MuscleMeat

2 liter melk in 30 minuten tijd opdrinken is niet slim

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Net een weddenschap verloren en heb 2 liter melk in 30 minuten tijd opgedronken... :o

Ik denk dat ik dalijk moet kotsen :kots:
 
haha 1 liter chocomel en 0,6L melk met een banaan en havermout is bij mij met het warme weer een keer teveel geweest.. kwam er ff uit en daarna voelde ik me prima.
 
Ach, het is een makkelijke bron van eiwitten, zo zie ik het maar :D
 
Was de weddenschap dat je het in 29 minuten op zou drinken of had je gewoon dik verloren en dacht je van die melk zal ik dan maar opzuipen ook? :D
 
Was de weddenschap dat je het in 29 minuten op zou drinken of had je gewoon dik verloren en dacht je van die melk zal ik dan maar opzuipen ook? :D
Nee, die weddenschap ging over iets anders maar de tegenprestatie was dat ik een jerrycan melk in een half uur tijd leeg zou drinken.
Doe je daar zo lang over? :roflol:

2 liter :roflol:

Dat doe je toch in 5 minuten?
Als je gedurende de dag door al 3 liter water op hebt wel ja.
 
Volgende keer eerst naar de pot heen gaan misschien ;)
 
Man dat zijn pas weddenschappen! Als 'straf' melk moeten drinken, een win win situatie :D Behalve als je een mietje bent en niet tegen een beetje melk kan dan ;):D
 
2 liter melk...boeie....is toch nix. mieput....:D
 
naar binnen is naar binnen . of het er nu straks via je mond uit komt of via je pisbuis maakt toch niet uit ? :D
ik vind dat je em gewonnen hebt. :D
 
Easy....Maar volgens mij is 't hoe goed je er tegen kan....Ik kan bijv. weer niet tegen bier:)
 
ach, die van jackass dronken een gallon melk in een uur. dát is pas niet slim.
 
als ik meer dan een halve liter melk in 1x drink schijt ik alles zo weer uit
 
Alex ownt je easy!
 
lol wat is 2 liter -_-, ik heb deze avond 4 liter water naar binnen, naja water is geen melk natuurlijk maar toch
 
roflol 2 liter is echt niks hoor... dat zijn 8 knappe glazen.
 
ik drink op een dag denk ik wel een liter of 8 water.
 
Pussy as hell, ik drink deze shit iedere dag voor ontbijt!
 
Back
Naar boven