MuscleMeat

2 keer per week alle spiergroepen

Bezoekers in dit topic

chris36

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
59
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
132kg
Heren, ik heb na 4 jaar niets doen eindelijk de spirit weer gevonden, ik ben in de gelukkige positie om een dikke homegym op mijn zolder neer te prakken, en kan in principe iedere dag trainen.
Ik ben nu weer 4 weken onderweg en ik ga redelijk hard vind ik
voel me weer great, sterk en sportief, bp is al weer terug op 8x85kg
maar aangezien ik veel te zwaar ben geworden (139kg) ben ik bang dat ik me leeg aan het trainen ben in een paar weken en dan weer afhaak,
hier mijn trainings schema, ik zou hier graag jullie mening over horen:

Ma:

15 min hometrainer
borst (4 oefeningen) alles 3 x 8reps tot max
triceps (3 oefeningen) idem
benen (nu nog 3 oefeningen) niet helemaal tot max

di:
rust

Wo:

15 min hometrainer
rug (4oef) alles 3 x 8 reps tot max
schouders (3 oef) 3 x 8 tot max
biceps (2 oef) 3 x 8 tot max daarna 1 oef 4 x 25 lichtere pumps

do:
rust

vrij: zie maandag

voeding is aangepast, alles in nu redelijk in balans en onder controle, ik zit +- 700 calorieen onder onderhoud met genoeg eiwitten en vetten kh zijn dus de beperking.

pre workout g-bomb en n.o. explode

na training direct enkelvoudige kh aanvullen, 1 uur later eiwitten kh etc met voeding.

ben benieuwd
 
Wat is je vet %?
 
cardio na KT
 
vet% rond 33%

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 19:33 ----------


het probleem van cardio na kt is dat ik vaak aan het eind van mijn kt amoniak begin te ruiken in mijn zweet, ik weet dat dit komt door een tekort aan koolhydraten, en dat het komt omdat je dan eiwitten aan het verbruiken bent, of nog erger spierweefsel, dit zou simpel op te lossen zijn door meer kh te eten voor de training, maar dat is juist waarmee ik probeer vet te verliezen door voorral de kh inname gelijk te hebben aan mijn verbruik. omdat je wanneer je begint met cardio niet direct op volle toeren draait ben ik van mening dat het risico op spierafbraak kleiner is dan wanneer ik na een zware kt ook nog op de fiets spring??

aan de andere kant, ben ik ervan overtuigd dat ook wanneer ik iets te weinig kh eet en zo zwaar train als ik nu doe dat ik veel vet zal verliezen en veel spier zal bij trainen! hoe ver wil je gaan, uiteindelijk is het allemaal afleiding van je einddoel namelijk trainen en groeien.
 
vet gemeten: 26,8% pffff effe iets beter dan ik dacht nu de lange weg naar 14%
 
Back
Naar boven