Fitness Seller

2 kuur en direct zware kuur. Wat vinden jullie er van

Bezoekers in dit topic

Balouf

Cool Novice
Lid geworden
4 mrt 2015
Berichten
46
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
104kg
Beste wil jullie mening hier over.
Wil een kuur doen van.

W 1-28 5iu pd
W 4-28 t3 100mcg 2tabs pd
W 1-4 100mg winstrol pd
W 1-10 600mg tren e 3ml pw
W 1-10 400mg mast e 2ml pw
W 1-10 1000 test e 4ml pw
W 10-20 Sustanon 2x ml pw
W 10-20 1000mg bold 4ml Pw

( )

Vriendelijke groeten,
 
5iu pd wat in week 1-28?

ik voorspel dat de overheersende mening gaat zijn dat dit veel te zwaar is en veel te veel verschillende compounds zijn voor een tweede kuur.
 
Pas op voor een overdosis.
 
Waarom gelijk zo zwaar?
Wat was je eerste kuur?
 
pas op voor een overdosis.



---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Waarom gelijk zo zwaar?
Wat was je eerste kuur?

W 1-8 400 Deca
W 1-8 500 Sustanon

---------- Toegevoegd 3 April 2015 om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst 2 April 2015 om 23:48 ----------

Ik doe dit voor de snelle vooruitgang.
Heb die kuur van een goede bron.
En wil dit eens met verschillende mensen eens overhebben.
 
�� ---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ---------- W 1-8 400 Deca W 1-8 500 Sustanon ---------- Toegevoegd 3 April 2015 om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst 2 April 2015 om 23:48 ----------Ik doe dit voor de snelle vooruitgang. Heb die kuur van een goede bron. En wil dit eens met verschillende mensen eens overhebben.
er is opzich niets mis mee de kuur alleen vind ik de t3 wat hoog zou eerst op 50mcg zitten ga je nog off gaan of cruisen achteraf? respect voor je eerlijkheid. het enige probleem is als je sides krijgt je niet weet van wat doe er teminste wat deca in anders gaan je gewrichten niet zo goed voelen zeker met mast/winnie en hgh

ben van mening nu zeker in belgie door de controles je word toch gepakt al neem je test e only of een oral only doe het beter goed dan :P
volgende kuren gaan ook zwaarder zijn bij mij
 
Hey sorry voor t dubbelposten heb hier nog wat gear liggen met de vraag of t echt of nep is kunnen jullie het checken als ik het hier post?
 
Hey sorry voor t dubbelposten heb hier nog wat gear liggen met de vraag of t echt of nep is kunnen jullie het checken als ik het hier post?
post het in de echt of nep sectie? ;P
 
Ik gebruik tapatalk en kan nergens vinden hoe ik zelf n topic kan openen, Als ik die optie had had ik ddat allang gedaan
 
. Sorry voor het posten in verkeerde sectie mischien maar will graag weten of t legit is veiligheid is t belangrijkst

uploadfromtaptalk1428020976888.jpg
 
Ja uit turkije

---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ----------

Is dit legit??
 
Ja uit turkije ---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ---------- Is dit legit??
geen idee probeer het en je zult het snel weten ^^
heb zelf nog nooit gevraagd of het real is
 
Maar ziet mijn gear er professioneel uit?

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

??
 
er is opzich niets mis mee de kuur alleen vind ik de t3 wat hoog zou eerst op 50mcg zitten ga je nog off gaan of cruisen achteraf? respect voor je eerlijkheid. het enige probleem is als je sides krijgt je niet weet van wat doe er teminste wat deca in anders gaan je gewrichten niet zo goed voelen zeker met mast/winnie en hgh

ben van mening nu zeker in belgie door de controles je word toch gepakt al neem je test e only of een oral only doe het beter goed dan :P
volgende kuren gaan ook zwaarder zijn bij mij

Ik zal op of gaan achter af..
Wel zal ik de HGH door nemen tot ongeveer 9 maand.

Ik heb net het zelfde zitten denken over de Deca voor mijn gewrichten.

---------- Toegevoegd om 04:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:43 ----------

er is opzich niets mis mee de kuur alleen vind ik de t3 wat hoog zou eerst op 50mcg zitten ga je nog off gaan of cruisen achteraf? respect voor je eerlijkheid. het enige probleem is als je sides krijgt je niet weet van wat doe er teminste wat deca in anders gaan je gewrichten niet zo goed voelen zeker met mast/winnie en hgh

ben van mening nu zeker in belgie door de controles je word toch gepakt al neem je test e only of een oral only doe het beter goed dan :P
volgende kuren gaan ook zwaarder zijn bij mij

Juist met dit probleem in België (west-Vlaanderen ) gebeurd dit.
Heb al met mijn vrouw er over had om zelf mijn apperaturen en gewichten te kopen.
Om thuis te beginnen trainen.
Heb 24m2 dat ik kan benutten voor mijn toestellen
 
Deel 2 (week 10-20) is minder "zwaar" als de eerste 10 weken, ik begrijp niet waarom je van 1000mg test naar 2ml (500mg?) sust switcht. Bold vanaf week 1 mee laten lopen.

Hgh eerder starten als de portemonnee het toelaat, hcg ga je ook nemen?

Winstrol 100 is in nergens voor nodig, ik runde 60mg en me trainingsmaatje 105mg en er was geen noemenswaardig verschil.
 
Ik zal op of gaan achter af.. Wel zal ik de HGH door nemen tot ongeveer 9 maand. Ik heb net het zelfde zitten denken over de Deca voor mijn gewrichten. ---------- Toegevoegd om 04:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:43 ---------- Juist met dit probleem in België (west-Vlaanderen ) gebeurd dit. Heb al met mijn vrouw er over had om zelf mijn apperaturen en gewichten te kopen. Om thuis te beginnen trainen. Heb 24m2 dat ik kan benutten voor mijn toestellen
Hgh zonder aas is niet aan te raden
 
Alleen in België :eek:
 
Back
Naar boven