XXL Nutrition

2 kilo aankomen in 5 week tijd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Squats, milk n mcdonalds.
 
Of Macdonalds !!! Everytime A Good Time !!!!!!!!!!!
 
2 kilo in 5 weken kan goed. ik heb zelf een keer 5 kilo in 2 maanden gegaint. maar dat wel voornamelijk vet :o
 
hoi allemaal,

ik moet eigenlijk 2 kilo aankomen in 5 weken tijd, nu heb ik twee vragen:

1: is dit wel mog elijk?

2:hoe ga ik dat doen?

ik heb een intensief kickboks trainings rooster en kan eigenlijk maar 2 uur per week vrij maken om kracht training te doen!

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

groeten lub (179cm 76 kg)

Doe zo min mogelijk KT en maar 1x in de week duurtraining. Hou je spieren alleen soepel en train vooral coördinatie en techniek. Eet daarbij zoveel als je kan, in de laatste 4-7 dagen veel koolhydraten en zout eten om de glykogeenvoorraden te stapelen en water vast te houden.
 
Doe zo min mogelijk KT en maar 1x in de week duurtraining. Hou je spieren alleen soepel en train vooral coördinatie en techniek. Eet daarbij zoveel als je kan, in de laatste 4-7 dagen veel koolhydraten en zout eten om de glykogeenvoorraden te stapelen en water vast te houden.

Ja dat gaat wel zorgen voor een vvm toename! OMG :roflol:
 
2kg spier in 5 weken kan niet zomaar! 2kg eraan eten dat kan wel! Heel veel boterhammen pindakaas eten elke dag! :)
 
Ja dat gaat wel zorgen voor een vvm toename! OMG :roflol:

Denk wat verder door... hij doet iedere dag kickbokstraining en wil toch aankomen. Het gewicht is nu belangrijker dan wat het precies is. Meer eten is een probleem, dus moet het verbruik omlaag. Dan kan-ie het beste die kickbokstraining blijven doen en de 5 weekjes minimaal KT en conditietraining doen, voor onderhoud.

5 weken minderen, dus niet stoppen maar puur op onderhoud, daar loop je echt geen deuk mee op hoor.
 
Dit is werkelijk de grootste onzin die ik hier gelezen heb.

creatine wil ook nog wel eens voor een kilootje zorgen.

Denk eerst wat verder door voor je gaat blèren... hij doet iedere dag kickbokstraining en wil toch aankomen. Het gewicht is nu belangrijker dan wat het precies is. Meer eten is een probleem, dus moet het verbruik omlaag. Dan kan-ie het beste die kickbokstraining blijven doen en de 5 weekjes minimaal KT en conditietraining doen, alleen voor onderhoud.

5 weken minderen, dus niet stoppen maar puur op onderhoud, daar loop je echt geen deuk mee op hoor.
 
2 kg in 5 weken moet makkelijk te doen zijn, als je niet enkel spier bedoelt. Damn, als ik bulk kan ik nog wel 2 kg in 5 dagen aankomen :D
 
2 kg in 5 weken moet makkelijk te doen zijn, als je niet enkel spier bedoelt. Damn, als ik bulk kan ik nog wel 2 kg in 5 dagen aankomen :D


Het kan zelfs in 1 dag: veel water drinken en goed zout eten.
 
3 liter volle chocomel erbij drinken = 5kg in 2 weken & diabetic for life
 
lol voor hij moet wegen ff snel 2 leter water van tevoor drinken klaar. Aleen ik weet niet of het lekker beukt met zo'n volle pens water
 
Gewoon 1 pot mammoth per week opdrinken, dan kom je er wel.
 
In het begin had ik 8-9Kg in twee maanden tijd.. maar ik was ook echt een skinny pete!
 
nou 2 kilo man dat moet toch zo lukken ! ik woog gistere 72,5 kilo en vandaag 74,5 kilo ik was gewoon niet naar de pooper geweest en ik had een uurtje of 2 ervoor goed gegeten .

:p maar je zal wel spier moeten aankomen aangezien je kickboxen doet ? je zal wel voor een wedstrijd wat moeten aankomen zeker ?

dan zou ik toch gewoon alles in je bek proberen te stoppen ook al is er wat vet bij als je wat zwaarder bent heb je toch al wat meer massa dat je achter je punch kan gooien
 
"Cry me a river"

Ik geef trouwens gewoon antwoord op de vraag, jij loopt te flamen:).
 
Back
Naar boven