Fitness Seller

2 jaar naturel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet niet of je serieus bent, maar als ik jou foto's bekijk mag je niet zo praten man.

ot: Je had meer kunnen behalen in 2 jaar tijd, maar weet natuurlijk niet waar je vandaan komt.

keep it up, succes.

Was sarcastisch dus. Ik train pas 6 maanden en sta er zeker beter bij vind ik zelf!
 
Vind z'n latspread best netjes.. :)
 
haha , vind het zeker niet erg dat ik hier word uitgelachen. Ik zie op dit forum heel veel snolletjes die zeggen dat ze 100kg benchpressen , en dat ze 88 kg wegen , allemaal pure onzin . Ik ben gewoon eerlijk. Ik heb redelijke resultanen. Niet wauw . maar toch. het resultaat is er . Ik heb niet opgegeven zoals de meeste ecto's.

mijn doelen zijn: nog effe clean bulken en daarna cutten zodat ik zeker abs heb ( enja ik heb een 8pack) . Lekker superdude uithangen volgend jaar op maimi beach , lekker milfs scoren.
 
Gewoon lekker doorgaan zo, zou eerst paar maanden bulken ipv cutten, zomer is nog ver weg.., maar dat is aan jezelf.
 
haha , vind het zeker niet erg dat ik hier word uitgelachen. Ik zie op dit forum heel veel snolletjes die zeggen dat ze 100kg benchpressen , en dat ze 88 kg wegen , allemaal pure onzin . Ik ben gewoon eerlijk. Ik heb redelijke resultanen. Niet wauw . maar toch. het resultaat is er . Ik heb niet opgegeven zoals de meeste ecto's.

mijn doelen zijn: nog effe clean bulken en daarna cutten zodat ik zeker abs heb ( enja ik heb een 8pack) . Lekker superdude uithangen volgend jaar op maimi beach , lekker milfs scoren.

Haha als je alles 'ff' doet, hoop ik voor je dat jij die 2 jaar ook maar 'ff' vond......
 
haha , vind het zeker niet erg dat ik hier word uitgelachen. Ik zie op dit forum heel veel snolletjes die zeggen dat ze 100kg benchpressen , en dat ze 88 kg wegen , allemaal pure onzin . Ik ben gewoon eerlijk. Ik heb redelijke resultanen. Niet wauw . maar toch. het resultaat is er . Ik heb niet opgegeven zoals de meeste ecto's.

mijn doelen zijn: nog effe clean bulken en daarna cutten zodat ik zeker abs heb ( enja ik heb een 8pack) . Lekker superdude uithangen volgend jaar op maimi beach , lekker milfs scoren.

Ai gekke gozer gwoon ff die milfs scoren je weet tog
 
Wat een volwassen reacties, wat zit je nou te zeiken? 90% van dbb weegt misschien meer, eet meer, en traint harder, maar die zien er grotendeels ook niet uit.
@alphanator, gewoon doorgaan
 
Met alle respect maar ik geef Kukishu gelijk.
Voor 2 jaar trainingstijd is dit zeer matig. Als je had gezegd dat je3-6 maanden trainde geloofde ik het ook.

Hoe zietje voedings en trainingsschema er uit?
 
Weet je zeker dat je niet aan Dat Der Celltech zit ?
 
Latspread is netjes, de rest is zeer matig.
 
kan beter, nog 2 jaar doortrainen en dan zou ik als ik jou was kuurtje doen aangezien je genen geen gigantisch lichaam gaat toelaten denk ik
 
Er wordt hier weer flink overdreven. Iemand die na een half jaar aan de roids gaat en dan op het einde van zijn kuur pics post krijgt alle respect, maar iemand die 2 jaar natural traint wordt uitgelachen. Je kent zijn beginfysiek, achtergrond en doel niet, dus kun je er niet over oordelen. Vraag blijft dan wel natuurlijk waarom hij pics post...
Mee eens.:)
 
Laat je niet gek maken, gewoon vreten en trainen als een beest, dan kom je er wel!
 
kan beter, nog 2 jaar doortrainen en dan zou ik als ik jou was kuurtje doen aangezien je genen geen gigantisch lichaam gaat toelaten denk ik

:roflol:
 
Wat is vierkant en rood.

Een rood vierkantje



Wat is zwart en vierkant?

Schaduw van de rode vierkant



u mad
 
hahahaha.........wat een onzin topic weer. Maar gast er gaat iets serieus fout met je training/voedingschema. je progressie is matig te noemen 12kg in 2 jaar voor een beginner is weinig. want het was echt geen 12kg ripped massa wat je gegained heb
 
Weer een thread naar de klote en hij was nog wel Zo serieus begonnen....
 
Vind t idd ook zeer matig voor 2 jaar :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven