XXL Nutrition

2 vraagjes over deca

Bezoekers in dit topic

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
1.952
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
collega's,

1. deca geneest blessures. ik hoop dat dat wel duidelijk is. mijn vraag is of de genezende factor van deca dose-respondant is? maw isde kans dat een (hardnekkige) blessure weggaat groter bij 800mg deca dan bij 200 mg?
wie kan daar een (min of meer onderbouwd / ervaring) antwoord op geven?

2. als je deca only zet, icm proviron - kan je dan nog seksueelfunctioneren? provi hecht aan de shbg, dus die deca dick zou toch moeten wegblijven dan? of ben ik mis?

gr

s
 
ik zat eens in een kuur 750 test + 600mg deca
midden in men kuur heb ik mijn hand gebroken (openbeenbreuk)

op 6-8 weken was men hand VOLLEDIG hersteld, ik weet niet of dit met dank aan deca is, maar het heeft toch geholpen veronderstel ik
zou zeker niet boven de 600mg deca gaan, is al aardig veel en herstel is zeer zwaar

ook in die periode heb ik veel last gehad van spierscheur in biceps, schouder
na de kuur nooit meer terug gekomen, integendeel heb zelfs redelijk sterke schouders gekregen
 
Laatst bewerkt:
ik zat eens in een kuur 750 test + 600mg "deca-durabolin">deca
midden in men kuur heb ik mijn hand gebroken (openbeenbreuk)

op 6-8 weken was men hand VOLLEDIG hersteld, ik weet niet of dit met dank aan "deca-durabolin">deca is, maar het heeft toch geholpen veronderstel ik
zou zeker niet boven de 600mg "deca-durabolin">deca gaan, is al aardig veel en herstel is zeer zwaar

ook in die periode heb ik veel last gehad van spierscheur in biceps, schouder
na de kuur nooit meer terug gekomen, integendeel heb zelfs redelijk sterke schouders gekregen

das hard met deca he? ik ondervind het nu ook, en da was maar 400mg
is dat met alle 19nor zo moeilijk om terug te komen? heb het vage gevoel dat mijn ballen nog wa moeten groeien ook (vergeten meten met de schuifmaat voor de kuur :D :D)

maar ik denk erover tijdens de tijd dat den boks stilligt een chronsiche blessure aan te pakken (spiervlies dat ooit is losgescheurd van het bot in de onderarm, komt altijd trug los bij het hard nijpen, bvb bij curls of zo)
maar deca is gene primo of zo, kunt ge ni efkes tussendoor pakken hé, daarmee...
 
collega's,

1. "deca-durabolin">deca geneest blessures. ik hoop dat dat wel duidelijk is. mijn vraag is of de genezende factor van "deca-durabolin">deca dose-respondant is? maw isde kans dat een (hardnekkige) blessure weggaat groter bij 800mg "deca-durabolin">deca dan bij 200 mg?
wie kan daar een (min of meer onderbouwd / ervaring) antwoord op geven?

2. als je "deca-durabolin">deca only zet, icm proviron - kan je dan nog seksueelfunctioneren? provi hecht aan de shbg, dus die "deca-durabolin">deca dick zou toch moeten wegblijven dan? of ben ik mis?

grs

Dat deca blessures geneest is imo dikke bull verhaal en al helemaal niet elke vorm van blessure. Je zou beter kunnen zeggen dat deca helpt bepaalde vormen van blessure te voorkomen zoals gewricht en peesblessures.. Verder zijn lage doseringen deca al zeer effectief bij zulke problemen en zijn ook therapeutisch en wetenschappelijk bewezen. Verder kan ik je uit eigen ervaring ook zeggen dat een lagere dosis deca meer voor je doet dan hoge doseringen. Ook dit is wetenschapelijk bewezen dat bij zulke gevallen de hoge doseringen zelfs averechts werken. Verder heeft een gemiddelde sporter als ons meer dan zat aan doseringen tussen 400-600 dus laten we de hele dosering verhaal maar buiten discussie houden.
 
Dat "deca-durabolin">deca blessures geneest is imo dikke bull verhaal en al helemaal niet elke vorm van blessure. Je zou beter kunnen zeggen dat "deca-durabolin">deca helpt bepaalde vormen van blessure te voorkomen zoals gewricht en peesblessures.. Verder zijn lage doseringen "deca-durabolin">deca al zeer effectief bij zulke problemen en zijn ook therapeutisch en wetenschappelijk bewezen. Verder kan ik je uit eigen ervaring ook zeggen dat een lagere dosis "deca-durabolin">deca meer voor je doet dan hoge doseringen. Ook dit is wetenschapelijk bewezen dat bij zulke gevallen de hoge doseringen zelfs averechts werken. Verder heeft een gemiddelde sporter als ons meer dan zat aan doseringen tussen 400-600 dus laten we de hele dosering verhaal maar buiten discussie houden.

kuki

ik was toch snel van mijn problemen in de schouder en de lies af laatst. dat was geen verbeelding of zo hoor. dat was echt de deca aan het werk...

maar goed, jij denkt dat lage dosering even effectief, of effectiever is, dan en hoge dosering. das mooi.
 
collega's,

1. "deca-durabolin">deca geneest blessures. ik hoop dat dat wel duidelijk is. mijn vraag is of de genezende factor van "deca-durabolin">deca dose-respondant is? maw isde kans dat een (hardnekkige) blessure weggaat groter bij 800mg "deca-durabolin">deca dan bij 200 mg?
wie kan daar een (min of meer onderbouwd / ervaring) antwoord op geven?

2. als je "deca-durabolin">deca only zet, icm proviron - kan je dan nog seksueelfunctioneren? provi hecht aan de shbg, dus die "deca-durabolin">deca dick zou toch moeten wegblijven dan? of ben ik mis?

gr

s


Deca zet niet alleen om naar oestrogeen maar hecht zelf ook nog eens aan de oestrogene receptor.
Dus hoge dosissen zijn zeker niet gewenst met dit middel en je kan de bijwerkingen niet tegengaan.
Max 200mg is aan te raden.

Deca is zo herstellend omdat het dus buiten de androgene receptor te activeren ook de oestrogene receptor stimuleert wat dus een voordeel is bij het genezingsproces.
Maar je moet natuurlijk zien wat voor blessure je hebt en of een van deze functies effect heeft op het herstel ervan.
 
kuki

ik was toch snel van mijn problemen in de schouder en de lies af laatst. dat was geen verbeelding of zo hoor. dat was echt de "deca-durabolin">deca aan het werk...

maar goed, jij denkt dat lage dosering even effectief, of effectiever is, dan en hoge dosering. das mooi.

ja maar wat had je aan je schouder en lies dan kon net zo goed iets met gewricht of pezen zijn :P
 
ja maar wat had je aan je schouder en lies dan kon net zo goed iets met gewricht of pezen zijn :P

pezen. das mijn probleem numero uno. maar ik bedoel dat deca ook niet-preventief werkt. het werkt ook als het probleem er al n tijdje zit. (tenzij ik je eerdere post misbegrepen heb, zei je daar dat het enkel preventief werkt)

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Deca-durabolin>Deca zet niet alleen om naar oestrogeen maar hecht zelf ook nog eens aan de oestrogene receptor.
Dus hoge dosissen zijn zeker niet gewenst met dit middel en je kan de bijwerkingen niet tegengaan.
Max 200mg is aan te raden.

Deca-durabolin>Deca is zo herstellend omdat het dus buiten de androgene receptor te activeren ook de oestrogene receptor stimuleert wat dus een voordeel is bij het genezingsproces.
Maar je moet natuurlijk zien wat voor blessure je hebt en of een van deze functies effect heeft op het herstel ervan.

is dat zo? ik d8 dat het aan de progesterone receptor kon hechten. dat van dat oestrogeen is nieuw voor mij....:cool:
 
Elke aromatiserende a.a.s. kan direct aan de oestrogeen receptoren hechten. Trouwens, bij een niet aromatiserende a.a.s. is dit ook mogelijk. De herstellende eigenschappen van nandrolone zullen daar niet aan verbonden zijn, in tegenstelling tot wat Cools formuleert. Nandrolone en trenbolone hechten ook aan de progesteron receptoren.

Ok,ff wat aanpassen.
Dat elke aromatiserend middel aan de oestrogeenreceptor kan hechten ben ik niet zo zeker van.
Zou het raar vinden als testosteron aan de die receptor hecht.
Van een niet aromatiserende "anabole androgene steroïden">aas weet ik dat het indirect de oestrogeenreceptor kan stimuleren,maar eraan hechten weet ik zo niet.
Dat er middelen zijn die aan de progesteronreceptor hecht zoals trenbolone klopt.
"Deca-durabolin">Deca zou dit ook kunnen doen.
Maar de herstellende eigenschappen van "deca-durabolin">deca moet toch in een combinatie van deze dingen liggen?
Anders zou testosteron een even goed middel hiervoor zijn.
 
Basis kennis leert ons dat elke a.a.s. met een oestrogene werking kan hechten aan oestrogeen receptoren. Onderzoek wijst uit dat de receptoren extreem gevoelig zijn en makkelijk voor de gek gehouden kunnen worden door bijvoorbeeld androgene met een oestrogene werking

Zo zijn er gevallen bekend van gyno door anavar en winstrol kuurtjes. Wat betreft de nandrolone en trenbolone, deze hebben in ieder geval een bepaalde affiniteit met de progesteron receptoren. Verschillende onderzoeken spreken elkaar tegen. Bovendien is het moeilijk aan te tonen omdat allerlei andere processen hier direct en indirect een rol bij spelen.

Elke aas die kan omzetten naar oestrogeen bedoel je dan?
Dat middelen die omzetten naar oestrogeen dit kunnen klopt.
Maar hoort testosteron daar ook bij?
Ok,de structuur van oestrogeen en testosteron is zeer gelijkend,maar tzou toch raar zijn als testosteron en oestrogeen van receptoren gaat wisselen.

De gyno door anavar en winstrol is door de indirecte stimulatie van de oestrogeenreceptoren had ik gelezen.
Hoe dit werkt ben ik nog niet volledig aan uit,dus het zou kunnen kloppen wat je zegt.
 
Laatst bewerkt:
Elke "anabole androgene steroïden">aas die kan omzetten naar oestrogeen bedoel je dan.
Dat middelen die omzetten naar oestrogeen dit kunnen klopt.
Maar hoort testosteron daar ook bij?
Ok,de structuur van oestrogeen en testosteron is zeer gelijkend,maar tzou toch raar zijn als testosteron en oestrogeen van receptoren gaat wisselen.

De gyno door anavar en winstrol is door de indirecte stimulatie van de oestrogeenreceptoren had ik gelezen.
Hoe dit werkt ben ik nog niet volledig aan uit,dus het zou kunnen kloppen wat je zegt.

ik ken er niet zo veel van als navy of jij, maar wat daar boven staat klopt niet: oxy aromatiseert niet naar oestrogeen volgens de literatuur. het activeert gewoon zelf de oestrogeen receptor....
(heb het zelf gebruikt en ondervonden...)

in het kort samengevat si er eigenlijk niemand die weet waar de helende eigenschappen van deca vandaan komen....

mocht het niet zo zwaar op de axis wegen zou ik er 48 weken per jaar mee kuren denk ik :cool:
 
ik ken er niet zo veel van als navy of jij, maar wat daar boven staat klopt niet: "oxymetholon">"oxymetholon">"oxymetholon">"oxymetholon">oxy aromatiseert niet naar oestrogeen volgens de literatuur. het activeert gewoon zelf de oestrogeen receptor....
(heb het zelf gebruikt en ondervonden...)

in het kort samengevat si er eigenlijk niemand die weet waar de helende eigenschappen van """"deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca-durabolin">""deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca-durabolin">"""deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca-durabolin">""deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca vandaan komen....

mocht het niet zo zwaar op de axis wegen zou ik er 48 weken per jaar mee kuren denk ik :cool:

Ik heb toch nix van oxymethelone gezegd?
Ah,ik zie het al:)je begrijpt men zin verkeerd.
Kheb hem aangepast,er mag een ? achter.

Ik bedoel dus niet dat elke "anabole androgene steroïden">aas omzet naar oestrogeen.
Maar Navy zegt:"Basis kennis leert ons dat elke a.a.s. met een oestrogene werking kan hechten aan oestrogeen receptoren."
En ik antwoord:"Elke "anabole androgene steroïden">aas die kan omzetten naar oestrogeen bedoel je dan?"

En 3 posten boven je,moet je nog is kijken;)
Heb het aangeduid.
 
wie kan vraag 2 beantwoorden? ik denk dat dit toch moet kunnen?
 
wie kan vraag 2 beantwoorden? ik denk dat dit toch moet kunnen?

Heeft niet met shbg te maken maar gewoon met het feit dat deca niet androgeen genoeg is om coïtusuele functies naar behoren te ondersteunen.

Het is ook progestageen en progesteron komt vrij na orgasme om erectie weg te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
stel dat je bereid bent om de bijwerking van een "deca-durabolin">deca only te verdragen voor 8 tot 10 weken (geen erecties) - is dat niet gevaarlijk voor je penis? iets dat je niet gebruikt, atrofeert?

domme vraag mss, maar toch :cool:
 
Heeft niet met shbg te maken maar gewoon met het feit dat "deca-durabolin">deca niet androgeen genoeg is om coïtusuele functies naar behoren te ondersteunen.

Het is ook progestageen en progesteron komt vrij na orgasme om erectie weg te krijgen.

deca hecht juist sterk aan de androgeenreceptor.
Maar ook aan oestrogeenreceptor en dat maakt het zo gevaarlijk voor het libido.
Die 2 receptoren worden beiden gebruikt als signaal voor een teveel aan testosteron.

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

stel dat je bereid bent om de bijwerking van een ""deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca only te verdragen voor 8 tot 10 weken (geen erecties) - is dat niet gevaarlijk voor je penis? iets dat je niet gebruikt, atrofeert?

domme vraag mss, maar toch :cool:

Is een risico,veel kans dat je erna nog een tijdje moeilijkheden gaat hebben.
 
Ja het hecht er inderdaad sterk aan maar het zendt geen sterk signaal, het is maar de helft zo androgeen als testo.
 
Ja het hecht er inderdaad sterk aan maar het zendt geen sterk signaal, het is maar de helft zo androgeen als "testosteron">testo.

Dan zou deca ook niet erg anabool zijn.
Alhoewel als het via een andere weg nog anabool is dan kan het wel.
Zo zijn er meerdere producten die buiten de androgeenreceptor hun anabole werking doen.
 
Dan zou deca-durabolin>deca ook niet erg anabool zijn.
Alhoewel als het via een andere weg nog anabool is dan kan het wel.
Zo zijn er meerdere producten die buiten de androgeenreceptor hun anabole werking doen.

Oxy heeft zowat geen AR binding.

On-topic, ik kan er niet direct ja of nee op antwoorden aangezien ik er geen ervaring mee heb.
 
Back
Naar boven