Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by woltmide
Ik heb het idee dat het vaak ook een psychische aangelegenheid is. Meende namelijk dat je spiervezels pas na 4 weken beginnen af te nemen. Dus pas na 4 weken zou je het moeten gaan merken.
Echter als ik 1,5 week niet aan het trainen ben geweest heb ik het idee dat ik al achteruit ben gegaan....en ga er dan meestal 2 keer zo hard tegenaan!
Originally posted by matthieu
Ik merk dat ik na 1 week rust juist lekker fit ben en vaak toch sterker geworden.
Het voelt vooral psychisch niet goed die rust. Maar af en toe een weekje rust kan geen kwaad.
Originally posted by BullDog
Ik train 6 tot 8 weken, neem een rustweek waarin ik niets of wat licht cardio werk doe en ga na een week rust weer aan de slag met een nieuw compleet ander schema.
Mijn filosofie is dat het menselijk lichaam een lui iets is dat je om de zoveel tijd moet schokkeren om de vaart (lees groei) erin te houden. Ik doe meestal 2 massa schema's achter elkaar (1 met 8 en de volgende met 12 herhalingen) gevolgt door een kracht schema (6 herhalingen).
Zo went je lichaam nergens aan en hou je de vooruitgang erin.![]()
Originally posted by Robin
En...werkt het!?