Fitness Seller

2 verschillende winstrol gekregen?? Echt ? Nep ? Hoe zit het nou help aub

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greenmonkey

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 jul 2014
Berichten
761
Waardering
344
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Hai,

Ik heb 2 licht verschillende potjes gekregen van winstrol/stanozolol.
Is het beide echt of nep of is 1 van de 2 echt? Hoor het graag.

Hier de foto s

image.jpg
 
Snap niet dat al die foto s trouwens gedraaid zijn terwijl ik ze verticaal upload

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Op die ene zit op de dop en onderop het genesis logo en op die andere niet.
Dat flesje is iets groter ook.
 
Hai,

Ik heb 2 licht verschillende potjes gekregen van winstrol/stanozolol.
Is het beide echt of nep of is 1 van de 2 echt? Hoor het graag.

Hier de foto s
Als ik zo kijk zou ik de linker meer vetrouwen. Rechter potje ziet er naar mijn ogen fake uit. Maar misschien dat er nieuwe in omloop zijn. Ik Had er geen sticker op zitten ieder geval!

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Dat is geen antwoord op me vraag. Kun je die wellicht nog geven?

En mogelijk alternatieve merken die volgens jou wel goed zijn in deze?
Verpakking ziet er van deze wel Real uit. Is dit van het kleinere glazen potje zonder sticker op de dop?

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

9kg op 500mg test e lijkt mij niet kut?
 
Idd een onbetrouwbaar merk. Blijf gewoon bij de bekendere Nederlandse ug labs.
 
Anthony bedankt voor je reactie. Naar mijn idee en voor zover ik denk is de linker ook echt en rechts weet ik het echt niet van.

Je zei de verpakking ziet er wel goed uit op die 3e foto bedoel je toch? Dat is de verpakking met de genesis logo op het dekseltje en bodempje
 
Word door zo 13 ug labs nagemaakt.
hoe weet je ooit of jij een betrouwbare hebt.
ver weg blijven van dat soort merken.
 
Dus no genesis?

Hmm...

Kan ook aan deze komen maar daar weet ik zelf ook helemaal niks van

image.jpg
 
Anthony bedankt voor je reactie. Naar mijn idee en voor zover ik denk is de linker ook echt en rechts weet ik het echt niet van.

Je zei de verpakking ziet er wel goed uit op die 3e foto bedoel je toch? Dat is de verpakking met de genesis logo op het dekseltje en bodempje
2e foto 2 verpakkingen naast elkaar. Verschil zit hem in de opdruk. De een is iets dunner gedrukt en de ander iets dikker gedrukt. (10mg) de spullen die ik Had waren voorzien van dunne opdruk. Dus geen dikke 10mg opdruk. Verder hadden de potjes geen hologram sticker op het dekseltje gewoon zwart met Genesis erin gegraveerd zeg maar.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Sowieso zijn het voor 100 tabs potjes kleine dunne glazen potjes met een zwart dopje. Heb thuis nog een potje tamoxifen en clen liggen die zijn allebij het zelfde.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Idd een onbetrouwbaar merk. Blijf gewoon bij de bekendere Nederlandse ug labs.
En welke zijn dan dat volgens jou? De bekendere ug Labs? Zit te denken om na de zomer een kuurtje test e + bold te doen.. mits mijn vet% het toe laat.
 
Zou zeggen run ze oral only en laat het even weten na 3 weken op 50mg ED :D

Ik zou me iig niet meer wagen aan dat merk. Bekendere/betere merken zijn Pharma merken, de stier, rood-wit, en ga zo maar door. Er zijn vervolgens wat merken waar wel aardige ervaringen mee zijn links en rechts of waar bij bepaalde batches vraagtekens worden gezet, en vervolgens heb je de UG labs die vooral slechte reputatie hebben met hier en daar iemand die er kennelijk wel lekker op ging. En dan komt Genesis wat mij betreft... heb daar echt nog nooit iets goeds over gehoord (laatste 3 jaar heb ik het dan over). Neemt niet weg dat het vroeger een heel bekend/populair merk was, en ik wel oprecht het graag hoor als het bij jou wel zijn werk doet, want dat is zeker zo relevant om te weten als wanneer mensen slechte ervaringen delen.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

http://www.ergogenics.org/analyses-anabolen-extreme-power-golden-gear-genesis-british-dragon.html

De dianabol van Genesis zat maar de helft in. Denk dat je dus gerust 60-80mg van die winnie kan gaan gebruiken... Artikel is van mei 2015 ter referentie. Dus gaat om vrij recente batches.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven