Fitness Seller

2 leuke artikels waarom fullbody beter zou zijn als split (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelf maken, niet te moeilijk hoor.

Nja kweni, ik ken er nog niet zoveel van dus ga wat opzoeken, maar het is toch pas voor in juli, heb momenteel examens
 
Ik voel me ook niet voldaan als ik maar 2 of 3 x per week train, train nu in split (3daags schema) en denk dat ik nooit voldoende energie heb voor een full body Training, ben nu al kapot na mijn training...

Iemand toevallig schema'tje op papier staan? Waarbij wel alle spiergroepen aan de beurt komen? Minder sets? Meer reps? Zwaar of licht trainen?
 
Ik voel me ook niet voldaan als ik maar 2 of 3 x per week train, train nu in split (3daags schema) en denk dat ik nooit voldoende energie heb voor een full body Training, ben nu al kapot na mijn training...

Iemand toevallig schema'tje op papier staan? Waarbij wel alle spiergroepen aan de beurt komen? Minder sets? Meer reps? Zwaar of licht trainen?

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/totalbody_training

Dit in combinatie met goede voeding is zowel voor bulken als cutten de beste trainingsmethode die ik tot nu toe geprobeerd heb.
 
Even een vraag over de oefeningen bij fullbody

Squat 3*15
Bent over row 3*15
Bench press 3*15
Pull down 3*15
Militaire press 3*15
Barbell curl 2*15
Push down 2*15
Calf raises 2*15

Is de volgorde van de oefeningen heel belangrijk hierbij of kan je het gewoon mixen?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven