XXL Nutrition

2 maanden trainen

Bezoekers in dit topic

Belg 24

Cool Novice
Lid geworden
23 jan 2021
Berichten
109
Waardering
39
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
22%
Hoi, train nu twee maanden voor het eerst in me leven aan krachttraining ben 25 jaar, zien Julie verschil ben ongeveer 4 a 3 kilo kwijt. Mij vraag ben ik denk je ook spieren aangekomen. Aangezien ik had gelezen dat je geen spier aan kon komen en vet verliezen. Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • IMG-20210123-WA0001.jpg
    IMG-20210123-WA0001.jpg
    175,5 KB · Weergaven: 467
Niet helemaal te vergelijken natuurlijk, maar lijkt wel verschil in te zitten, gewoon lekker zo doorgaan!
 
Aangezien ik had gelezen dat je geen spier aan kon komen en vet verliezen.
Dat kan zeker wel, vooral als je net begint met trainen. Zorg dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. En een kcal deficit hebt per dag. Dus meer kcal verbranden dan je binnenkrijgt en zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. Google op 'body recomposition'

Je kan echter geen vet omzetten in spier.

Consistent blijven trainen en consistent goed blijven eten en dan kom je er wel.
 
Dat kan zeker wel, vooral als je net begint met trainen. Zorg dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. En een kcal deficit hebt per dag. Dus meer kcal verbranden dan je binnenkrijgt en zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. Google op 'body recomposition'

Je kan echter geen vet omzetten in spier.

Consistent blijven trainen en consistent goed blijven eten en dan kom je er wel.
Oke dankje wel man :) ga zeker me best doen!
 
Bijna 3 maanden verder, dus totaal 5 maanden krachttraining. zien jullie al vooruitgang en nog tips mischien?
 

Bijlagen

  • IMG_20210423_175139.jpg
    IMG_20210423_175139.jpg
    235,2 KB · Weergaven: 280
Laatst bewerkt:
Gaat prima toch? Hoe vind je het zelf gaan? Tips geven aan de hand van een foto wordt wat lastig. Dan zal je wat meer informatie moeten plaatsen over wat je doel is. Je trainingsschema en je voedingschema.
 
Gaat prima toch? Hoe vind je het zelf gaan? Tips geven aan de hand van een foto wordt wat lastig. Dan zal je wat meer informatie moeten plaatsen over wat je doel is. Je trainingsschema en je voedingschema.
Jaa vind het zelf ook wel. Prima gaan train 5 a 6 keer per week. Nu doe ik laatste week 2 keer per week ook boksen erbij gaat dat goed samen? Wil beter vechten maar ook een stuk gespierder/ breder worden. Doe sinds vandaag ook testosteron booster werkt dat of geen ervaring mee? Dankje innegval voor snelle reactie.
 
Na 7 maanden trianen beetje rare foto was voor de grap bedoeld🤣
 

Bijlagen

  • IMG_20210711_122330.jpg
    IMG_20210711_122330.jpg
    143,6 KB · Weergaven: 219
Idd, goede voortgang!
 
Idd, goede voortgang!
Is de zonnebank Goed voor spiergroei las het in de zonnen studio laatst. Dat zelfs de oude Grieken naakt op het strand trainde dat van de zon de testosteron omhoog gaat.
 
Je bedoelt dit stukje van Zonnestudio Rietlanden?

“Spierontwikkeling bij mannen houdt verband met de productie van het mannelijk hormoon testosteron. De oude Grieken trainden hun lichaam naakt op het strand en kregen daar goede spieren van. Als het lichaam ergens zonlicht opvangt, neemt de testosteron productie aanzienlijk toe maar als het rechtstreeks op de mannelijke geslachtsdelen valt, is de toename van dit hormoon het grootst. Er is een toename van 200 procent gemeten. Niet bij de Grieken maar bij een recenter onderzoek op het Boston State Hospital. Naakt sporten is in onbruik geraakt. Voor veel jongeren tot een jaar of 30 is het zelfs “not done” om in je blootje te douchen na het sporten. I’ll rest my case…”

😑
 
Je bedoelt dit stukje van Zonnestudio Rietlanden?

“Spierontwikkeling bij mannen houdt verband met de productie van het mannelijk hormoon testosteron. De oude Grieken trainden hun lichaam naakt op het strand en kregen daar goede spieren van. Als het lichaam ergens zonlicht opvangt, neemt de testosteron productie aanzienlijk toe maar als het rechtstreeks op de mannelijke geslachtsdelen valt, is de toename van dit hormoon het grootst. Er is een toename van 200 procent gemeten. Niet bij de Grieken maar bij een recenter onderzoek op het Boston State Hospital. Naakt sporten is in onbruik geraakt. Voor veel jongeren tot een jaar of 30 is het zelfs “not done” om in je blootje te douchen na het sporten. I’ll rest my case…”

😑
Mooi kan ik gewoon een minizonnebank voor men piemel aanschaffen.
 
Je bedoelt dit stukje van Zonnestudio Rietlanden?

“Spierontwikkeling bij mannen houdt verband met de productie van het mannelijk hormoon testosteron. De oude Grieken trainden hun lichaam naakt op het strand en kregen daar goede spieren van. Als het lichaam ergens zonlicht opvangt, neemt de testosteron productie aanzienlijk toe maar als het rechtstreeks op de mannelijke geslachtsdelen valt, is de toename van dit hormoon het grootst. Er is een toename van 200 procent gemeten. Niet bij de Grieken maar bij een recenter onderzoek op het Boston State Hospital. Naakt sporten is in onbruik geraakt. Voor veel jongeren tot een jaar of 30 is het zelfs “not done” om in je blootje te douchen na het sporten. I’ll rest my case…”

😑
Jaa indd dat stukje.
 
Hoe verklaar je zelf je snelle vooruitgang ?
Heb je een oudere broer of een goeie trainingspartner ?
Wat eet je zoal ?
Train je je benen ?
 
Hoe verklaar je zelf je snelle vooruitgang ?
Heb je een oudere broer of een goeie trainingspartner ?
Wat eet je zoal ?
Train je je benen ?
Jaa geen idee mischien omdat ik veel slaap. Werk overdag geen stress werk. Dan train ik tot nu toe 5 dagen per week. Nooit meer als een week niks gedaan. 50 minuten per training train me benen 1 keer per week bovenlichaam 2 keer per week. Eet veel eiwitten.
 
Foto van. Me armen na ongeveer 8 maanden trainen
 

Bijlagen

  • IMG-20210724-WA0013.jpg
    IMG-20210724-WA0013.jpg
    178,9 KB · Weergaven: 166
Back
Naar boven