XXL Nutrition

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Ik ga op de meet:


  • Totaal stemmers
    33

Bezoekers in dit topic

Hallo ik wil reserveren voor het eten.

Nathalie en ik dachten 14:30-15:00 bij ironhouse en dan reserveren om 17:45-18:00. Is met de auto ook nog kwartiertje rijden. Is dat oké?
Ok
 
Ik ga voor de goodies van xxl nutrition ook uit van de leden die gestemd hebben voor de poll. hoop dus dat iedereen die een goodiebag wil ook gestemd heeft.
 
Mochten mensen nog een plekje over hebben in de auto van IHU naar Zinnia, stel ik mezelf beschikbaar om een stoel op te vullen
OV is 35 min zie ik
 
Mochten mensen nog een plekje over hebben in de auto van IHU naar Zinnia, stel ik mezelf beschikbaar om een stoel op te vullen
OV is 35 min zie ik
1570974856430.png
 
Ik ga voor de goodies van xxl nutrition ook uit van de leden die gestemd hebben voor de poll. hoop dus dat iedereen die een goodiebag wil ook gestemd heeft.
Alleen de roze XXL-dildo is ook goed.
 
Mochten mensen nog een plekje over hebben in de auto van IHU naar Zinnia, stel ik mezelf beschikbaar om een stoel op te vullen
OV is 35 min zie ik
Ik heb nog genoeg plek indien je wilt. Kijk maar. Geldt ook voor anderen! :)
 
Ik heb plek zat in de auto
 
Lekker druk topic wel.
 
Geen idee of ik er bij ben geschreven, vast niet. Maar voor de zekerheid: voor mij wordt het hem niet. Die dag der voor een feestje..
 
Iedereen was er toch vorige keer?
Toen wel ja (we waren ook niet met superveel, maar was prima juist), ondanks dat het in the middle of nowhere was, maar bij de meeste meets geven 15-20 zich op en komen er een stuk of 5 toch opeens niet.
 
Back
Naar boven