AndroidHealthClinic

2 jaar naturel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kukishu mog willen dat ie 78kg woog...
 
aan je vetperct. kan nog wel gewerkt worden en probeer vooral aan die buik te werken man
 
Ik ga nu in een hoekje huilen van de kritiek en cod mw3 spelen.
me so :sd:

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 20:04 ----------

ja idd , maar heb het in de zomer te druk gehad met bier drinken. Ben nu 2x de week aan het joggen.
 
Volgens mijn terug een troll, wanneer komt de onthulling ?
 
haha weer een arrogante nieuweling, altijd leuk die dbb wars
 
dit zijn before pics?
 
Wat heb jij in die 2 jaar zitten doen? dit lijkt eerder op een begin fysiek
 
Goed dat je tenminste eerlijk bent en niet zo'n kerel van 'in 3 maanden'.
 
Volgens mij bedoeld hij 2 jaar natural, natuurlijke voeding zoals grass.
Zou het nog geloven ook moest hij dit vertellen.
 
Er wordt hier weer flink overdreven. Iemand die na een half jaar aan de roids gaat en dan op het einde van zijn kuur pics post krijgt alle respect, maar iemand die 2 jaar natural traint wordt uitgelachen. Je kent zijn beginfysiek, achtergrond en doel niet, dus kun je er niet over oordelen. Vraag blijft dan wel natuurlijk waarom hij pics post...
 
ach 3 maanden op voeding gelet, gewoon lekker doorgaan. DBB kan toch niet heel snel positief zijn ;) Post over een half jaartje nog eens iets
alleen die roids achterwege laten
 
haha wel grappig 'weinig progressie' zegt een 17 jarige ecto tegen mij.

Ik geef gewoon mijn mening, mag het? voor 2 jaar vind ik dit "matig" ja en waarom mij voor ecto uitkramen, je weet mijn stats geeneens. Bovendien heb je geeneens het recht om dat te zeggen met zulke magere stats.
 
Heb je meer before pics? Met alleen die ene kan ik er weinig van zeggen, tenzij je nogmaals wil horen dat er weinig progressie in zit..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven