MuscleMeat

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet) (2 bezoekers)

Ik ga op de meet:


  • Totaal stemmers
    33

Bezoekers in dit topic

Naast Bokito ben ik erg onzeker
 
Ik ben sowieso in. M'n vakantie zal tweede helft september / eerste week oktober zijn, dus enkel dan niet (moet nog boeken). Verder plan ik nooit wat in het weekend behalve 28taP zien.

Verder ben ik nog steeds in afwachting van de meet Pleister 's gym (Platinum) die zou komen. wovano : update?

Iron House is vorig jaar ook al eens voorgesteld; toen werd het uiteindelijk Fox. Ik vind 't prima, lekker centraal voor de Nederlanders; niet voor Belgen, maar wie gaat er dan ook in België wonen.

Skatermarvin Vonk HillR Fallingout ProudPizza Aquaexplo vntl Ano_05072020 neet61 Vissertje1980
 
2 september gaat de gym open en rond die tijd zal ik een topic openen. Was zelf voornemens om het in november te organiseren.
 
2 september gaat de gym open en rond die tijd zal ik een topic openen. Was zelf voornemens om het in november te organiseren.
Oké top.:thumbs:
Ik zit van 16 t/m 25 november in de states voor werk, ik zie wel wat de datum wordt. :)
 
Ik hou de ontwikkelingen in de gaten.... Utrecht is dichtbij en Rotterdam vond ik best leuk de vorige keer. Leuk om bekenden te zien, en ik ken er nu al weer een paar meer (van naam...).
 
In! als het nog dit jaar kan is er een grote kans dat ik mee kan
 
ik wil in het midden, maar wie gaat er dan bovenop?
 
Ik ben sowieso in. M'n vakantie zal tweede helft september / eerste week oktober zijn, dus enkel dan niet (moet nog boeken). Verder plan ik nooit wat in het weekend behalve 28taP zien.

Verder ben ik nog steeds in afwachting van de meet Pleister 's gym (Platinum) die zou komen. wovano : update?

Iron House is vorig jaar ook al eens voorgesteld; toen werd het uiteindelijk Fox. Ik vind 't prima, lekker centraal voor de Nederlanders; niet voor Belgen, maar wie gaat er dan ook in België wonen.

Skatermarvin Vonk HillR Fallingout ProudPizza Aquaexplo vntl Ano_05072020 neet61 Vissertje1980
In.

Zelf ben ik wel op vakantie van 23 t/m 31 augustus
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hallo

Hoe voeg ik een teringpoll toe

ja roidrage
 
Back
Naar boven