2 maand aan het trainen, 4 kg aangekomen

Discussie in 'Voeding' gestart door Bert van Dijk, 8 okt 2018.

MuscleMeat to webshop

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Bert van Dijk

Bert van Dijk Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    75kg
    Vetpercentage:
    16%
    Ik ben nu zo'n 2 maandjes aan het trainen en ben zo'n 4kg aangekomen.
    Onderhoud is zo'n 2750 kcal en ik ben er 500 boven gaan zitten dus ik bulk op zo'n 3250 kcal.

Ik had eerst een bulk schema met veel brood en het brood eten komt langzaam mijn strot uit. Dus ik ben nu meer van plan kip en rijst te gaan eten met verschillende sausjes/kruiden. Ik vroeg me af wat jullie van het schema vinden. Alle informatie die ik gebruik heb ik van hier. Dus ik ga er vanuit dat het in grote lijnen wel klopt.

https://imgur.com/a/EL4mFQe

hk95 vindt dit leuk.
  2. SvP0501

SvP0501 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    290
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Schema is eentonig en vooral saai ..

Er is zoveel meer dan bulken op rijst en kip , overigens is dat wel het advies wat vaak door 99 procent van de PT’ers gegeven wordt ..

Maar waar zijn je groentes ? Je vis ? Je pasta ? Pindakaas ?

Bovendien lijkt je schema niet compleet of drink je dag in dag uit water ?
    Geen koffie / koolzuurhoudende dranken enz ?
    Waarom heb je alleen het totaal aantal kcal berekend en niet je macros van eiwitten en vetten ?

Met die 3400 kcal zit je olie / boter / sausjes ook nog niet bij ..
    maw : als je een voedingsschema maakt zorg dan dat het volledig compleet is

johnyjordaan vindt dit leuk.
  3. Bert van Dijk

Bert van Dijk Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    75kg
    Vetpercentage:
    16%
    Groentes, vis, pasta zit in mn maaltijd die ik thuis mee eet. Aangezien het de ene dag vis is, de andere dat een pasta (met kip) kan ik daar geen vaste iets neerzetten. Maar het zal zorond de 500 kcal zitten. Dat is het enigste wat varieert.

De rijst en kip maak ik klaar in kokend water. Dus daar heb ik geen olie voor nodig. Sausjes zitten er inderdaad nog niet bij. Aangezien ik nog niet echt weet wat het gaat worden.

Aangezien ik nogal een beginner ben ga ik niet vastzitten op een een sausje meer of minder lijkt mij. Het voedingschema is er meer voor dat ik sowieso genoeg eet. Want ik vreet me de pletter lijkt het. Vroeger was ik zo iemand die zei dat ik kon eten wat ik wou want ik zogenaamd toch niet aan. Maar ben er achter gekomen dat ik eigenlijk amper wat at..

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie