Fitness Seller

2 soorten primobolan depot

Bezoekers in dit topic

crasher

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
244
Waardering
0
Lengte
1m80
Hey heb net 2 soorten primo's van een maatjuh gehad en wil wetuh of ze echt zijn

eerste primo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


2e primo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alvast bedankt

Groeten Michael
 
analyse

We hebben ze allebei al geanalyseerd, leeg. De bovenste bevat 43.3 mg/ml testosteron propionate, maar dat varieerd natuurlijk van batch tot batch..
 
Navy zei:
voor zover ik weet bestaan er geen verpakkingen met 3amp.
weet het niet zeker, zou je even Dutch Windmill moeten PMen, die weet daar meer van.

bedankt zal hem zeker PMen
 
Pic 1 heeft Franstalige beschrijving (Depot met een treme op de 'e' en een dakje op de 'o') en dat bestaat dus niet. Verpakkingen per 3 bestaan ook niet. Tevens zijn de doorzichtig glazen ampullen al jaren niet meer in gebruik en zijn de bruine ampullen met groene opdruk dat ook niet. Wat mist in deze foto's is een closeup van het batchnummer en de exp date maar ik kan ju nu al zeggen met mijn volle verstand dat dit neptroep eerste klas is en ik sta verbaasd dat dit nog aangeboden wordt.
 
DBC01 zei:
Pic 1 heeft Franstalige beschrijving (Depot met een treme op de 'e' en een dakje op de 'o') en dat bestaat dus niet. Verpakkingen per 3 bestaan ook niet. Tevens zijn de doorzichtig glazen ampullen al jaren niet meer in gebruik en zijn de bruine ampullen met groene opdruk dat ook niet. Wat mist in deze foto's is een closeup van het batchnummer en de exp date maar ik kan ju nu al zeggen met mijn volle verstand dat dit neptroep eerste klas is en ik sta verbaasd dat dit nog aangeboden wordt.

bedankt DBC was hier al bang voor.
 
dutch windmill zei:
Ja klopt bro..is een namaak..zou ik dus 100% NIET nemen!


grt. Rico


Gaat dus 1000% zeker nu de vuilnisbak ik ik breek de vials en spoel het spul door de wc en dan pas pleur ik de vials weg voor iemand deze completen verpakkingen zie in de container en misschien denk leuk spul :D

en ik laat deze foto's enzo online voor het geval mensen het zelfde in handen krijgen :cool:
 
Back
Naar boven