Fitness Seller

2 jaar tiener transformatie bodybuilding

Bezoekers in dit topic

itt: mensen met kutgenetics kutvoeding en kuttraining die denken dat naturel niets mogelijk is :roflol:

geen moment getwijfeld of dit natty is of niet, at the end of the day weet je het niet maar ik geloof dit instantly
 
Ik ben volkomen naturel als jullie denken dat dit niet zo is dan denken jullie dat maar wat ik weet is dat ik heel veel inspanning en moeite heb gedaan de laatste 2 en half jaar en mijn dieet zo goed mogelijk heb gevolgt. Ik zeg niet dat ik nooit iets zal doen maar dat zal maar voor na mijn 21 zijn. Peace out
 
Dit fysiek is natural prima te behalen en zeker met de toewijding zoals hij hierboven post.
Goeie aanleg heb je zeker en nu al zeer goede poten! Toch kan ik begrijpen dat je gewicht bij je lengte en je vetpercentage vragen oproept.
Misschien je gewicht iets overdreven? Hoe is je vet gemeten? Oogt wat hoger namelijk.
 
Mooi compliment toch :thumb:
 
Oja ik ben gewoon jaloers
 
Dit fysiek is natural prima te behalen en zeker met de toewijding zoals hij hierboven post.
Goeie aanleg heb je zeker en nu al zeer goede poten! Toch kan ik begrijpen dat je gewicht bij je lengte en je vetpercentage vragen oproept.
Misschien je gewicht iets overdreven? Hoe is je vet gemeten? Oogt wat hoger namelijk.
Mijn vetpercentage kan inderdaad iets hoger liggen dit was een gok naargelang mijn foto's en hoe ik stond een tijdje geleden namelijk iets droger op 9,5% maar dat was voor deze "bulk" mijn gewicht is zeker niet gelogen en lengte en bedankt! Zit er aan te denken om te competen maar ik twijfel zeer vaak omdat ik nog maar bijna 18 ben dat ik veel achter sta op derest in de -21
 
itt: mensen met kutgenetics kutvoeding en kuttraining die denken dat naturel niets mogelijk is :roflol:

geen moment getwijfeld of dit natty is of niet, at the end of the day weet je het niet maar ik geloof dit instantly


IIT mensen die denken dat een 15 jarige jochie die net puberty gezien heeft meteen in staat is meer gains te maken dan 90% van de volwassen mannen.

Laat ik het zo zeggen.

Of hij is natty, traint sinds zijn 15 met perfecte voeding en heeft super goeie genetics ondanks zijn nog jonge leeftijd.

Of hij heeft net als zijn bro op insta die vol staat met backne iets gesnoept.

Optie 2 lijkt een stuk aanemelijker.



Moet ie allemaal zelf weten natuurlijk, en als die wel natty is zou top zijn want dan kan hij nog wat zieke gains gaan maken.

100kg 10% at 18/19 jaar na een paar kuurtjes.
 
Het is niet onmogelijk als hij goede genetics heeft, wel begrijpbaar dat sommige mensen dit wantrouwen.
Maar als hij vanaf het begin zich goed heeft laten informeren en goede voeding en training heeft toegepast dan is dit zeker niet onhaalbaar.
 
Ik denk, natty. Kijk z'n polsen. Volgens mij heeft ie een goede aanleg voor veel massa. Zegt soms niet zo veel natuurlijk. Haha.
 
Back
Naar boven