon ik amper na dacht dat ik 500 mcg ed zette is al een tijdje terug maar moet weer opnieuw eens wat bestellen voor ellebogen nu :(
 
Was na de eerste vial zo goed als pijn vrij terwijl ik meer en zwaarder trainde was na een lange cruise shoulder press kon ik amper na dacht dat ik 500 mcg ed zette is al een tijdje terug maar moet weer opnieuw eens wat bestellen voor ellebogen nu :(

Of je moet eens een tijdje je lichaam minder belasten :P
 
Of je moet eens een tijdje je lichaam minder belasten :P
Had pas na een jaar door dat ik een spierscheur en slijmbeurs had was gewoon blijven trainen maar linker kant was serieus opgezwollen zag ik en ik had last van men rug dus toevallig naar de kine die zich een buld schrok kon niet meer met men hand aan men gezicht en onbewust bracht ik men hoofd naar men arm als ik aan men haar kwam enzo :roflol:

Maar slechte gewrichten zijn helaaq genetisch :(
 
aantal jaar geleden soortgelijk schouderprobleem meegemaakt. na veel dokters aflopen bleken het kleine onderliggende spierbundeltjes te zijn die niet mee geëvolueerd waren met de rest en zo onder druk kwamen te liggen door de grotere spiergroepen. daardoor werden beide schouders haast compleet immobiel, zeer pijnlijk en frustrerend.
overtraining en bepaalde oefeningen in de gym niet doen omdat ze minder leuk zijn waren de oorzaak.

rusten deed in mijn geval niks aan het probleem. wat uiteindelijk hielp is de schouders diep laten los masseren. in 2 a 3 beurten was ik van alle pijn verlost.
ik weet niet of het jou gaat helpen, maar je kan het eens proberen.

rusten en tegelijk roids nemen is als water en vuur, dat gaat het probleem alleen maar verergeren.
 
aantal jaar geleden soortgelijk schouderprobleem meegemaakt. na veel dokters aflopen bleken het kleine onderliggende spierbundeltjes te zijn die niet mee geëvolueerd waren met de rest en zo onder druk kwamen te liggen door de grotere spiergroepen. daardoor werden beide schouders haast compleet immobiel, zeer pijnlijk en frustrerend.
overtraining en bepaalde oefeningen in de gym niet doen omdat ze minder leuk zijn waren de oorzaak.

rusten deed in mijn geval niks aan het probleem. wat uiteindelijk hielp is de schouders diep laten los masseren. in 2 a 3 beurten was ik van alle pijn verlost.
ik weet niet of het jou gaat helpen, maar je kan het eens proberen.

rusten en tegelijk roids nemen is als water en vuur, dat gaat het probleem alleen maar verergeren.


bedankt voor de tip, waar heb je dit laten doen hoe heet zoon persoon (want heb geen zin in een slappe behandeling dat werkt toch niet)
 
bedankt voor de tip, waar heb je dit laten doen hoe heet zoon persoon (want heb geen zin in een slappe behandeling dat werkt toch niet)

je kan het best naar de dokter gaan om een voorschrift te verkrijgen van bijvoorbeeld 10 beurten bij een gereglementeerd masseur (geen vrouw, die bakken er niks van). die verlost je dan eerst van de meeste pijn door alles los te masseren en daarna zal die persoon je ook bepaalde oefeningen meegeven die jouw schouders van dat probleem in de toekomst kunnen weerhouden. het zijn meestal simpele rekoefeningen of het tillen van lichte gewichten in bepaalde posities, maar het is wel belangrijk dat je ze vanaf dan blijft doen naast jouw ander trainingsschema.

met een voorschrift krijg je het meeste geld door het ziekenfonds terugbetaald.
 
Zoiets heet een manueel therapeut
 
je kan het best naar de dokter gaan om een voorschrift te verkrijgen van bijvoorbeeld 10 beurten bij een gereglementeerd masseur (geen vrouw, die bakken er niks van). die verlost je dan eerst van de meeste pijn door alles los te masseren en daarna zal die persoon je ook bepaalde oefeningen meegeven die jouw schouders van dat probleem in de toekomst kunnen weerhouden. het zijn meestal simpele rekoefeningen of het tillen van lichte gewichten in bepaalde posities, maar het is wel belangrijk dat je ze vanaf dan blijft doen naast jouw ander trainingsschema.

met een voorschrift krijg je het meeste geld door het ziekenfonds terugbetaald.

Thx voor de info ! ik zal er eens over nadenken heb nu al na 2 weken enige verlichting met de deca :) hou dat 10 weken aan daarna zie ik wel weer . fijn weekend!
 
Zoals beloofd me 1e update.

Wat pak ik momenteel?

200mg deca
250mg test
4mg tb500
Per week

45mg anavar per dag (van up ben wel bang dat dit winstrol is ik ga hier over een week mee stoppen als me haar nog dunner word)

2 kilo zwaarder nu.

1e injectie 18-11-2016
2e injectie 23-11-2016 (doordat woensdag beter uitkomt met zetten, dit houd ik ook aan)

Resultaat tot zover:

Voel al een prima verlichting gelukkig de deca begint zijn werk te doen.
Kom de dagen nu al beter door, dit begon 24-11 toen voelde ik verbetering.

Verdere updates komen snel.
 
Je doet niets van sport nu? of doe je nog cardio of zwemmen ?
 
Je doet niets van sport nu? of doe je nog cardio of zwemmen ?
Ik doe letterlijk helemaal niets, geen autorijden niets tillen op de ps4 controler en afstandsbediening na. ik hou je op de hoogte kerel
 
Back
Naar boven