XXL Nutrition

2 jaar na operatie kruisbanden nog steeds geen gevoel in onderbeen.

Bezoekers in dit topic

bartman

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2004
Berichten
2.729
Waardering
486
Hey beste medemembers,

Zoals de topic al zegt heb ik na mijn operatie voorste kruisbanden 2 jaar geleden nog steeds geen gevoel terug in mijn onderbeen. Specifiek van de knie tot bovenkant voet, en verder over de binnenkant kuit tot aan de enkel. Best lastig trainen zo. Ik had een beetje gehoopt dat de zenuw die waarschijnlijk geraakt is zou teruggroeien, maar dat blijft uit. Ik merk ook dat mijn been daar droog is en begint te vervellen. Allemaal vervelend dus. Wie heeft dit ook? Ik weet dat het waarschijnlijk geval per geval is, maar zou graag inzicht willen hebben of ik moet blijven hopen of er gewoon mee moet leren leven.


Deel jullie ervaringen, ik hoor ze graag!
 
Ik heb hetzelfde maar voel alleen m’n scheenbeen niet meer.

Het is nu 5 jaar geleden dat ik geopereerd ben en heb wel iets gevoel terug gekregen. Qua stabiliteit etc heb ik nergens last van en is alles weer zoals vanouds. Squatten of zwaar legpressen ook geen last.
 
Ik ben ruim 20 jaar geleden geopereerd aan mijn enkelbanden m.a.g. een gevoelloos deel van de huid van mijn voet. Dit is nooit meer verbeterd, maar ik heb er eigenlijk ook geen last van.
 
Back
Naar boven